Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Keertje meenemen werkt ook fantastisch, mensen zijn vaak bang voor het bang zijn. Als ze eenmaal achterop zitten en je doet gewoon normaal valt het wel mee. Hetzelfde is met 's nachts werken. Ik ben normaal in mijn eentje in een hotel, mijn collega's vinden het allemaal dood eng, 's nachts in je eentje etc. Tot ze een keer mee lopen en dan valt het allemaal wel mee.
hmm ja, maar heb nooit met iemand achterop gereden en of mijn moeder dan een goede start is betwijfel ik. daarnaast vraag ik me af of het fysiek mogelijk is achterop te klimmen :')
 
Vanmorgen in de lift: vol in het pak, bivakmuts, opengeklapte systeemhelm, tanktas in m'n ene hand, topcase in de andere hand. Komt er een oude vrouw in soepjurk binnen: "Dat is schrikken, op de vroege ochtend!".. Ik: "Ik schrok ook hoor!". Zij: "Dat kan ik me voorstellen, zo'n oud wijf" O-)

Op dit punt realiseerde ik me dat ik m'n oordoppen vergeten was...
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen bij de pomp. Ik loop naar binnen, reken af. Loopt er iemand achter me aan, dat is een kleine rugzak zeg! (hump)
 
[m
essage=18869559,noline]Perox schreef op 26 februari 2011 @ 18:24~[/message]:

Vanmorgen bij de pomp. Ik loop naar binnen, reken af. Loopt er iemand achter me aan, dat is een kleine rugzak zeg! (hump)


:}
 
Ooit op een camping in Oostenrijk toen ik nog op een Sportster (Harley voor de niet bekenden) reed

Is dat een echte Harley?????
 
Mijn vriendinnetje gisteravond. "Ga je morgen mee naar mijn paard?" ik vertelde haar dat ik de hele week door de bagger had gereden dus 's morgens even de bagger van mijn motor af wilde halen. "Kan je hem dan niet door de wasstraat heen halen?"vroeg ze ....
 
Ik ben gisteren gezakt voor mijn AVD.
Dus op het werk

collega: en, geslaagd?
ik: nee, gezakt...
collega: heb je een ingreep gehad?
ik: :X
 
Ik ben gisteren gezakt voor mijn AVD.
Dus op het werk

collega: en, geslaagd?
ik: nee, gezakt...
collega: heb je een ingreep gehad?
ik: :X

Je weet het natuurlijk maar nooit :+

Baas : Mag je al wel zonder zijwieltjes?
Ik : Ja, maar rij nog wel met wheeliebar zodat ik niet achterover sla!
Baas : Echt! :o
Ik : Nee :')

_O-

Edit: Natuurlijk heel veel succes met de volgende keer ;)
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag op m'n werk, nieuwe collega....

Hij: Rij jij motor?
Ik: Ja....ik rij motor (om niet gelijk onbeleeft te zijn)
Hij: Ik ga m'n motorrijbewijs halen deze zomer
Ik: Leuk voor je (niet gevraagd wat voor een motor hij nou wilde als hij zijn rijbewijs zou hebben want, die vraag stelde hij mij al)
Hij: Weet je wat voor een motor ik wil gaan kopen als ik m'n rijbewijs heb?
Ik: Nou......verras me eens
Hij: Een Hayabusa of een R1, je weet toch
Ik: Zo....toe maar. Maaruh.... waarom dat dan?
Hij: Zo......je weet toch, die chickies kicken daar echt op! In de zomer je chick in bikini mee achterop naar 't strand, echt vet man.
Ik: Euh.....okee, maaruh je laat haar dan achterop zitten zonder beschermende kleding?
Hij: Die kleding is toch niet verplicht? (hoe dom kan je zijn).
Ik: Nee dat niet maar, wil jij ervoor verantwoordelijk zijn dat als er wat gebeurd (je gaat onderuit of zoiets) dat je van boven tot onder openlicht en misschien de rest van je leven verminkt bent, en dat je dat haar ook aandoet?
Hij: tssss.......maar ik ga niet vallen
Ik: ik hoop 't niet voor je
Ik: maaruh...hoe oud ben je eigenlijk?
Hij: 19 jaar man, ja toch!
Ik: Heb je er dan wel eens over nagedacht dat je dan eerst een tijd met een 25kw rijbewijs moet rijden?
Hij: Huh???
Ik: dat betekend dat je een maximaal vermogen mag hebben van 34 pk?
Hij: Ja maar, een hayabusa heeft veel meer.
Ik: Ja.......die heeft veel meer
Hij: Nou dan hoeft 't voor mij niet meer.

Even ter verduidelijking. Het joch in kwestie is niet al te slim. Wil nog wel eens een bepaalde plantensoort roken. Draagt een petje. Heeft een koekblik waar petjes zich graag in voortbewegen met bijbehorende geluidsinstallatie.

Ik erger me dood aan dat soort figuren.



Nieuwe collega? niet al te slim werk doe je dan
 
Laatst bewerkt:



Nieuwe collega? niet al te slim werk doe je dan

Dat valt op zich wel mee, dat "niet al te slim werk". Hij heeft 't ook best moeilijk, de juiste paketten bij de goede klant afleveren. En maar klagen dat z'n navigatie het niet doet (blijkt dat hij de straatnamen niet goed spelt). En dan mogen wij (nog 3 andere collega's en ik) van de verkoop binnendienst het weer oplossen B|. Maar daar hebben meerdere chauffeurs last van gehad bij ons.

De goeie zijn helaas weg of doorgegroeid in het bedrijf.
 
Laatst bewerkt:
ow zo, iemand die weer puur op navigatie rijd. zodra die zegt "nu rechtsaf"en hij rijd midden op de afsluitdijk zal die het nog doen ook.


Vorig weekend weer een vraag gekregen die heel veel motor rijders krijgen. "doe je wel voorzichtig"
Ik: "nee zet meteen weer de kamikaze stand aan"
 
We staan met 3 man bij onze motoren op een parkeerplaats te bespreken waar we naartoe gaan.
Stopt er een Duits busje met 3 wazige buitenlanders erin.

Naja opeens kwam 1 van de 3 naar me toe

tjappie: photo photo! (kon geen NL spreken en propte zijn ifeun in mijn hand).

Naja dus ik draai me om want ik dacht dat ze met hun drieën op de foto wilde.
Stapt die gast opeens zonder te vragen op de motor van mijn kameraad. De handschoenen en helm had hij al in zijn klauwen en de sleutel zat er nog in.
We hadden allemaal iets van 'wtf gebeurt hier'...
Naja ik hem maar eraf gejast en keek me vervolgens wat verbaast aan.
tjappie: broem boem???

Oprotte dat soort volk :r zonder te vragen aan andermans spullen zitten. Had eigenlijk op de motorkap van zijn busje moeten gaan zitten.
 
Laatst bewerkt:
ow zo, iemand die weer puur op navigatie rijd. zodra die zegt "nu rechtsaf"en hij rijd midden op de afsluitdijk zal die het nog doen ook.

Pcies....zo'n figuur dus, bus aftrappen kannie ook heel goed (diesel die nog koud is vol op z'n staart trappen enz....).

Vorig weekend weer een vraag gekregen die heel veel motor rijders krijgen. "doe je wel voorzichtig"
Ik: "nee zet meteen weer de kamikaze stand aan"

Zegt m'n moeder ook altijd als ik bij m'n ouders ben, waarop m'n vader en ik in koor zeggen "nee joh, ik/hij zoekt gelijk een boom op" :+
 
Laatst bewerkt:
Ik word altijd gevraagd of ik wel door heb dat motorrijders orgaandonors zijn.
Ik reageer daarop maar niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik word altijd gevraagd of ik wel door heb dat motorrijders orgaandonors zijn.
Ik reageer daarop maar niet.

Ik zeg dan meestal "Ja, want er bestaat een tekort aan orgaandonoren. Wij motorrijders doen graag wat voor de samenleving". Meestal zijn ze dan wel stil en zeggen ze dat een volgende keer niet meer.
 
We staan met 3 man bij onze motoren op een parkeerplaats te bespreken waar we naartoe gaan.
Stopt er een Duits busje met 3 wazige buitenlanders erin.

Naja opeens kwam 1 van de 3 naar me toe

tjappie: photo photo! (kon geen NL spreken en propte zijn ifeun in mijn hand).

Naja dus ik draai me om want ik dacht dat ze met hun drieën op de foto wilde.
Stapt die gast opeens zonder te vragen op de motor van mijn kameraad. De handschoenen en helm had hij al in zijn klauwen en de sleutel zat er nog in.
We hadden allemaal iets van 'wtf gebeurt hier'...
Naja ik hem maar eraf gejast en keek me vervolgens wat verbaast aan.
tjappie: broem boem???

Oprotte dat soort volk :r zonder te vragen aan andermans spullen zitten. Had eigenlijk op de motorkap van zijn busje moeten gaan zitten.

Had je wat langer gewacht had ie misschien je fiets gejat en later in dat busje geladen....
 
Ik ben gisteren gezakt voor mijn AVD.
Dus op het werk

collega: en, geslaagd?
ik: nee, gezakt...
collega: heb je een ingreep gehad?
ik: :X
:X

Zeker nog nooit de motoren met dubbele bediening gezien? Paar jaar geleden zag ik er nog eentje rijden met lesser èn instructeur op dezelfde motor. Was vroeger nog veel meer te zien.
 
Ik word altijd gevraagd of ik wel door heb dat motorrijders orgaandonors zijn.
Ik reageer daarop maar niet.
Volgende keer vragen of je die ander een plezier moet doen door hem ook ter plekke orgaandonor te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan