welke sm?

Mag ik mijn excuses maken voor het in de weg rijden...

Maar ik heb wel lol gehad :]

(zwarte XT met kenteken er verlichting)


Ik zag je wel met de steps aan de grond, kan dat kloppen?
Heeft iemand van jullie nog fotos gemaakt?
 
Ik zag je wel met de steps aan de grond, kan dat kloppen?
Heeft iemand van jullie nog fotos gemaakt?

Mijn kenteken was verwijderd. Ik had alleen een afgeplakte koplamp.
Heb je mij niet met stepjes aan de grond gezien? ;( Moet je volgende wat langer achter me blijven rijden ipv mij direct inhalen :P
Ik heb trouwens geen foto's gemaakt.
Dat er in Emmen nooit onverhard is, wist ik wel. Ik ben regelmatig wezen kijken toen ik mijn fiets nog niet had. Woon in Emmen namelijk :)
 
Op maandag 15 september 2003 14:38 schreef PeeJay het volgende:Mijn kenteken was verwijderd. Ik had alleen een afgeplakte koplamp.
Heb je mij niet met stepjes aan de grond gezien? ;( Moet je volgende wat langer achter me blijven rijden ipv mij direct inhalen :P
De eerste en tweede sessie ging bij mij ook erg beroerd. Waarom de eerste sessie verkeerd om werd gereden is mij een raadsel. Later was het weer veels te druk en bij de laatste sessie was ik weer te moe (kon me benen nauwelijks liften). Eigenlijk dus maar 1 sessie goed kunnen rijden, maar het was wel leuk.

Ik heb trouwens geen foto's gemaakt.
Dat er in Emmen nooit onverhard is, wist ik wel. Ik ben regelmatig wezen kijken toen ik mijn fiets nog niet had. Woon in Emmen namelijk :)

Dat is een voordeeel dan, voor volgende week een paar slicks regelen, dat scheelt een stuk
 
Op maandag 15 september 2003 14:53 schreef Priller het volgende:De eerste en tweede sessie ging bij mij ook erg beroerd. Waarom de eerste sessie verkeerd om werd gereden is mij een raadsel.

Van die 1e sessie heb ik maar 5-10 minuten gereden, met me kenteken er nog op. Ik kon niet meer wachten. Ik keutelde behoorlijk rond geloof ik.

De rijders bepalen zelf welke richting het op gaat als ze de baan opgaan. Een van de crf-rijders zei tegen me dat we nu de andere kant opgingen.
Prima hoor, jullie weten de weg :P
 
Op maandag 15 september 2003 15:02 schreef PeeJay het volgende:Van die 1e sessie heb ik maar 5-10 minuten gereden, met me kenteken er nog op. Ik kon niet meer wachten. Ik keutelde behoorlijk rond geloof ik.

je was niet de enige maar het snelheidsverschil was behoorlijk tussen bepaalde deelnemers, ik bedoel dan ben je zelf bezig een paar mindere goden in te halen word je op het einde van het rechte stuk aan de kant gedrukt door die crf piloot en die coureur met dat husqypak.

De rijders bepalen zelf welke richting het op gaat als ze de baan opgaan. Een van de crf-rijders zei tegen me dat we nu de andere kant opgingen.
Prima hoor, jullie weten de weg :P

Met wedstrijden gaat het ook die kant op. Die springbult is ook best leuk.
 
Op maandag 15 september 2003 15:11 schreef Priller het volgende:

je was niet de enige maar het snelheidsverschil was behoorlijk tussen bepaalde deelnemers, ik bedoel dan ben je zelf bezig een paar mindere goden in te halen word je op het einde van het rechte stuk aan de kant gedrukt door die crf piloot en die coureur met dat husqypak.Met wedstrijden gaat het ook die kant op. Die springbult is ook best leuk.

Die gozer met het huskypak is patrick. Hij eindigde bij de nk-wedstrijden steeds in de top vier (zelfs tweede achter versteeg). Hij weet inderdaad hoe het moet.

Er zou tijdens de wedstrijden 2x linksom en 2x rechtsom gereden worden. Geen idee waarom ze dat hebben gewijzigd.
 
Die gozer met het huskypak is patrick. Hij eindigde bij de nk-wedstrijden steeds in de top vier (zelfs tweede achter versteeg). Hij weet inderdaad hoe het moet.

En heeft een getunede husqvarna, op het rechte eind moest ik het toch dik afleggen, in de bochten minder.
 
Op maandag 15 september 2003 00:59 schreef Loki het volgende:
- Zadel = hard

tis niet om mee te toeren.

- Verlichting

tis niet om mee te toeren

- Geluid

dikke klappen van een 1 pitter vind jij niet mooi?

- Handelbaarheid hoge snelheid

Wat is er niet handelbaar aan dan? Oke lage snelheden vind ie leuker..

- Tankinhoud&verbruik

tis niet om mee te toeren.

Snelweg en toerentochten moet je mijden, als je daar vaak komt is het niks voor jou.

En dat huskies vaak kapot gaan valt volgens mij ook wel mee, vraag maar eens aan johnv.

Ik snap ook wel dat het niet gemaakt is om "mee te toeren" maar ik probeer aan te geven waar je mee zit als je op een SM rijd. Zelf zou ik slechte verlichting voorlief nemen :) En het geluid is gewoon geweldig (staat ook bij +) maar als je om 2:00 thuis komt is dat misschien minder liev voor de buurt 8-)
Handelbaarheid: ws hebben ze het niet allemaal maar die van Jasper word op snelheid nogal zoekerig :]
 
Op maandag 15 september 2003 15:29 schreef Loki het volgende:

Handelbaarheid: ws hebben ze het niet allemaal maar die van Jasper word op snelheid nogal zoekerig :]

Ook daar wen je aan. De motor zal altijd rechtdoor blijven gaan en niet ineens rechtsaf bijvoorbeeld.
 
prachtige verhalen...maarum, de vraag blijft staan! Welke sm en waarom en de onderhoudskosten!!! (ben geen sleutelaar en heb geen geldboom :+ )
 
prachtige verhalen...maarum, de vraag blijft staan! Welke sm en waarom en de onderhoudskosten!!! (ben geen sleutelaar en heb geen geldboom :+ )
een geldboom is moeilijk aan te komen, maar ik zou in ieder geval wel leren sleutelen.
 
Sleutelen? Man ik ben in staat om een spijker achterstevoren in de muur te hameren...dus.....en ik heb wellicht wat te weinig geduld om te sleutelen, bovendien? waar leer je zoiets?

En hoeveel geld ik heb....doe ik geen uitspraak over. is totaal niet interessant namelijk. Als ik het niet kan betalen, heb ik 2 keuzes: sparen of niet kopen. Simpel
 
Sleutelen? Man ik ben in staat om een spijker achterstevoren in de muur te hameren...dus.....en ik heb wellicht wat te weinig geduld om te sleutelen, bovendien? waar leer je zoiets?

En hoeveel geld ik heb....doe ik geen uitspraak over. is totaal niet interessant namelijk. Als ik het niet kan betalen, heb ik 2 keuzes: sparen of niet kopen. Simpel
dan gebruik jij de spijkers die bedoelt zijn voor de andere kant van je huis :+

als geld geen probleem is, dan zou ik gaan voor een exc525 of een vrij jonge exc520. ik ken heel veel rijders met zo'n ding en die hebben nooit of nauwlijks problemen gehad.
 
Sleutelen? Man ik ben in staat om een spijker achterstevoren in de muur te hameren...dus.....en ik heb wellicht wat te weinig geduld om te sleutelen, bovendien? waar leer je zoiets?

Bij voorkeur in de schuur. Als je teveel sleuteld achter de pc dan zie je op den duur de letters op het inmiddels zwarte toetsenbord niet meer :+
Misschien een werkplaatshandboekske aanschaffen?
 
Bij voorkeur in de schuur. Als je teveel sleuteld achter de pc dan zie je op den duur de letters op het inmiddels zwarte toetsenbord niet meer :+
Misschien een werkplaatshandboekske aanschaffen?

Ooit gehoord van schonemaker blijf bij je leest?? Mijn kwaliteiten liggen nu eenmaal niet op het technische vlak. Daar heb je vaklui voor imho en die moet je in ere houden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan