welke rijscholen in Groningen??

mphoogeveen

Rookie
8 aug 2006
1
0
Groningen
hey allen,

ben nieuw hier op het forum. zal me ff voorstellen: ben Martijn 23 jaar kom uit gronigen en wil graag me motor rijbewijs :] 8-) halen.

ik vroeg me af of welke motorrijscholen er allemaal zijn in groningen. ik heb de volgende al:

-Oosterveld
-Oosterpoort
-Severijn

weten jullie er nog meer

alvast bedankt.
 
hey allen,

ben nieuw hier op het forum. zal me ff voorstellen: ben Martijn 23 jaar kom uit gronigen en wil graag me motor rijbewijs :] 8-) halen.

ik vroeg me af of welke motorrijscholen er allemaal zijn in groningen. ik heb de volgende al:

-Oosterveld
-Oosterpoort
-Severijn

weten jullie er nog meer

alvast bedankt.

Je hoeft niet verder te zoeken, want severijn is gewoon het meeste waar voor je geld. Persoonlijke aandacht, kun je na het halen van je rijbewijs altijd gewoon ff langs om lekker te kleppen, want Danny heeft altijd tijd voor je.

In ieder geval welkom en succes met lessen
:]
 
Informeer maar es in hetGroningen-Drenthe topic in waar is wat te doen?Daar post ook weles iemand onder de lukatelli en die geeft les op een motor.Succes . :W
 
ik zeg: ANWB (daar zo'n beetje bij de mediamarkt in de buurt)

kwam ik ook voor mn autorijbewijs, en ben er nu voor mijn motor. Echt fijne mensen daar, en ik ben er wel voor weinig geld klaar. Heb nu voor 1100 euro binnen 3 weken mijn motorrijbewijs (als ik het haal dan :9 )

Altijd leuk om even binnen te stappen voor aan bakkie



*of is dat toch wel kansloos.. voor een bakkie koffie bij de ANWB binnenstappen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan