welke remschijven?

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
ik ben opzoek naar remschijven voor een zx7r ninja uit 98

nu is mijn vrrag of jullie mij precies kunnen vertellen welke motoren dezelfde schijven hebben.

mijn buitenmaat is 320mm

passen die van een zx9r? zo ja welke bouwjaren?
de gewone zxr750?
de zx12r zx10r?

en als de buitenmaat van een van deze modellen 320mm is, passen ze dan altijd of kan er nog meer verschil in de schijven zitten.

hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
 
Dikte (moet goed in de klauw passen) en natuurlijk moeten de bevestigingsmoeren van de binnenring precies passen op de wielnaaf. Verder komt het ook wel es voor dat de binnenringen niet precies even hoog liggen als de remschijf (b.v. om een hoogte verschil uit te effenen), dat kan natuurlijk ook voor onaangename verrassingen zorgen.
Maar waarom eigenlijk, zijn de ZX7 schijven niet meer leverbaar? Zal toch haast wel niet?
 
Dikte (moet goed in de klauw passen) en natuurlijk moeten de bevestigingsmoeren van de binnenring precies passen op de wielnaaf. Verder komt het ook wel es voor dat de binnenringen niet precies even hoog liggen als de remschijf (b.v. om een hoogte verschil uit te effenen), dat kan natuurlijk ook voor onaangename verrassingen zorgen.
Maar waarom eigenlijk, zijn de ZX7 schijven niet meer leverbaar? Zal toch haast wel niet?
zijn wel leverbaar, alleen reteduur en 2dehands amper aangeboden of nogsteeds te duur naar mijn idee.

wie kan mij een lijstje geven met motortype's waarvan ik de schijven kan gebruiken?

passen die van een zxr750j (dus zo'n orginele rode) bijvoorbeeld? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan