welke rijschool lest met all/off road-motor??? (omg arnhem)

meik de beik

Die hard MF'er
22 mei 2005
816
0
randje Achterhoek
Collega van mij wil zijn vrouw een proefrijles geven voor haar verjaardag.
Zij is helemaal gek van off/allroad motoren en zou heel graag die proefles op een all/off road doen.

In het verleden zag ik nog wel eens een honda NX, kawa KLE of transalp oid rijden.

Wie kent een rijschool die lest met all/off road???
Bij voorkeur omgeving Arnhem

Hoop dat iemand iets weet.

gr
Meik
 
Ik gok erop dat je in Arnhem (en omgeving) niets gaat vinden :N
Van den Bergh (spoedles.nl) lest voor <25kw rijbewijs met een Yamaha Virago (250cc). Maar dat is niet echt iets wat jij zoekt denk ik :9
 
van den bergh lest ook gewoon met de cb500, ook voor 25kw.

tenzij je erg knudde bent en geen vermogen wil!

wel goeie rijschool trouwes :)
 
missg kan je een rijschool vinden die op een terrein met haar wil lessen op een all-road motor van iemand anders (misschien van je collega zelf??)
 
van den bergh lest ook gewoon met de cb500, ook voor 25kw.

tenzij je erg knudde bent en geen vermogen wil!

wel goeie rijschool trouwes :)
Hé Marijn, piemel :+
Toen ik daar aan het lessen was, was enkel de Virago voor 25kw rijbewijs. De CB500's waren voor >25 kw....
 
Tja, ik heb meestal gelest op een XT350, jawel: met kickstarter....
dat was ruim voor de 25kw tijd, in 1994, maar dat was gewoon voor de AVB (wat toen nog gewoon bijzondere verrichtingen heette) het allerlekkerste fietsje. Met die uit de kluiten gewassen DT kon je gewoon alles aanvangen....

De meeste kans op succes bij je zoektocht vindt je waarschijnlijk bij de plek waar bij jullie de verkeersexamens beginnen. Daar komen alle rijschoolhouders en meestal weten ze daar ook wel wie met wat rijdt.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor reacties zover.
CB500 en virago is idd niet de bedoeling.
NX 250 is misschien al wel leuk genoeg (voor een allereerste proefles). Worden die helemaal niet meer gebruikt door de rijscholen???

Als iemand iets weet wat niet in de omgeving Arnhem is is dat misschien ook wel OK.
 
Is niet echt in jou buurt, maar er is een rijschool die met een Honda NX250 lesmotor rijd.

Dit is rijschool Heijs in Wormerveer.
 
Als dat niet bevalt is er in Zevenaar nog een rijschool 'Van Wolven' die lest met een Yamaha xt600 en een BMW F650 scarver. Kan em aanbevelen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan