Welke Rijschool in Breda??

BB-kinkie

MF veteraan
6 mrt 2005
3.304
0
Zaltbommel
Mijn zus woont in Breda, en wil ook graag leren motorrijden. Alleen welke rijschool heeft lichte motoren en geeft ook nog eens op een relaxte manier les 8-)

Ik hoop dat jullie mij van info kunnen voorzien?
 
Ik heb een paar jaar geleden bij verkeersschool Wilma gelest bij Edwin. Relaxte vent wel. Ze hadden destijds alleen maar CB500's op vol vermogen, maar misschien hebben ze nu ook wel 25KW.
Hij geeft alleen wel les vanuit de auto, daar is niet iedereen hier evenveel van gecharmeerd... (wist ik toen veel :+ )
 
Ik heb in Breda gelest maar dat is nogal een tijdje geleden.... 1991!
Maar dat was bij Dubbelman geloof ik en daar was ik wel tevreden over.
 
Ik heb zelf gelest bij Arno v.d. Muysenberg...
Toen ik leste, had hij een verlaagde GS500 (lichte motor) en ook een gewone GS500.
Hij is erg relaxed... (ik mocht maar om één reden naar de tank kijken en dat was als er een naakte vrouw op lag... *O* 8-) )
Ook theorielessen trouwens, op maandagavond dacht ik...

Goede ervaringen mee.

Grtz,

VS800
 
Ik heb een paar maanden terug wel uitgezocht welke rijscholen in breda en omgeving met 25kw reden, maar dat lijstje heb ik nu niet meer. Wilma zat daar volgens mij niet bij. Uiteindelijk ben ik Etten-leur terecht gekomen qua afstand maakte dat voor mij toch niets uit omdat ik niet in breda woon
 
Ik heb zelf gelest bij Arno v.d. Muysenberg...
Toen ik leste, had hij een verlaagde GS500 (lichte motor) en ook een gewone GS500.
Hij is erg relaxed... (ik mocht maar om één reden naar de tank kijken en dat was als er een naakte vrouw op lag... *O* 8-) )
Ook theorielessen trouwens, op maandagavond dacht ik...

Goede ervaringen mee.

Grtz,

VS800
Heb ik ook gelest,met één woord perfect,
heb het in 1keer gehaald dat zegt genoeg over Arno :Y

Hij heeft inderdaad twee motoren,zou zeggen BELLEN die man.

:W

Rijschool: Van Den Muysenberg Email X
Adres: MOLSTR 39 Telefoon: 076-5873974 of 06-53670176
Postcode: 4826KA Examenplaats: Breda
Plaats: Breda Categorien: Autorijschool, Motorrijschool
Sleutelwoorden: Rijschool Breda, autorijlessen, rijschool,
rijscholen Breda
 
Laatst bewerkt:
Doe maar Arno...
En de groeten van die jongen die met 50 km/u de noodstop in de stromende regen afrondde met een duik naar 't asfalt....

Grtz,
VS800
 
Ik heb het bij Blom gehaald, maar de motorrijschool van Blom zit in Etten-Leur. Hebben wel een 25kw motor.
Bij Wolf rijbewijsshop kan het ook, hoor daar ook alleen maar goede verhalen over. Die zitten wel in Breda.
 
Ik heb gelest bij jochems in prinsenbeek .. niek van Mook een hele aardige rilexte gast naa mijn mening... je zou het daar eventueel kunnen proberen je betaald €41 per les, ik heb mijn rijbewijs in 1 x gehaald... succes er mee!!
 
Ik ga binnenkort ook lessen. Ook in de buurt van Breda en ik ga naar Jochems in Prinsenbeek. Krijg daar (vooral over de autorijlessen) alleen maar goede reacties over te horen.

Blom raad ik je af. Die proberen je een pakket aan te smeren van 20 lessen wanneer je er maar 10, 12 nodig hebt.
 
Ik heb gelest bij jochems in prinsenbeek .. niek van Mook een hele aardige rilexte gast naa mijn mening... je zou het daar eventueel kunnen proberen je betaald €41 per les, ik heb mijn rijbewijs in 1 x gehaald... succes er mee!!

Bij jochems heb ik mijn 25Kw in 1x gehaald.. Lache met die gasten :}
 
Ja bij Jochems was het zeker altijd lachen !! ik heb mijn auto en mijn motor daar behaald en was over beide te spreken !! heb ook de 25kw op dat rode kuthonda'tje gereden haha
 
Weer even een updatetje voor de mensen uit het prachtige Breda!

Ik heb gelest bij Verkeersschool Wilma, met Edwin van Rooij als instructeur. Voor zover het iets zegt over de rijschool, ik ben voor alle examens in 1x geslaagd; na 10 lessen voor het AVB en na nog eens 8 lessen voor het AVD.

Edwin is op z'n tijd zo gek als een deur en soms ook goed streng, maar ik vond het een hele prettige rij-instructeur. De lessen zijn ook niet extreem duur (€40,- voor 60 minuten, evt. incl. jas, helm en handschoenen). Hij heeft een aardig hoog slagingspercentage, maar wat vooral belangrijk is, is dat hij veel motorrijles geeft. Je hoeft ook niet lang te wachten tot je op examen mag (van start tot alles halen bij mij binnen 2 maanden, zonder vooraf ook maar iets gereserveerd te hebben).

Ik heb in ieder geval geen spijt van mijn keuze en kan Wilma dan ook bij iedereen aanraden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan