Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
rare vraag van een koekblikker dan maar:

Foto in mijn bureau:
full


- KB: "Ben jij dat op die foto?"
- Ik: "Yep *D "
- KB: "Geloof ik niet :N "
- Ik: "Oké, kijk op de foto, dat is mijn helm, handschoenen en mijn pak. Mijn helm staat daar op de kast, maar ik ben in textiel naar het werk gereden vandaag."
- KB: "Maar misschien heb je gewoon dezelfde helm en handschoenen gekocht als die vent op de foto..."
- Ik: "Oke dan maar, meer bewijs kan ik je nu echt niet geven... |( "
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op het werk,

Men baas komt had me een aantal dagen terug gezegd dat ik men motor binnen in het magazijn mocht zetten in plaats van op de parking. Dus gisteren zet ik hem voor de eerste keer net naast de ingangspoort van het magazijn omdat ik geen tijd meer had om hem binnen te zetten. Dus ik vertrek snel naar een klant.

In de namiddag kom ik terug en het begint net te druppelen als ik terug ben. Dus ik zet vliegensvlug mijn motor binnen in het magazijn.

Komt er een collega naast men motor staan, bekijkt me met een raar gezicht en vraagt dan: Kan hij niet tegen de regen soms?

Nu daar wist ik niet direct een gepaste reactie op te geven.
Dus heb hem maar uitgelegd dat ik liever men motor droog zet omdat anders men zadel volledig nat is als ik naar huis moet rijden, en ik geen regenkledij mee heb. En ik dus een volledig natte broek heb na 5minuten op de motor gezeten te hebben. (Oh ja, het was reeds gestopt met regenen toen ik naar huis reed).

Even later kwam men baas ook met de vraag of ik een ruitenwisser op men helm had.

Tjah wat moet je nu antwoorden op zo een vraag.
 
Kreeg reactie van een automobilist die naast me stond voor stoplicht:

" He, weet je vader of vriend wel dat je zijn motor heb meegenomen, want zoiets is toch geen "meisjesmotor"? "


-O-
 
Kreeg reactie van een automobilist die naast me stond voor stoplicht:

" He, weet je vader of vriend wel dat je zijn motor heb meegenomen, want zoiets is toch geen "meisjesmotor"? "


-O-

Meneer vond dat je er stoer uitzag, en wilde dit duidelijk maken met een casual grapje. :Y

Krijg zelf trouwens geen rare vragen meer. :P Het is iedereen duidelijk tegenwoordig denk ik. :+
 
Vorige week reed ik met mijn motor naar school. Onderweg stond ik in Den Haag binnen de bebouwde kom stil op een tweebaansweg voor een rood verkeerslicht. Stapt er een mevrouw rechtsachter mij uit de auto, tikt op mijn helm en zegt dat mijn koplamp kapot is :')

Hagenezen ook.. Als het een anders was overkomen en het zou vertellen zou ik het niet geloven.
 
Laatst bewerkt:
Niet echt een rare vraag maar wel een superopmerking:
Ik stond in de stromende regen, net van de snelweg af, voor een stoplicht naar links te wachten. Staat er een auto naast me voor rechtdoor. (Ik doe net mijn vizier open. Gaat het raampje open: Meneer, meneer, ik zou niet doorrijden als ik u was. Er komt allemaal rook voor uw motor uit.

Wat was er nou: een witte xenonlamp + nogal veel regen + hete uitlaat geeft nogal wat stoom :P

Wel erg aardig opgemerkt natuurlijk *D
 
Afgelopen weekend de pekelbrommer overgeschreven en op mijn naam gezet. Miep achter de balie..

"blabla....en dan moet je het overschrijvingsbewijs niet bij je papieren stoppen, beter geef je die aan papa of mama."

Ben je dan een beetje simpel, of een beetje heel erg fucking simpel. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan