Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee en nu ff serieus wat ik vandaag te horen heb gekregen:

- Waarom doen alle motorrijders oordoppen in?

en de welbekende:

- nee ik ga mn motorrijbewijs niet halen, ik rij mezelf meteen dood!
 
Werd opgehaald door iemand zijn vader die een hele preek over motoren begon te houden hoe gevaarlijk het allemaal wel niet is, hoeveel mensen zich dood rijden en dat ze niet op de weg thuis horen.

Kheb maar mijn beste glimlach op gezet en mijn mond gehouden :).
 
Werd opgehaald door iemand zijn vader die een hele preek over motoren begon te houden hoe gevaarlijk het allemaal wel niet is, hoeveel mensen zich dood rijden en dat ze niet op de weg thuis horen.

Kheb maar mijn beste glimlach op gezet en mijn mond gehouden :).

Je had moeten zeggen dat motorrijders zichzelf niet doodrijden, maar dood worden gereden door koekblikkers
 
"Moet er speciale motorbenzine in je tank?" (ik dacht dat de medewerksters van tankstations toch wel iets intelligenter waren dan dat)

"Is dat je ruitenwisservloeistof?" (wijzend naar het vaatje koelvloeistof)

"Ben je niet met de motor?" (terwijl half Nederland verdrinkt en wij 2 auto's voor de deur hebben staan)

"Ben je met de motor?" (terwijl ik met de helm in de hand en in vol motorpak op het werk aankom)

Collega: "Ik dacht dat jullie naar de Middellandse Zee op vakantie waren, maar echt bruin ben je niet geworden?"
Ik: "Uhhmmm, motorpak? Helm? Handschoenen?"
Collega: "Man, daar is het zo warm, daar kun je best zonder pak en handschoenen rondrijden."
Ik heb hem vervolgens maar wat foto's van schaafwonden laten zien, toen werd het stil.

Zomaar een greep uit de opmerkingen van afgelopen jaar. Ik ga hier weer meelezen :Y
 
Okee en nu ff serieus wat ik vandaag te horen heb gekregen:

- Waarom doen alle motorrijders oordoppen in?

en de welbekende:

- nee ik ga mn motorrijbewijs niet halen, ik rij mezelf meteen dood!
Ow die heb ik ook nog gehoord van de week, komt regelmatig voorbij idd.

Ik zeg het altijd lekker makkelijk; het zit 'm in je rechterhand en jezelf doodrijden is opzich niet echt superhandig ofzo.
 
Je had moeten zeggen dat motorrijders zichzelf niet doodrijden, maar dood worden gereden door koekblikkers
haha ga jij eens naar school jonge :P

ik had gister eentje op mn werk die zei dat er weleens rijders rechts inhalen en dat ie ze dan een tikje geeft tegen de achterkant
maar in de file vindt ie dat ze vooral door moeten rijden en dan gaat ie aan de kant

=.= wat moet je daar nou weer mee..
 
haha ga jij eens naar school jonge :P

ik had gister eentje op mn werk die zei dat er weleens rijders rechts inhalen en dat ie ze dan een tikje geeft tegen de achterkant
maar in de file vindt ie dat ze vooral door moeten rijden en dan gaat ie aan de kant

=.= wat moet je daar nou weer mee..

Ga jij maar eens naar school :j

wel tof dat ie je door de file laat

Ik moet zeggen dat jij wel een enorm aggressie-opwekkende rijstijl hebt :')
 
Mensen die "Ben je met de motor?" (terwijl je een motorpak aanhebt) een domme vraag vinden moeten dringend les krijgen in 'mensenkennis'...

Het is natuurlijk een retorische vraag die ze stellen. Het getuigd dat ze interesse hebben in motoren en er graag meer over horen van iemand die zelf met de motor rijdt. Daarom vind ik het verschrikkelijk asociaal als je hier als motorrijder een sarcastisch antwoord op geeft ("Nee hoor, met de fiets"..."Nee, met de bus, vertrouw het niet meer"...)

Als ze mij de vraag stellen of ik met de motor ben terwijl ik m'n helm vastheb antwoord ik gewoon op de vraag (en mogelijk andere vragen die ze hebben) en probeer ik ze zoveel mogelijk bij te brengen uit de wereld van een motorrijder. Je kan niet genoeg kennis overbrengen naar koekblikkers over motoren en de gevaren...

Dus als je een verstandige motorrijder bent, zie je deze vraag als soort van interesse van je medepersoon en sla je er een leuke babbel mee en breng je ze wat wijsheid mee, gaan ze tenminste wat meer in hun spiegels kijken.

Just my 0,02$.
 
Mensen die "Ben je met de motor?" (terwijl je een motorpak aanhebt) een domme vraag vinden moeten dringend les krijgen in 'mensenkennis'...

Het is natuurlijk een retorische vraag die ze stellen. Het getuigd dat ze interesse hebben in motoren en er graag meer over horen van iemand die zelf met de motor rijdt. Daarom vind ik het verschrikkelijk asociaal als je hier als motorrijder een sarcastisch antwoord op geeft ("Nee hoor, met de fiets"..."Nee, met de bus, vertrouw het niet meer"...)

:^ :}
 
Mensen die denken dat ik eerst mn auto Rbw moet halen voor mn motor... gelukkig niet.

En de agente die mij aansprak omdat ik met mijn ''motor'' op het fietspad reed.
Achjha in eindhoven een schakelbrommer en had ook nog is een motorjas aan , kan het haar vergeven. maar toen ik naar mn kenteken wees schaamde ze zich wel haha.
 
Mensen die "Ben je met de motor?" (terwijl je een motorpak aanhebt) een domme vraag vinden moeten dringend les krijgen in 'mensenkennis'...

Het is natuurlijk een retorische vraag die ze stellen. Het getuigd dat ze interesse hebben in motoren en er graag meer over horen van iemand die zelf met de motor rijdt. Daarom vind ik het verschrikkelijk asociaal als je hier als motorrijder een sarcastisch antwoord op geeft ("Nee hoor, met de fiets"..."Nee, met de bus, vertrouw het niet meer"...)

Als ze mij de vraag stellen of ik met de motor ben terwijl ik m'n helm vastheb antwoord ik gewoon op de vraag (en mogelijk andere vragen die ze hebben) en probeer ik ze zoveel mogelijk bij te brengen uit de wereld van een motorrijder. Je kan niet genoeg kennis overbrengen naar koekblikkers over motoren en de gevaren...

Dus als je een verstandige motorrijder bent, zie je deze vraag als soort van interesse van je medepersoon en sla je er een leuke babbel mee en breng je ze wat wijsheid mee, gaan ze tenminste wat meer in hun spiegels kijken.

Just my 0,02$.
Kijk jij snapt het, zeker als dames zoiets vragen kun je gewoon niet zo lomp uit de hoek komen. Bij een collega die het 3 keer per week vraagt is het anders.
 
Geen vraag, maar toch

Ik probeer vriendinlief (paardengek) aan het motorrijbewijs te helpen. Af en toe vraag ik eens "moet jij je A-tje niet eens halen?" maar ik krijg alleen te horen: nee joh, ik ga wel op m'n knol door de file...

Wat moet je daar nou mee...
lijkt er op dat ze voorlopig alleen achterop meegaat :P
 
Laatst bewerkt:
Kijk jij snapt het, zeker als dames zoiets vragen kun je gewoon niet zo lomp uit de hoek komen. Bij een collega die het 3 keer per week vraagt is het anders.


Mag het ook een medestudent zijn? ik kreeg die vraag het eerste halfjaar bijna dagelijks, op een gegeven moment reageer je daar echt niet meer op...
 
Geen vraag, maar toch

Ik probeer vriendinlief (paardengek) aan het motorrijbewijs te helpen. Af en toe vraag ik eens "moet jij je A-tje niet eens halen?" maar ik krijg alleen te horen: nee joh, ik ga wel op m'n knol door de file...

Wat moet je daar nou mee...
lijkt er op dat ze voorlopig alleen achterop meegaat :P

OMG paarden!!!!
ze draagt zeker ook elke dag t-shirts met zon paardenkop erop?
En dan die afschuwlijke paardrijdkleding!!!
Heb wel eens een dam in bikini zien paardrijden, dat zag er beter uit :)

Verder gewoon vaker achterop nemen, gaat ze het vanzelf leuk vinden.
Anders een proeflesje geven :Y
 
OMG paarden!!!!
ze draagt zeker ook elke dag t-shirts met zon paardenkop erop?

Verder gewoon vaker achterop nemen, gaat ze het vanzelf leuk vinden.
Anders een proeflesje geven :Y
gelukkig niet, en een proeflesje staat dit jaar wel op de planning ja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan