Welke rugzak voor grote bagage elke week?

Schubbie

MF'er
12 aug 2010
105
0
Ik ben dus een student en zit op kamers.

Nu heb ik dus elke keer als ik naar huis ga met de motor redelijk wat bagage bij me.
Ik deed het tot nu toe met een grote voetbaltas, maar dat geeft ook niet echt een prettig/veilig gevoel. Die schouderriemen branden ook in mijn schouders na een tijdje. :r

Nu heb ik uren zitten zoeken, maar de keuze lijkt erg beperkt. |(

Ik zoek dus een rugzak of een bagagerol met goede schouderriemen! Zodat hij dus goed vast zit en comfort biedt. Met een volume van minimaal 40 liter en het liefst groter. :Y

een voorbeeld en twijfelgeval is: http://www.sportxl.nl/index.php?ite...n=article&group_id=10000290&aid=66913&lang=NL
Deze is eigenlijk perfect, alleen hij is eigenlijk net wat te klein, dus twijfel nog.


Iemand wat tips?
 
Laatst bewerkt:
ik heb er al jaren 1 van samsonite die is stevig en heeft allerlei vakjes.

nieuwe versie 39 liter
 
Laatst bewerkt:
Ja koop zo een:

Miele-VitalityLW.jpg


ipv je moeder de was te laten doen :+
 
Ja koop zo een:

[afbeelding]

ipv je moeder de was te laten doen :+


hahaha, _O- was te verwachten! Zoveel kleren zijn het echt niet die ik meeneem, maar in totaal met laptop en boeken gaat het wel wat ruimte in beslag nemen.


ik heb er al jaren 1 van samsonite die is stevig en heeft allerlei vakjes.
samsonite? ik zal wel even googlen of ik daar wat van vind.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik vaak een North Face Duffel Base Camp (allemaal hoofdletters! Lekker Man!)

Echt ruim!
 
Waarom een rugzak? Dat rijdt toch volkomen r :X k

Heb zelf deze:
http://www.bikersbuyit.com/Shops/bbiholland/contents/nl/d2929_Bags-Connection_Cargobag.html

Daar gaat dus echt een hoop in (kleding inclusief nette schoenen etc) en alles is beschermd met een regenhoes dus je komt ook droog over met je spullen.
Door de vier bevestigingspunten met een spanband goed vast te maken achter op de motor dus je hoeft er niet meer mee op je schouders rond te rijden.