Welke spiegels moet ik nemen?

indodude

Die hard MF'er
29 apr 2010
653
0
zutphen
ik kan weer eens niet beslissen.

ben van plan nieuwe spiegels met LED te bestellen maar ik weet niet welke.
het is voor mijn Fireblade '05.
heb er nu barracuda maat voet tot einde spiegel: 21cm h. 6cm. b. 11cm.
qua model lijkt hij op de 3e.

de spiegels kunnen geleverd worden in de maten van voet tot einde spiegel:
Nr. 3: 240mm 250mm of 280mm
Nr. 4: 250mm of 280mm

van Nr.1 en 2 heb ik de maten niet maar ik denk dat ze wel in dezelfde maten zijn.

graag jullie mening en welke lengte maat. de lengte maat die ik nu heb is veel te kortzie alleen maar mijn arm. wie weet wat de standaard maat is van de originele.



full
 
Laatst bewerkt:
ik kan weer eens niet beslissen.

ben van plan nieuwe spiegels met LED te bestellen maar ik weet niet welke.
het is voor mijn Fireblade '05.
heb er nu barracuda maat voet tot einde spiegel: 21cm h. 6cm. b. 11cm.
qua model lijkt hij op de 3e.

de spiegels kunnen geleverd worden in de maten van voet tot einde spiegel:
Nr. 3: 240cm 250cm of 280cm
Nr. 4: 250cm of 280
van Nr.1 en 2 heb ik de maten niet maar ik denk dat ze wel in dezelfde maten zijn.

graag jullie mening en welke lengte maat.[afbeelding]

grote spiegels, zou zelf kleinere nemen :X

ik vind 3 wel netjes ;)
 
Laatst bewerkt:
op een of andere manier vind ik (2) het mooiste, maar ik denk dat je voor de zichtbaarheid misschien niet die kleine knippers wilt hebben
 
ik kan weer eens niet beslissen.

ben van plan nieuwe spiegels met LED te bestellen maar ik weet niet welke.
het is voor mijn Fireblade '05.
heb er nu barracuda maat voet tot einde spiegel: 21cm h. 6cm. b. 11cm.
qua model lijkt hij op de 3e.

de spiegels kunnen geleverd worden in de maten van voet tot einde spiegel:
Nr. 3: 240mm 250mm of 280mm
Nr. 4: 250mm of 280mm

van Nr.1 en 2 heb ik de maten niet maar ik denk dat ze wel in dezelfde maten zijn.

graag jullie mening en welke lengte maat. de lengte maat die ik nu heb is veel te kortzie alleen maar mijn arm. wie weet wat de standaard maat is van de originele.



[afbeelding]
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gaan voor de spiegel die iedereen mooi vindt... :Y

Mijn mening, een spiegel moet werken.
Je hebt niks aan een design frutsel om je schouders te bewonderen.
 
Laatst bewerkt:
ik zou 4 nemen......

en anders 2 óf 1.......

3 kan ook nog.

Sorry hoor, ben op zoek naar de diepere gedachte achter deze vraagstelling. Hoe kun je nou je eigen smaak / voorkeur door anderen laten bepalen????
Wat jij mooi vind hoeft een ander toch niet mooi te vinden, en vice versa.

(of koop je alleen dingen die bij de 'grote groep' in smaak vallen zodat je geen modder figuur slaat?)

Anywhee:
De getoonde spiegels zijn wel mooi, ja. :9~ Ik vind vooral 4 wel strak. ;)
 
images


zet er dan tandartspiegeltjes op want alles kleiner dan de stock spiegels zie je bijna niks door.

iedereen zit wel te hameren op pakken dragen, maar fatsoenlijk zicht in de spiegels heeft hier bij velen geen belang....da's toch raar vind ik.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

zet er dan tandartspiegeltjes op want alles kleiner dan de stock spiegels zie je bijna niks door.

iedereen zit wel te hameren op pakken dragen, maar fatsoenlijk zicht in de spiegels heeft hier bij velen geen belang....da's toch raar vind ik.

Op het moment dat hetgeen achter je rijdt van belang is, moet je gas bij geven.
 
een andere spiegel en een busje backlight (als in de zin van, achterlichts, geen bLacklight) spray kleur zwart en je knipperlichten zijn ook niet meer oranje.... Dan kan je al die spiegels nemen als t alleen daarom gaat...
 
Rest my case. VOORspatbord.
Had ik in m'n spiegels gekeken, had ik helemaal niet meer kunnen reageren.


als je spiegels hebt van een normaal formaat, waar je normaal zicht door hebt....hoef je maar je oogbollen te draaien om te zien of er iets naast je zit.....zodat je veilig kan uitwijken....ecthter, zonder goeie spiegels....moet je je kop (en of halve lichaam) draaien om te kijken. wat seconden duurt...

met fatsoenlijke spiegels had jij zat tijd gehad om veilig uit te wijken als er een obstakel voor je ligt.

spiegels helpen je ook met anticiperen naar voren toe.

daarom vind ik het zo vreemd dat zoveel snelle boys hier zich willen gehandicapt maken met kleine prielspiegeltjes.....die er dus alleen voor de regeltjes opzitten....want functioneren doen ze niet.
 
als je spiegels hebt van een normaal formaat, waar je normaal zicht door hebt....hoef je maar je oogbollen te draaien om te zien of er iets naast je zit.....zodat je veilig kan uitwijken....ecthter, zonder goeie spiegels....moet je je kop (en of halve lichaam) draaien om te kijken. wat seconden duurt...

met fatsoenlijke spiegels had jij zat tijd gehad om veilig uit te wijken als er een obstakel voor je ligt.

spiegels helpen je ook met anticiperen naar voren toe.

daarom vind ik het zo vreemd dat zoveel snelle boys hier zich willen gehandicapt maken met kleine prielspiegeltjes.....die er dus alleen voor de regeltjes opzitten....want functioneren doen ze niet.

:^
Alleen wel 1: Huh??? Je bedoelt het vast goed hoor, maar Huh??
Als ik in me spiegel kijk, kan ik in diezelfde tijd niet de situatie voor me zien dus kan ik ook niet anticiperen op hetgeen wat er voor mij gebeurt.
(Uiteraard heb ik dan wel al in mijn spiegels waargenomen of ik eventueel, mocht er iets vóór mij gebeuren, uit kan wijken o.i.d.) Dit bedoel je er zeker mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan