vhv1
MF veteraan
- 11 jul 2011
- 4.640
- 0
Triest genoeg worden er geregeld in het land motoren gestolen.
Deze prachtige machines en grote trots van de eigenaar(s) zien we helaas in veel gevallen ook niet meer of ernstig beschaadigd terug.
Zelf heb ik diversen post gevolgt op dit forum maar zonder enige duiderlijkheid of deze motoren op een schijfremslot stonden of iets dergelijks.
Om andere te waarschuwen en elkaar te helpen met diefstal te verminderen (en hopelijk ooit tegen te gaan) ben ik benieuwd of het gestolen goed ook op een beveiligdslot stond of alleen stuurslot. Welke zekerheid en/of garantie kan een schijfremslot ons geven.
Natuurlijk zijn meerdere sloten een mogelijke oplossing maar niet praktisch.
Dus de vraag: stond de motor op schijfremslot bij diefstal of anders afgesloten(hoe) en wat kan de evetuele diefstalkans beperken.
Ik denk dat vele hier geholpen zijn met een antwoord zodat we evetueel maatregelen kunnen nemen.
Deze prachtige machines en grote trots van de eigenaar(s) zien we helaas in veel gevallen ook niet meer of ernstig beschaadigd terug.
Zelf heb ik diversen post gevolgt op dit forum maar zonder enige duiderlijkheid of deze motoren op een schijfremslot stonden of iets dergelijks.
Om andere te waarschuwen en elkaar te helpen met diefstal te verminderen (en hopelijk ooit tegen te gaan) ben ik benieuwd of het gestolen goed ook op een beveiligdslot stond of alleen stuurslot. Welke zekerheid en/of garantie kan een schijfremslot ons geven.
Natuurlijk zijn meerdere sloten een mogelijke oplossing maar niet praktisch.
Dus de vraag: stond de motor op schijfremslot bij diefstal of anders afgesloten(hoe) en wat kan de evetuele diefstalkans beperken.
Ik denk dat vele hier geholpen zijn met een antwoord zodat we evetueel maatregelen kunnen nemen.
Laatst bewerkt: