Welke SM moet ik kiezen?

Wat de lichtere SM's betreft spreken alleen de SXV 5.5 en de 690 SMC(-R) mij aan, de overige zijn of niet krachtig genoeg of kwa uiterlijk niet mijn smaak.

Maar mijn ervaring met de HM 1100 blijf ik ook geweldig vinden, misscien dat ik toch ook maar wat zwaarde SM's ga probeen zoals een Dorsoduro en een 990 SM.
 
Wat de lichtere SM's betreft spreken alleen de SXV 5.5 en de 690 SMC(-R) mij aan, de overige zijn of niet krachtig genoeg of kwa uiterlijk niet mijn smaak.

Maar mijn ervaring met de HM 1100 blijf ik ook geweldig vinden, misscien dat ik toch ook maar wat zwaarde SM's ga probeen zoals een Dorsoduro en een 990 SM.

Als je iets krachtigs wilt kan je beter de Dorsoduro overslaan. 990SM zal je positief verassen denk ik, zelfde blok als je superduke maar de gearing is anders en rijd ook totaal anders.
 
Afgelopen vrijdag heb ik dan eindelijk een proefrit kunnen maken op een SMC-R en de ervaring die ik op de enduro-r had bleef gedeeltelijk achterwege. Het was wel een leuk ritje en het is zeker geen verkeerde motor, maar ik denk niet dat ik de overstap ga maken naar een zware 1 cilinder. Al met al vind ik mijn Super Duke toch een leukere motor, misschien moet ik dan toch een 990Sm proberen.
 
Ik heb mijn keuze gemaakt en kan donderdag mijn nieuwe motor ophalen. Het is geen SM geworden, maar hij zit wel in de buurt. Ik heb namelijk een KTM 690 Duke III gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan