Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn schoonouders hebben met die harde wind een retourtje Duitsland gedaan, in een C1... Na de 400 km had-ie toch wel last van z'n armen. En is niet eens omgewaaid!
Zo'n C1 vind ik trouwens net zo'n drolletje als die horloge-Mercedes. Ook een driecilinder die niet vooruit te branden is. Brrrrooooooooooeeeeeeeeeeemm en je rijdt pas 25 km/u.
 
Laatst bewerkt:
Mijn schoonouders hebben met die harde wind een retourtje Duitsland gedaan, in een C1... Na de 400 km had-ie toch wel last van z'n armen. En is niet eens omgewaaid!
Zo'n C1 vind ik trouwens net zo'n drolletje als die horloge-Mercedes. Ook een driecilinder die niet vooruit te branden is. Brrrrooooooooooeeeeeeeeeeemm en je rijdt pas 25 km/u.
ze zijn sneller als de gemiddelde personen auto hoor :+

Je moet ze alleen doortrappen>
1e versn: 52km/h
2e versn: 105km/h
3e versn: 155km/h
4e versn: 165km/h

5e kun je beter niet gebruiker :+
 
ze zijn sneller als de gemiddelde personen auto hoor :+

Je moet ze alleen doortrappen>
1e versn: 52km/h
2e versn: 105km/h
3e versn: 155km/h
4e versn: 165km/h

5e kun je beter niet gebruiker :+
Dat red zo'n 1.1 litertje niet eens _O-
Zelf 3 jaar in zo'n 1.1 moeten rijden :N

Krijg wel eens op de opmerking "lekker aan het motorrijden?", en dan ga ik altijd maar heel verbaasd naar m'n helm en motor kijken :+
 
Laatst bewerkt:
Dat red zo'n 1.1 litertje niet eens _O-
Zelf 3 jaar in zo'n 1.1 moeten rijden :N

Krijg wel eens op de opmerking "lekker aan het motorrijden?", en dan ga ik altijd maar heel verbaasd naar m'n helm en motor kijken :+
echt wel, heb zelf naast mijn eigen auto ook een polo bluemotion voor de deur staan (1.2 denk ik?). Het grappigste is dattie in zn 4 harder rijdt dan in zn 5 (185 km/u op de teller).
 
Laatst bewerkt:
echt wel, heb zelf naast mijn eigen auto ook een polo bluemotion voor de deur staan (1.2 denk ik?). Het grappigste is dattie in zn 4 harder rijdt dan in zn 5 (185 km/u op de teller).
Dat.hebben veel auto's; overdrive. om het toerental en dus verbruik te beperken
 
ze zijn sneller als dan de gemiddelde personen auto hoor :+

Je moet ze alleen doortrappen>
1e versn: 52km/h
2e versn: 105km/h
3e versn: 155km/h
4e versn: 165km/h

5e kun je beter niet gebruiker :+

Lol in welk land zijn ze gemiddeld sneller? Nederland lease land met dikke turbodiesels variërend van 2 tot 3 liter als gemiddelde lease bak en zo'n C1 gaat uberhaupt een diesel bijbenen _O- . Kan zijn C1 nog bij houden met een SDI, nou die zijn pas langzaam hoor.
 
Lol in welk land zijn ze gemiddeld sneller? Nederland lease land met dikke turbodiesels variërend van 2 tot 3 liter als gemiddelde lease bak en zo'n C1 gaat uberhaupt een diesel bijbenen _O- . Kan zijn C1 nog bij houden met een SDI, nou die zijn pas langzaam hoor.
haha mjah je heb gelijk :)
De snelheids beleving is wel hoog hoor :+
 
Wat is er mis met C1's, Aygo's etc?
Zijn prima wagentjes voor heel weinig geld, en bovendien vind ik ze mooi gestyled.
Ja ze zijn niet snel, maar dat is ook niet de bedoeling van zo'n stadsautotje, ook moeten ze zuinig zijn. Zo'n ding is vaak nog zuiniger dan de meeste moto's :X

Maar personen die beweren dat zo'n ding harder gaat dan een moto... B|
 
Laatst bewerkt:
Je hebt niet-hard en je hebt ronduit-traag :P


Mooi gestyled valt over te twisten, het 'dit-kostte-niet-veel' druipt er letterlijk vanaf, mij niet gezien.
 
Je hebt niet-hard en je hebt ronduit-traag :P


Mooi gestyled valt over te twisten, het 'dit-kostte-niet-veel' druipt er letterlijk vanaf, mij niet gezien.
gast, het is een auto, van a naar b weet je?
harder dan 100 hoef je in dit land niet, daar waar je harder mag rijdt er wel een kneus op de linkerbaan die iedereen op zit te houden (wss ook in een c1 of aygo :+ )
 
ze zijn idd goekoop, maar vind dat je voor dat geld een prachtig gestylde auto heb.

Citroen C1 vanaf 6.390 euro

Een beetje motor kost al meer als dat... ;)
en nu heb je een iets dat net zo zuinig is, droog en veilig is...

alleen niet zo leuk
 
ze zijn idd goekoop, maar vind dat je voor dat geld een prachtig gestylde auto heb.

Citroen C1 vanaf 6.390 euro

Een beetje motor kost al meer als dat... ;)
en nu heb je een iets dat net zo zuinig is, droog en veilig is...

alleen niet zo leuk

Vind je echt dat je dan veel waar voor je geld krijgt? Voor 6000 kan je een prachtige oldtimer kopen, als je voor lage vaste lasten wilt gaan.

En als de vaste lasten je niet uitmaken koop je iets van voor 1987 en dan heb je bijvoorbeeld een geweldige mercedes coupe of bmw 835i (om maar iets te noemen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan