Welke spiegels moet ik nemen?

als je spiegels hebt van een normaal formaat, waar je normaal zicht door hebt....hoef je maar je oogbollen te draaien om te zien of er iets naast je zit.....zodat je veilig kan uitwijken....ecthter, zonder goeie spiegels....moet je je kop (en of halve lichaam) draaien om te kijken. wat seconden duurt...

met fatsoenlijke spiegels had jij zat tijd gehad om veilig uit te wijken als er een obstakel voor je ligt.

spiegels helpen je ook met anticiperen naar voren toe.

daarom vind ik het zo vreemd dat zoveel snelle boys hier zich willen gehandicapt maken met kleine prielspiegeltjes.....die er dus alleen voor de regeltjes opzitten....want functioneren doen ze niet.

Een spiegel waar je zicht door hebt, noemen we in NL een raam.
 
ik zou 4 nemen......

en anders 2 óf 1.......

3 kan ook nog.

Sorry hoor, ben op zoek naar de diepere gedachte achter deze vraagstelling. Hoe kun je nou je eigen smaak / voorkeur door anderen laten bepalen????
Wat jij mooi vind hoeft een ander toch niet mooi te vinden, en vice versa.

(of koop je alleen dingen die bij de 'grote groep' in smaak vallen zodat je geen modder figuur slaat?)

Anywhee:
De getoonde spiegels zijn wel mooi, ja. :9~ Ik vind vooral 4 wel strak. ;)


al deze vier vind ik mooi maar ik had de vraag eigenlijk anders moeten stellen.
welke staat beter bij de motor.
ik ben net als met kleding..........combineren wat is dat???? :P

waar het mij ook om ging is de lengte. zodat je beter zicht hebt naar achter. die ik nu heb zijn dus 3cm korter dan de kortste maat van dit merk. hierdoor is het zicht beperkt maar nog wel te doen.
vandaag zag ik dat de lengte van dit merk 240mm en 250mm niet EU gekeurd zijn. de lengte 280 mm weer wel. maar of dit wel staat????? de opp. van de spiegel is ook weer wat groter.
 
al deze vier vind ik mooi maar ik had de vraag eigenlijk anders moeten stellen.
welke staat beter bij de motor.
ik ben net als met kleding..........combineren wat is dat???? :P

waar het mij ook om ging is de lengte. zodat je beter zicht hebt naar achter. die ik nu heb zijn dus 3cm korter dan de kortste maat van dit merk. hierdoor is het zicht beperkt maar nog wel te doen.
vandaag zag ik dat de lengte van dit merk 240mm en 250mm niet EU gekeurd zijn. de lengte 280 mm weer wel. maar of dit wel staat????? de opp. van de spiegel is ook weer wat groter.

Haha, oké.
Tsjaa...dilemma, dilemma.
Kun je niet eens bij een zaak langsgaan en ze 'passen'. Zien is dan toch de beste manier om dit te kunnen beoordelen. Meer kan ik er voor nu niet van maken.
 
ik heb ze besteld. het is geworden NR3. deze lijken veel op die ik nu erop heb, welke ook een mooie spiegel is maar te kort.
de lengte maat is geworden 240mm.
ik zat nog te twijfelen tussen de maat 240mm en 280mm maar ik heb contact gehad met het bedrijf en gesproken met Fred. omdat ik twijfelde met de maat, kan ik de maat 240mm eerst passen en kijken of ie bevalt ivm met zicht naar achter. mocht ie niet voldoen dan kan ik ze ruilen voor de langere.
kijk dat is weer een goede service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan