Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} Je neemt t ook nog serieus op :+

Mr ff ter meneer hierbovens ondersteuning: Als 80% van een groep slecht is, zal iemand, die al overeenkomsten vertoont, dan sneller bij de ene of bij de andere groep horen?

Had nog een antwoord klaar maar, dacht bij mezelf dat het beter was om m'n bek verder te houden.

Wat 1 zo'n gesprek met een collega hier op het forum voor reacties oplevert........had ik beter niet neer kunnen tikken. Had niet verwacht dat er een paar met lange tenen zouden zijn '(
 
je hebt het goed gedaan vind ik :Y

ik las het verhaal en dacht: Sjezus wat een malloot is die gast, doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg...
Na de nadere uitleg over de persoon in kwestie dacht ik: Ach arme jongen, hij kan er niks aan doen. Een andere manier van verbaal communiceren heeft hij niet onder de knie en kan ook niet meer door het afstervingsproces van de hersen- en levercellen en zijn sociale status is afhankelijk van het aantal decibel wat uit ze voertuig komt en hoe hard hij rechtdoor kan... Crashen is niet erg, zolang je zelf maar weinig hebt ben je koning!

Voor iedereen die zich nu op ze tenen getrapt voelt, koop schoenen met stalen neuzen!
:+
 
Laatst bewerkt:
je hebt het goed gedaan vind ik :Y

ik las het verhaal en dacht: Sjezus wat een malloot is die gast, doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg...
Na de nadere uitleg over de persoon in kwestie dacht ik: Ach arme jongen, hij kan er niks aan doen. Een andere manier van verbaal communiceren heeft hij niet onder de knie en kan ook niet meer door het afstervingsproces van de hersen- en levercellen en zijn sociale status is afhankelijk van het aantal decibel wat uit ze voertuig komt en hoe hard hij rechtdoor kan... Crashen is niet erg, zolang je zelf maar weinig hebt ben je koning!

Voor iedereen die zich nu op ze tenen getrapt voelt, koop schoenen met stalen neuzen!
:+

Thanks!

En voor diegene die schoenen met stalen neuzen zoeken.......ik verkoop ze :+ _O-
 
Heb zelf momenteel geen motor, maar als we het erover hebben is het vaak snel:

Hoe veel cc heeft zon gsxr600 dan?

...

Misschien moeten ze auto's ook maar in cc's gaan aanduiden?
 
Heb zelf momenteel geen motor, maar als we het erover hebben is het vaak snel:

Hoe veel cc heeft zon gsxr600 dan?

...

Misschien moeten ze auto's ook maar in cc's gaan aanduiden?

Zou ik ook denken, maar nou heb ik net geleerd dat BMW wel eens een 650 GS heeft uitgebracht met 800 CC; ontwerper met een slok op? :?
 
Zou ik ook denken, maar nou heb ik net geleerd dat BMW wel eens een 650 GS heeft uitgebracht met 800 CC; ontwerper met een slok op? :?

Het nieuwe model F650GS heeft inderdaad 800cc (2 cil.), en is de lichtjes teruggetunede versie van de F800GS (ca. 10/15 pk minder).

Ze hebben de naam F650GS behouden om het aanknopingspunt met de vorige versie (1 cil.) te behouden, volgens BMW. Recent hebben ze echter de "oude" F650 (1 cil.) opnieuw uitgebracht met een nieuw jasje, en die dan maar de G650GS genoemd :?

Beetje verwarrend soms :')
 
Onlangs zag een vrouwelijke collega van een jaar of 60 dat ik een motor heb, zegt zij; 'Vindt je moeder het wel goed dat je motorrijdt?'
Ik; 'Ze wil zelfs achterop en vindt het prima dat ik rij'
Zij; 'Nou, als jij mijn dochter was dan had je nooit je rijbewijs gehaald.'

Toen heb ik maar wijselijk mijn mond gehouden en bedacht ik mij dat ik het ontzettend getroffen heb met mijn moeder.
 
Onlangs zag een vrouwelijke collega van een jaar of 60 dat ik een motor heb, zegt zij; 'Vindt je moeder het wel goed dat je motorrijdt?'
Ik; 'Ze wil zelfs achterop en vindt het prima dat ik rij'
Zij; 'Nou, als jij mijn dochter was dan had je nooit je rijbewijs gehaald.'

Toen heb ik maar wijselijk mijn mond gehouden en bedacht ik mij dat ik het ontzettend getroffen heb met mijn moeder.
ik zou me toch niet tegen laten houden als ze het er echt niet mee eens zou zijn...
hetzelfde met tatoeages, was ook een issue waar ik me niets van aangetrokken heb. daar heeft ze van geleerd denk ik..
ze is het ook met motorrijden niet eens maar heeft besloten mij m'n ding te laten doen. ze vroeg wel haar pas naderhand op de hoogte te brengen van ritten zodat ze niet zit te stressen.. dat doe ik dan ook
 
Laatst bewerkt:
ik zou me toch niet tegen laten houden als ze het er echt niet mee eens zou zijn...
hetzelfde met tatoeages, was ook een issue waar ik me niets van aangetrokken heb. daar heeft ze van geleerd denk ik..
ze is het ook met motorrijden niet eens maar heeft besloten mij m'n ding te laten doen. ze vroeg wel haar pas naderhand op de hoogte te brengen van ritten zodat ze niet zit te stressen.. dat doe ik dan ook

Keertje meenemen werkt ook fantastisch, mensen zijn vaak bang voor het bang zijn. Als ze eenmaal achterop zitten en je doet gewoon normaal valt het wel mee. Hetzelfde is met 's nachts werken. Ik ben normaal in mijn eentje in een hotel, mijn collega's vinden het allemaal dood eng, 's nachts in je eentje etc. Tot ze een keer mee lopen en dan valt het allemaal wel mee.
 
ik zou me toch niet tegen laten houden als ze het er echt niet mee eens zou zijn...
hetzelfde met tatoeages, was ook een issue waar ik me niets van aangetrokken heb. daar heeft ze van geleerd denk ik..
ze is het ook met motorrijden niet eens maar heeft besloten mij m'n ding te laten doen. ze vroeg wel haar pas naderhand op de hoogte te brengen van ritten zodat ze niet zit te stressen.. dat doe ik dan ook

Ik zou mij ook niet laten tegenhouden door mijn moeder. De droom om mijn motorrijbewijs te halen was er jaren geleden al en ze heeft hier al die tijd aan kunnen wennen. Ze vindt het wel eng dat ik nu ook echt een motor heb, want het risico op een ongeval is groter, maar ze wil zeker een keer achterop.
 
Keertje meenemen werkt ook fantastisch, mensen zijn vaak bang voor het bang zijn. Als ze eenmaal achterop zitten en je doet gewoon normaal valt het wel mee. Hetzelfde is met 's nachts werken. Ik ben normaal in mijn eentje in een hotel, mijn collega's vinden het allemaal dood eng, 's nachts in je eentje etc. Tot ze een keer mee lopen en dan valt het allemaal wel mee.

Je collega's zijn bij het meelopen alleen niet alleen ;)
 
deze had ik in december gehad.
er lag nog lekker sneeuw, en was spekglad op de weg, en ik kreeg de vraag waarom ben je niet op de motor ? waarop ik antwoord, het is glad?...
dus ik vraag aan hem, maar waarom rij jij eigenlijk geen motor?
waarop ik als antwoord krijg, ja is niks voor mij man, ik zou mezelf dood rijden !
bij hem geloofde ik het ook meteen!
 
Alles op een leuke en gezellige toon:
De wel bekende,,,,
Zij: Ben je met de motor?
Ik vol in pak met de helm in mijn hand: nee met de auto!
Zij: Doe niet zo raar joh.
Ik: Wie doet er nu raar?
Zij: Is het niet koud buiten dan?
Ik: Nee
Zij: Me auto gaf -3 aan.
Ik: Waarom vraag je het dan?
Zij: ow,,, uh. Hier, een lekker warm bakkie koffie. Je zult het wel koud hebben.
Dat was dan wel weer lief van haar. ;)

Voor jou *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan