Welke rugzak om laptop op motor mee te nemen?

Eastpak is dan ook niet gemaakt voor op de motor.
Heeft geen rugbeschermer en is vaak ook niet waterdicht.

Die van mij is wel waterdicht. Deze heeft alle regenbuien alles keurig droog gehouden.
Geen rugbeschermer, dat is correct.
 
Waterdicht nee.
Maar past wel veel in.
En gebruik de mijne al sinds mijn 12 de.
Dus gebruikt in de brugklas ding leeft nog steeds naar 13 jaar

Ik ben aan mijn tweede sinds ik 15 jaar terug voor het eerst er 1 heb gekocht om mee naar school te gaan.

Dat het bedrijf nog niet failliet is omdat bijna niemand meer een nieuwe koopt. :')
 
Oké, de Held Go black is toch aan de kleine kant. Mijn 17 inch laptop past er niet In. Voor mij persoonlijk niet heel spannend,omdat ik ook veel met een tablet werk, maar toch even overwegen om een andere aan te schaffen.
 
Ik zit met hetzelfde probleem op mijn Fazer. Ik heb een laptop en schoenen nodig voor woon-werk verkeer. Ik wil dit graag vaak mee kunnen nemen, anders ga ik niet met de motor..

Ik heb eerst een setje H&B C-Bow koffers gekocht, maar die zijn te klein. Ik ga nu toch maar voor een topkoffer, zodat ik wel op de motor kan. Het is absoluut niet de mooiste oplossing, maar het zorgt er wel voor dat ik met de motor kan rijden...
 
Top koffer is super heb zelf een kleine BMW top koffer met tas en dat is super handig je gooit de tas er zo in je neemt niet snel te veel mee. MAar heb voor mijn laptop een boblbee rugtas die pas gewoon niet in de koffer.
 
Een maatje had z'n smartphone in zijn zak (leren overall), tijdens een lowsider. Die doet dat dus echt nooit meer. Is natuurlijk niet hetzelfde als een rugzak met laptop, maar wel illustratief. En het is ook geen onderzoek natuurlijk, maar wel iets om over na te denken.
Gekneusde ribben doen echt pijn. De afdruk van de telefoon stond in zijn flank gedrukt...
 
Laatst bewerkt:
Hier nog iemand met een Kriega R25. Imho 1 van de beste motorrugzakken die er zijn.
Er past ook nog een Forcefield rugbeschermer in (de standaard rugzijde is al erg dik trouwens).
 
Terug
Bovenaan Onderaan