Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
de reactie die ik daarop kreeg was ... mag ik je lever ?

Ja hoor, peper en zout er bij?
Liever met tuinbonen en mooie Chianti.

OT:

Na aankomst op een adres in Duitsland waar ik al meerdere keren ben geweest: "Hoe heb je de route kunnen vinden als je geen kaart kan lezen op een motor?" Nou, de A12 kan ik uit mijn hoofd nog wel vinden en die brengt me naar Duitsland. Daarna is het een kwestie van één afslag onthouden en een Landesstrasse afrijden richting een stadje dat al vrij vroeg op de borden vermeld staat. Welke kaart?
 
Waar ik toch het meest mee moet lachen in dit topic zijn niet de koekblikkervragen (na een tijdje heb je ze allemaal wel een keer of 20 gehad), maar de opmerkingen van de betweterige wijsneuzen die daarop volgen _O-

"Dieselmotoren bestaan ook hoor"

"Een solex met jet engine haalt makkelijk 400 km/u"

"Je weet toch dat er ook motoren zijn met pedalen he"

"De zwaartekracht x mc2 is gelijk aan de wrijving tussen de aarde en Jupiter, zodat een Harley Electra Glide wel 700 km/u haalt in een vacuum verpakte hemazak, bergaf dan wel"

we hebben er weer 1: :9

:X

Zeker nog nooit de motoren met dubbele bediening gezien? Paar jaar geleden zag ik er nog eentje rijden met lesser èn instructeur op dezelfde motor. Was vroeger nog veel meer te zien.
 
Laatst bewerkt:
Haha, staan weer mooie verhalen in dit topic,

de ergste die ik heb gehad dat er vrouw naar me toe komt en zegt "een van je 2 koplampen doen het niet" tja daar was wat mee met een r6, haha.
 
Vorig weekend weer een vraag gekregen die heel veel motor rijders krijgen. "doe je wel voorzichtig"
dit zegt mijn vriendin dus standaard als ik met de brommert op pad ga, terwijl ik haar nog nooit een reden heb gegeven om zo te denken... })
 
Laatst bewerkt:
:X

Zeker nog nooit de motoren met dubbele bediening gezien? Paar jaar geleden zag ik er nog eentje rijden met lesser èn instructeur op dezelfde motor. Was vroeger nog veel meer te zien.

Wordt tegenwoordig niet veel meer gebruik, ik had er nog vorig jaar lessen mee in Tsjechie en sinds dit jaar moeten ze ook overstappen op de nieuwe leermethode.
 
Ik zeg dan meestal "Ja, want er bestaat een tekort aan orgaandonoren. Wij motorrijders doen graag wat voor de samenleving". Meestal zijn ze dan wel stil en zeggen ze dat een volgende keer niet meer.


Volgende keer vragen of je die ander een plezier moet doen door hem ook ter plekke orgaandonor te maken.

Eigenlijk hou ik beter mijn mond, want ik vind dat je door dit soort dingen te zeggen ook niks bereikt. Maar misschien moet ik juist wel zoiets zeggen, zal het misschien eens ff testen :+
 
Zucht... jawel, but you've missed the point... :9



(zoals NoSER dat destijds ook zei)
:?

Oh wacht, je wilde populair bijdehand doen. Sorry, ik was even vergeten dat dit 'het nieuwe MF' is.... zal niet meer proberen een serieuze reactie te plaatsen :W
 
:?

Oh wacht, je wilde populair bijdehand doen. Sorry, ik was even vergeten dat dit 'het nieuwe MF' is.... zal niet meer proberen een serieuze reactie te plaatsen :W


nee in tegendeel zelfs, je hebt hier vaak domme opmerkingen van koekblikkers. Vaak nadat iemand een leuke domme opmerking heeft geplaatst, waar iedereen om lacht, is er weer een bijdehante betweter die 1 uitzondering op de regel weet.

ik word daar altijd zo moedeloos van, maar ik zal er maar niet meer op reageren, voordat je het weet krijg je een off-topic discussie :9
 
Laatst bewerkt:
:X

Zeker nog nooit de motoren met dubbele bediening gezien? Paar jaar geleden zag ik er nog eentje rijden met lesser èn instructeur op dezelfde motor. Was vroeger nog veel meer te zien.
Als je bij je rijexamen de instructeur achterop hebt, is het niet zo gek dat je zakt...
 
Net voor het stoplicht.
Een afgeragde verroeste Subaru Minijumbo/Suzuki Alto uit het jaar 0 komt naast me staan.
De bestuurder draait zn raampje open en kijkt me aan.
Dus ik denk, hij wil de weg weten, weten hoe hard ie kan of andere vragen die vaker voorkomen.

Bestuurder: Hee, wil je ruilen?
Ik: mwoa niet echt.
Bestuurder: Maar deze gaat ook snel..
Toen werd het groen en reed hij met piepende banden in zn koekblikje weg.

Nog niet eerder meegemaakt iig, wel komisch. Weer is wat anders dan de gemiddelde petmans. :P
 
zit op een technische school... veel brommer lui die vragen of je wil "racen" heel vervelend........
 
Bablablabla met een iemand in de auto, moesten wat halen, hij wilde ook wel motor gaan rijden, maarrrrrrrrrrr *ik voelde 'm al aankomen*

"Ik begin er nog maar niet aan, ik ken mezelf te goed,"

Op dit moment, ging er al een zucht door me hoofd, moest meteen aan het topic denken, hoe kan het ook anders, zij het niet dat er geen punt maar een komma in bovenstaande zin staat en er nog een vervolg op zou komen........

"ik zou teveel tijd aan m'n motor besteden en te weinig aan m'n vriendin"

Bij deze: YESSSSS *O* :}
 
Bablablabla met een iemand in de auto, moesten wat halen, hij wilde ook wel motor gaan rijden, maarrrrrrrrrrr *ik voelde 'm al aankomen*

"Ik begin er nog maar niet aan, ik ken mezelf te goed,"

Op dit moment, ging er al een zucht door me hoofd, moest meteen aan het topic denken, hoe kan het ook anders, zij het niet dat er geen punt maar een komma in bovenstaande zin staat en er nog een vervolg op zou komen........

"ik zou teveel tijd aan m'n motor besteden en te weinig aan m'n vriendin"

Bij deze: YESSSSS *O* :}
Whaha high five! _O- 8-)
 
Naja je haald je zelf zo naar beneden om daar aan mee te doen. vind dat altijd zo kinderachtig.....
denk dat mij gpz het best red tegen een opgefokt scootertje. zijn niet helemaal precies geweest met het begrenzen...
 
Wordt tegenwoordig niet veel meer gebruik, ik had er nog vorig jaar lessen mee in Tsjechie en sinds dit jaar moeten ze ook overstappen op de nieuwe leermethode.

Vlak bij station Den Bosch centraal staat er vaak een op de stoep. Van rijschool Hoeze meen ik.
 
Naja je haald je zelf zo naar beneden om daar aan mee te doen. vind dat altijd zo kinderachtig.....
denk dat mij gpz het best red tegen een opgefokt scootertje. zijn niet helemaal precies geweest met het begrenzen...
Eerst zeg je dat je jezelf daarmee naar beneden haalt, maar daarna ga je wel zeggen 'dat je het best red' en 'dat ze niet zo precies zijn geweest met begrenzen'..

Nu vind ik dat je dat dan ook maar moet bewijzen, want praatjes zijn ook niks waard :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan