Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dat ligt er natuurlijk aan hoe lang deze bestuurder al niet meer op de vermiste personen lijst staat :) Dan zou het op zich wel eens mogelijk kunnen zijn dat hij/zij de 25 Kg haalt :P

Anders zie ik het wel somber in....
 
25 pk bij ik denk een kiloe of 60. En dan altijd midden in de powerband.



Ja want CVT's staan bekend om hun supersnelle acceleratie omdat ze de motor altijd in de optimale powerband houden......... :X

Voor dat jij je 'dream on' opmerking maakt zou ik me zelf eerst eens kennis laten maken met de werking van CVT en de invloed op acceleratie en iets, lijkt misschien onbelangrijk maar eigenlijk is het de moeder van het vermogen; koppel.

Maar sorry dat ik je tuperware brommertje heb beledigd. :)
 
Ja want CVT's staan bekend om hun supersnelle acceleratie omdat ze de motor altijd in de optimale powerband houden......... :X

Voor dat jij je 'dream on' opmerking maakt zou ik me zelf eerst eens kennis laten maken met de werking van CVT en de invloed op acceleratie en iets, lijkt misschien onbelangrijk maar eigenlijk is het de moeder van het vermogen; koppel.

Maar sorry dat ik je tuperware brommertje heb beledigd. :)

:^

Vermogen = Koppel * hoeksnelheid (toerental * 2 * pi)
 
Ja want CVT's staan bekend om hun supersnelle acceleratie omdat ze de motor altijd in de optimale powerband houden......... :X

Voor dat jij je 'dream on' opmerking maakt zou ik me zelf eerst eens kennis laten maken met de werking van CVT en de invloed op acceleratie en iets, lijkt misschien onbelangrijk maar eigenlijk is het de moeder van het vermogen; koppel.

Maar sorry dat ik je tuperware brommertje heb beledigd. :)

Zie die schijtdingen ook liever verliezen hoor, maar tegen zo'n sprintbrommertje kun je het met een GPZ wel eens af moeten leggen:


ook tegen een motor met redelijk koppel.


tegen een R1
(slechte start van de R1)

 
Ja want CVT's staan bekend om hun supersnelle acceleratie omdat ze de motor altijd in de optimale powerband houden......... :X

Voor dat jij je 'dream on' opmerking maakt zou ik me zelf eerst eens kennis laten maken met de werking van CVT en de invloed op acceleratie en iets, lijkt misschien onbelangrijk maar eigenlijk is het de moeder van het vermogen; koppel.

Maar sorry dat ik je tuperware brommertje heb beledigd. :)
Haha, op mijn 'brommertje' zit iets minder tupperware als op die motor van jou. Ik heb niets met scooters, feit is wel dat een sprintscootertje snel is.
 
Dat was inderdaad een kleine misrekening. Had inderdaad wel even mogen google'n wat zo'n gpz nou weegt :9



en die van die scootert moet dan ook wel uitgehongerd zijn :P

zelfs al pak je het kale frame met alleen het blokje, dan zit je bij bijvoorbeeld een aerox nog steeds op een kilo of 70-75. ;)




Als je een hele goeie brummert hebt zou je het kunnen winnen met een sprintje denk ik, maar voor het geld wat er dan in zo'n snaarstemmer zit kun je wel ff een hele leuke motor kopen :P

Vriend van me heeft er nu zo'n 4500 euro inzitten, 2e hands gekocht en toen als maar dingen gekocht. Gaat zo'n 15 pk worden zegt de zaak waar die hem laat afstellen.
Je moet al iets van een 2fast4race blok hebben om echt aan die 20-25 pk te komen, en dat is verschikkelijk veel geld, wat het imo dus echt niet waard is.

Voor 5000 euro haal ik me wel een gsr600 ofzo :P
 
Laatst bewerkt:
Vandaag lag ik onder m'n K75RT te sleutelen, o.a. olie vervangen. Komt op gegeven moment een buurjongen naar me toe met de vraag of ik ook 2-takt olie had voor z'n scooter? :')
 
Laatst bewerkt:
Vandaag lag ik onder m'n K75RT te sleutelen, o.a. olie vervangen. Komt op gegeven moment een buurjongen naar me toe met de vraag of ik ook 2-takt olie had voor z'n scooter? :')


Kan toch? Als je nog een brommertje ernaast hebt ofzo. Of vroeg hij of je er 2takt olie in aant gooien was? :P
 
[quote
klasgenootje
hoeveel cc krijg je nu dan?
ik: een 1000cc
hij: zo, das best wel veel
ik: ja, best wel
hij: hoe hard kan je dan? 400 ofzo?
ik: mwaoh, net niet waarschijnlijk ( O-) )~[/quote]


Mijn vriendin heeft ook ooit eens zo een redenering gemaakt:

Je vorige motor was een 600cc en haalde +/-260
Nu heb je een 1000cc.
Da's bijna het dubbele.
Dus de snelheid.... _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
[quote
klasgenootje
hoeveel cc krijg je nu dan?
ik: een 1000cc
hij: zo, das best wel veel
ik: ja, best wel
hij: hoe hard kan je dan? 400 ofzo?
ik: mwaoh, net niet waarschijnlijk ( O-) )\


Mijn vriendin heeft ook ooit eens zo een redenering gemaakt:

Je vorige motor was een 600cc en haalde +/-260
Nu heb je een 1000cc.
Da's bijna het dubbele.
Dus de snelheid.... _O- _O- _O- _O-[/quote]
En dat is dan jouw vriendin _O-
Ehm, neem maar geen kinderen.. :z
 
Buurjongetje uit bouwjaar 2005:

Bj: Zo dat is een mooie motor!
ik: Dank je wel!
Bj: Waarom maak je er foto's van?
ik: Omdat ik hem ga verkopen, ik wil een andere kopen!
Bj: Wat voor 1?
Ik: Eentje die nieuwer en sneller is.
Bj: Maar als je sneller gaat, dan bots je ook harder tegen mensen en dan moet je mee met de politie!
ik: ... :')
 
Buurjongetje uit bouwjaar 2005:

Bj: Zo dat is een mooie motor!
ik: Dank je wel!
Bj: Waarom maak je er foto's van?
ik: Omdat ik hem ga verkopen, ik wil een andere kopen!
Bj: Wat voor 1?
Ik: Eentje die nieuwer en sneller is.
Bj: Maar als je sneller gaat, dan bots je ook harder tegen mensen en dan moet je mee met de politie!
ik: ... :')

Haha, prachtig is dat :Y

Ik hoopte gisteravond op een "Hajaboesa" of "KAWASAKI R1" opmerking. Kwam net uit het poolcafé met een maat, nog even buiten praten met wat anderen. Komt er iemand met een cittabrommertje langsgerend om hem te starten, waarna hij weer uitviel toen hij stilstond. Ik en m'n maat de nodige opmerkingen gemaakt, komt een andere dude naar me toe en gaat met zn snuit pal voor me staan (waarschijnlijk intimiderend bedoeld aangezien hij groter was dan ik). Of ik toevallig een betere had. Ik zei, ik heb een motor. :W helaas droop hij al vrij gauw af. Zat echt te wachten op een domme opmerking (hoewel wat eruit kwam ook al niet zo zinnig was).

Heb daarna nog wel een vette burnout mogen aanschouwen van de snorfiets. (Moest ook wel, er liepen 2 dames met ze mee..)
 
Haha, prachtig is dat :Y

Ik hoopte gisteravond op een "Hajaboesa" of "KAWASAKI R1" opmerking. Kwam net uit het poolcafé met een maat, nog even buiten praten met wat anderen. Komt er iemand met een cittabrommertje langsgerend om hem te starten, waarna hij weer uitviel toen hij stilstond. Ik en m'n maat de nodige opmerkingen gemaakt, komt een andere dude naar me toe en gaat met zn snuit pal voor me staan (waarschijnlijk intimiderend bedoeld aangezien hij groter was dan ik). Of ik toevallig een betere had. Ik zei, ik heb een motor. :W helaas droop hij al vrij gauw af. Zat echt te wachten op een domme opmerking (hoewel wat eruit kwam ook al niet zo zinnig was).

Weet niet wat ik nou zieliger vind, het lachen dat iemand anders op een brommertje rijd of het proberen te intimideren....

Heb daarna nog wel een vette burnout mogen aanschouwen van de snorfiets. (Moest ook wel, er liepen 2 dames met ze mee..)
 
Waar zie je staan dat ie lacht? Ik denk dat ie gewoon een beetje sociaal ouwehoerde over de brommert en dat dat verkeerd opgevat werd.
 
Buurjongetje uit bouwjaar 2005:

Bj: Zo dat is een mooie motor!
ik: Dank je wel!
Bj: Waarom maak je er foto's van?
ik: Omdat ik hem ga verkopen, ik wil een andere kopen!
Bj: Wat voor 1?
Ik: Eentje die nieuwer en sneller is.
Bj: Maar als je sneller gaat, dan bots je ook harder tegen mensen en dan moet je mee met de politie!
ik: ... :')
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan