Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net voor het stoplicht.
Een afgeragde verroeste Subaru Minijumbo/Suzuki Alto uit het jaar 0 komt naast me staan.
De bestuurder draait zn raampje open en kijkt me aan.
Dus ik denk, hij wil de weg weten, weten hoe hard ie kan of andere vragen die vaker voorkomen.

Bestuurder: Hee, wil je ruilen?
Ik: mwoa niet echt.
Bestuurder: Maar deze gaat ook snel..
Toen werd het groen en reed hij met piepende banden in zn koekblikje weg.

Nog niet eerder meegemaakt iig, wel komisch. Weer is wat anders dan de gemiddelde petmans. :P
Als het een Mini Jumbo was, is de kans zeer aanwezig dat je motor meer CC heeft dan dat blikje. Als ik het me goed herinner zit daar een 2cil boxertje in van ongeveer 600cc.
Gewoon een autosnelweg op draaien :)
Och, daar hebben sommige brommers ook niet zo'n moeite mee...

Ben daar zelf ook nog wel eens in getrapt. Rijd de snelweg af (met koekblik), staat er bovenaan de afslag ineens een scootertje naast me. Ik dacht eerst 'wat doet die brommer hier op de snelweg?'. Gaan we beiden linksaf, zie ik een motorkenteken :o
 
Laatst bewerkt:
Eerst zeg je dat je jezelf daarmee naar beneden haalt, maar daarna ga je wel zeggen 'dat je het best red' en 'dat ze niet zo precies zijn geweest met begrenzen'..

Nu vind ik dat je dat dan ook maar moet bewijzen, want praatjes zijn ook niks waard :N

haha eigenlijk wel :+ , vertel dit soort dingen alleen niet tegen brommertuig. hang de verstandige jongen uit 8-)
 
nog even een oerstomme opmerking van mn *schaam* zusje

we zitten OCC te kijken en ze zijn bezig met een FBI benzinetank.

zusje: waar is dat eigenlijk voor een benzinetank?
ik: :? meen je dat serieus? wat denk je zelf
zusje: maar waar zit die van jou dan ?
ik: waar ik mn benzine in doe zegmaar :')
 
Geniale opmerkingen, ik heb er zelf nog niet zoveel gehad maar deze is wel leuk.

Mijn vriend staat met motor zonder DB killer bij mijn ouders voor de deur. Hij start de motor en 2 tellen later doet het buurjongetje van een jaar of 6 de deur open.

'Zo, dat wat even helemaal niet stil!!"

Om vervolgens de deur weer dicht te doen.
 
Was in de parkeergarage ('t is niet anders) aan het klussen. Komt een medebewoner van het complex even kijken naar mijn Suzuki Bandit met op de tank een hele grote "SUZUKI" sticker:
"Zo da's een mooie motor. Is het een Ducati?"
_O-

Volgens mij kende ie maar één motormerk uit z'n hoofd. :+
 
Was in de parkeergarage ('t is niet anders) aan het klussen. Komt een medebewoner van het complex even kijken naar mijn Suzuki Bandit met op de tank een hele grote "SUZUKI" sticker:
"Zo da's een mooie motor. Is het een Ducati?"
_O-

Volgens mij kende ie maar één motormerk uit z'n hoofd. :+

Issie rood, dan is de verwarring begrijpelijk.
 
m'n vriendin was eergisteren achter me aan gereden naar de monteur (voor nieuwe bandjes)
"wat tank jij eigenlijk? diesel? benzine? en moet je eigenlijk schakelen?"
 
telefoniste op het werk vroeg ook waar motoren op reden, benzine, diesel of gas :)
Benzine: ikzelf, en velen met mij;
Diesel: de zwager van mijn ex op zijn zelfbouwmotor;
Gas: een oud lid van de club met z'n Honda Goldwing met zijspan.

Inderdaad geen rare vraag.
 
Vanochtend een collega: 'Moet je je motor wegbrengen naar de garage om het zadel er op te laten zetten?'

Toch maar even uitgelegd dat ik met de contactsleutel em er zo uit klik, en net zo makkelijk weer in klik :)
 
Benzine: ikzelf, en velen met mij;
Diesel: de zwager van mijn ex op zijn zelfbouwmotor;
Gas: een oud lid van de club met z'n Honda Goldwing met zijspan.

Inderdaad geen rare vraag.

Jaja, deze opmerkingen had ik al wel weer verwacht.

Net zoals er motoren zijn met achteruitversnelling, handrem, ruitenwisser, waar je wel/niet op mag met brommer/autorijbewijs, motoren met drie wielen zijn, 1/2/3/4/5/6/7/8/9/21 versnellingen hebben etc.

Maar 99% van de motoren loopt op benzine, heb haar ook niet afgezeken ofzo, maar gewoon netjes uitgelegd dat motoren op gas en diesel zeldzaam zijn
 
Naja je haald je zelf zo naar beneden om daar aan mee te doen. vind dat altijd zo kinderachtig.....
denk dat mij gpz het best red tegen een opgefokt scootertje. zijn niet helemaal precies geweest met het begrenzen...

Beetje getuned sprint scootertje red tegenwoordig de 25 pk wel :) Succes :P
 
Beetje getuned sprint scootertje red tegenwoordig de 25 pk wel :) Succes :P

Ja leuk dat die getuned tupperware kinderbueno ei dingetjes 25 pk halen maar het koppel wat een GPZ500 bied komen ze niet eens bij in de buurt. Geloof me zo'n 25 KW Er-5 is al snel (voor een Er-5 dan, dingen zijn sloom als wat :+ ) dus een GPZ500s (zelfde blok) gaat het echt wel redden. 100%
 
Beetje getuned sprint scootertje red tegenwoordig de 25 pk wel :) Succes :P

En het grootste verschil,

Laat die scootert maar een 1000 km rijden zonder dat er aan gekloot meot worden,
Dat red zo'n tering hard opgefokt ding niet :P

Zie ik zelf bij een vriend van me, ja leuk dat dat ding zo hard gaat, alleen duurd de pret maar ff, dan kun je der weer een week aan gaan sleutelen en ben je weer 300 euro lichter :+
 
Ja leuk dat die getuned tupperware kinderbueno ei dingetjes 25 pk halen maar het koppel wat een GPZ500 bied komen ze niet eens bij in de buurt. Geloof me zo'n 25 KW Er-5 is al snel (voor een Er-5 dan, dingen zijn sloom als wat :+ ) dus een GPZ500s (zelfde blok) gaat het echt wel redden. 100%
Dream on :+
 
Ja leuk dat die getuned tupperware kinderbueno ei dingetjes 25 pk halen maar het koppel wat een GPZ500 bied komen ze niet eens bij in de buurt. Geloof me zo'n 25 KW Er-5 is al snel (voor een Er-5 dan, dingen zijn sloom als wat :+ ) dus een GPZ500s (zelfde blok) gaat het echt wel redden. 100%

25PK wat slechts een kilo of 100 (?) vooruit hoeft te zetten.. En dat zonder te schakelen. Tegenover een motor met minder dan 50PK die 200 kilo weegt.
Ben bang dat je dat op korte afstanden behoorlijk verliest..
 
25PK wat slechts een kilo of 100 (?) vooruit hoeft te zetten.. En dat zonder te schakelen. Tegenover een motor met minder dan 50PK die 200 kilo weegt.
Ben bang dat je dat op korte afstanden behoorlijk verliest..
25 pk bij ik denk een kiloe of 60. En dan altijd midden in de powerband.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan