Welke remklouw is dit? (brembo)

GavinDH

Rookie
28 jun 2019
13
1
Zwijndrecht
Beste motor rijders.

ik heb een kawasaki zx6r (1995) met een brembo remklouw van een ???? (denk een ducati)
maar nu zijn mijn blokjes helemaal op en heb ik zo snel mogelijk nieuwe nodig. echter weet ik dus niet welke ik moet bestellen omdat ik bij iedere website mijn motor model moet invullen. mijn vraag dan ook: is er iemand die de klauwen herkent en mij kan vertellen welke blokjes ik moet hebben?

IMG_2307.jpg


Edite: Bedankt allemaal voor de reacties! ik lees dit pas veel later in wil dit topic niet bumpen vandaar dat ik het zo doe. de bouten zijn inderdaad niet goed bedankt voor de reacties in ik ga er naar kijken
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet uit eigen archief. Heb nog wel deze foto, dit zit er momenteel op mn GSXR1100W. ZO zie je dat zo'n adapter ook mooi kan zijn. (en zie je ook gelijk hoe de banjo hoort ;) )

Bekijk bijlage 1439903

Dat is idd een hele mooie adapter :t
Heb je ook enig idee waar deze te krijgen is? Of zelf gemaakt? Ik wil nl ook Brembo klauwen op mijn srad 600 vork gebruiken. Zelf maken kan maar als ze ergens te koop zijn scheelt weer werk.:+
 
Door een stukje tekst wat eerder geplaatst was op het verkeerde been gezet
wat niet weg neem dat het shit is
met beide merken Nissin en toci......) slechte ervaring met het vast lopen van zuigers in de remklauwen iets wat ik met 35 jaar oude Brembo's niet meegemaakt heeft .
En je raad het al die uitdaging ga je winnen daar tevens de 35 jaar oude Brembo op mijn motor zitten die uit 1972 stamt ( trommelrem vervangen voor een schijfrem)
En gezien mijn leeftijd hoef ik me niet te bewijzen dat ik harder of beter kan remmen want dat kan ik al lang niet meer .
 
Klouw, v. (-en), (timm.) schoffel, wiedijzer. *-EN, o. kluwen. -, bw. gel. (ik klouwde, heb geklouwd), omgraven, schoffelen; (zeew.) kalfateren; (fig.) krabben (het haar); zich de haren -, in de verle [..]
Bron: dbnl.org

Ach, als je hard genoeg remt, ga je ook schoffelen omdat je zo de grindbak in kalfaterd, waarna je weer overeind moet krabbelen.
Dus zo gek is het niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan