Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet wat ik nou zieliger vind, het lachen dat iemand anders op een brommertje rijd of het proberen te intimideren....
Waar zie je staan dat ie lacht? Ik denk dat ie gewoon een beetje sociaal ouwehoerde over de brommert en dat dat verkeerd opgevat werd.

Ik lachte diegene niet uit omdat hij op een brommer rijdt, hoor. Zijn praktische en geinige apparaten (wat ik gisteravond ook heb laten vallen). Als ik iemand ermee zie rennen moet ik alleen even gniffelen en als het apparaat dan vervolgens direct weer uitvalt dan is dat wel even grappig. Zeker als het een sjonnie betreft die vooral stoer wilt doen (zie laatste gedeelte van het verhaal). De opmerking die ik maakte was naar mijn maat gericht. Op dat moment kwam de ander naar mij toe.

Dus niet iemand zielig noemen als je het verhaal niet snapt en er niet bij was.
Oh, en leer even quoten. Je eigen reactie in de quote van iemand anders plakken is niet zo praktisch.
 
Laatst bewerkt:
Doe eens een beetje lief tegen elkaar.




Overigens lach ik niet als ik iemand zijn brommer zie aanduwen.

Mijn motor moet ook regelmatig aangeduwd worden. En een 650 1cilinder aanduwen is niet grappig. B|

Op zulke momenten wil ik ook wel dat hij 600cc minder heeft. Alleen voor te starten dan. O-)
 
Buurjongetje uit bouwjaar 2005:

Bj: Zo dat is een mooie motor!
ik: Dank je wel!
Bj: Waarom maak je er foto's van?
ik: Omdat ik hem ga verkopen, ik wil een andere kopen!
Bj: Wat voor 1?
Ik: Eentje die nieuwer en sneller is.
Bj: Maar als je sneller gaat, dan bots je ook harder tegen mensen en dan moet je mee met de politie!
ik: ... :')

Klinkt als een slim ventje voor het bouwjaar 2005. Een hoop mede geslachtsgenoten die drie keer zo oud zijn snappen dat helaas niet.
 
Doe eens een beetje lief tegen elkaar.




Overigens lach ik niet als ik iemand zijn brommer zie aanduwen.

Mijn motor moet ook regelmatig aangeduwd worden. En een 650 1cilinder aanduwen is niet grappig. B|

Op zulke momenten wil ik ook wel dat hij 600cc minder heeft. Alleen voor te starten dan. O-)
Wellicht ben je toe aan een nieuwe accu.
 
Collega (v) op het werk zei eens toen ik binnen kwam: dat zou ik nooit durfen.

Haar verteld dat je daarvoor ook een rijbewijs nodig was, dus het heel verstandig was als ze het ook maar niet probeerde.
 
Laatst bewerkt:
Ik lachte diegene niet uit omdat hij op een brommer rijdt, hoor. Zijn praktische en geinige apparaten (wat ik gisteravond ook heb laten vallen). Als ik iemand ermee zie rennen moet ik alleen even gniffelen en als het apparaat dan vervolgens direct weer uitvalt dan is dat wel even grappig.

Zag vorige week nog een aangepaste naked weg racer. Ding had netzoveel herrie als een vtr met open uitlaat. Viel zn brommer uit net voor mijn voorraam. Kereltje met helm op de kop bukken en loeren naar zn blokje. Wipte een paar kabels opzij die langs zijn blok liep. En ploep, daar ie... Een boegie op het asfalt. _O-
Hij heeft hem met zn handen er weer in gedraaid. Na 10 min trappen is die maar gaan lopen.
 
Zag vorige week nog een aangepaste naked weg racer. Ding had netzoveel herrie als een vtr met open uitlaat. Viel zn brommer uit net voor mijn voorraam. Kereltje met helm op de kop bukken en loeren naar zn blokje. Wipte een paar kabels opzij die langs zijn blok liep. En ploep, daar ie... Een boegie op het asfalt. _O-
Hij heeft hem met zn handen er weer in gedraaid. Na 10 min trappen is die maar gaan lopen.

En jij kwam hem niet even een bougiesleutel brengen? Das lief.
 
als de bougie er zo uit ploept dan is denk ik het schroefdraad naar de klote en dan heb je geen bougiesleutel nodig maar een aanhanger om de motor op te halen :P
 
Wauw...ik hou dit topic redelijk in de gaten. Kom veel dingen tegen die vaak terugkomen, maar deze heb ik nog nooit gehoord:

Ik ben vandaag met de motor naar stage en 1 van de mensen hier vroeg naar de passagiers-voetsteunen.

Dus ik leg uit dat ik in principe een passagier mee kan nemen, maar dat die dan niet bepaald comfortabel kan zitten (klein zadeltje en erg hoge steunen)

En zijn vraag: "Ooh..die zijn voor een passagier...zijn die niet voor de lighouding?"

_O-
 
Wauw...ik hou dit topic redelijk in de gaten. Kom veel dingen tegen die vaak terugkomen, maar deze heb ik nog nooit gehoord:

Ik ben vandaag met de motor naar stage en 1 van de mensen hier vroeg naar de passagiers-voetsteunen.

Dus ik leg uit dat ik in principe een passagier mee kan nemen, maar dat die dan niet bepaald comfortabel kan zitten (klein zadeltje en erg hoge steunen)

En zijn vraag: "Ooh..die zijn voor een passagier...zijn die niet voor de lighouding?"

_O-


_O- kan ook...
 
Wauw...ik hou dit topic redelijk in de gaten. Kom veel dingen tegen die vaak terugkomen, maar deze heb ik nog nooit gehoord:

Ik ben vandaag met de motor naar stage en 1 van de mensen hier vroeg naar de passagiers-voetsteunen.

Dus ik leg uit dat ik in principe een passagier mee kan nemen, maar dat die dan niet bepaald comfortabel kan zitten (klein zadeltje en erg hoge steunen)

En zijn vraag: "Ooh..die zijn voor een passagier...zijn die niet voor de lighouding?"

_O-

[me]proest[/me]
 
Wauw...ik hou dit topic redelijk in de gaten. Kom veel dingen tegen die vaak terugkomen, maar deze heb ik nog nooit gehoord:

Ik ben vandaag met de motor naar stage en 1 van de mensen hier vroeg naar de passagiers-voetsteunen.

Dus ik leg uit dat ik in principe een passagier mee kan nemen, maar dat die dan niet bepaald comfortabel kan zitten (klein zadeltje en erg hoge steunen)

En zijn vraag: "Ooh..die zijn voor een passagier...zijn die niet voor de lighouding?"

_O-
_O- Haha geniaal!
 
Ik had vandaag ook eentje. Kom in volledig leer met helm in de hand de tentamenzaal inwandelen voor mijn tentamen (logisch :P), zegt een van die oude mannetjes die toezicht houden: "zo, dat ziet er spannend uit." Ik had echt zoiets van wtf.

3 kwartier later toen ik mijn werk inleverde, van dezelfde vent: "je zal vast niet op de brommer zijn"
 
Ik had vandaag ook eentje. Kom in volledig leer met helm in de hand de tentamenzaal inwandelen voor mijn tentamen (logisch :P), zegt een van die oude mannetjes die toezicht houden: "zo, dat ziet er spannend uit." Ik had echt zoiets van wtf.

3 kwartier later toen ik mijn werk inleverde, van dezelfde vent: "je zal vast niet op de brommer zijn"

jawel, maar van mijn SM meesteres mag ik nergens heen zonder leer _O-
 
Ik had vandaag ook eentje. Kom in volledig leer met helm in de hand de tentamenzaal inwandelen voor mijn tentamen (logisch :P),
zegt een van die oude mannetjes die toezicht houden: "zo, dat ziet er spannend uit." Ik had echt zoiets van wtf.

3 kwartier later toen ik mijn werk inleverde, van dezelfde vent: "je zal vast niet op de brommer zijn"

:X ik zou dan toch wat bij mezelf gaan afvragen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan