Welke spiegels op de Monster

czy

MF'er
27 mrt 2003
204
0
Herent (Belgie)
Hey,

Ik vind persoonlijk de Ducati Monster de mooiste naked op de markt maar ik snap niet waarom Ducati van die lelijke spiegels monteert.

Ik zou graag andere spiegels monteren.

Ik ben aan het twijfelen tussen bar-end spiegels en van die platte exemplaren van Road-racing.

Iemand nog andere suggesties?

Ciao
 
Far 392 of Far 393. :9~

full


full
 
Ik heb ze allebei gehad... ik moet zeggen dat het spiegeltje dat ik nu heb het beste bevalt. Het is een bar-end met een groothoekspiegeltje erin, je ziet alles dus erg klein, maar je hoeft niet je arm aan de kant te doen om uberhaupt iets te kunnen zien.

Zie hier:
full
 
Hey,

Ik vind persoonlijk de Ducati Monster de mooiste naked op de markt maar ik snap niet waarom Ducati van die lelijke spiegels monteert.

Ik zou graag andere spiegels monteren.

Ik ben aan het twijfelen tussen bar-end spiegels en van die platte exemplaren van Road-racing.

Iemand nog andere suggesties?


Ciao

Inderdaad ja, goeie vraag. Was zelf ook van plan om na mijn vakantie bar-ends te gaan kopen. Vraag me alleen af of dat niet onwijs trilt aan het stuur :?

BTW Ronster; heb je die toerenteller zelf geinstalleerd, zag hem bij de duc-ypi internet-shop en vroeg me af of dat nou makkelijk zelf te installeren is.
 
Inderdaad ja, goeie vraag. Was zelf ook van plan om na mijn vakantie bar-ends te gaan kopen. Vraag me alleen af of dat niet onwijs trilt aan het stuur :?

BTW Ronster; heb je die toerenteller zelf geinstalleerd, zag hem bij de duc-ypi internet-shop en vroeg me af of dat nou makkelijk zelf te installeren is.

Als je goede bar-ends hebt trilt het echt niet meer dan gewone spiegels hoor.

Ik heb een 2002 S4, daar zit standaard een tourenteller op.
Nu ben ik niet zo'n technisch wonder, maar volgens mij stelt het niet zoveel voor om zo'n ding te mon(s)teren.
 
BTW Ronster; heb je die toerenteller zelf geinstalleerd, zag hem bij de duc-ypi internet-shop en vroeg me af of dat nou makkelijk zelf te installeren is.

Ik ben ook van plan om volgend jaar een toerenteller te kopen voor mijn M750. Naar het schijntis het niet zo moeilijk te installeren, er zit een handleiding bij. Naarhet schijnt is het model van roadracing het mooist maar ik vind het nergens op het net, op de site van roadracing zelf vind ik het ook niet.
 
Ik ben ook van plan om volgend jaar een toerenteller te kopen voor mijn M750. Naar het schijntis het niet zo moeilijk te installeren, er zit een handleiding bij. Naarhet schijnt is het model van roadracing het mooist maar ik vind het nergens op het net, op de site van roadracing zelf vind ik het ook niet.

Wat maakt de toerenteller van roadracing dan zo mooi, heb je er een piccie van?
 
Zelf heb ik de zwarte van Ducati zelf, omat ik deze voor een prikkie heb kunnen kopen. Best leuke spiegels, althans dat vind ik toch. 8-)

beslis zelf maar :
full


Anders had ik die van roadracing gekocht. lekkere spielels :9 , maar rete-duur net zoals die van DPM :(

Edit :
Damn, zal eens ander piccie zoeken, zo verkleind zie je de spiegels niet goed
 
Ik heb ze allebei gehad... ik moet zeggen dat het spiegeltje dat ik nu heb het beste bevalt. Het is een bar-end met een groothoekspiegeltje erin, je ziet alles dus erg klein, maar je hoeft niet je arm aan de kant te doen om uberhaupt iets te kunnen zien.

Zie hier:
(Afbeelding)

waar heb je deze spiegel vandaan,welk merk en heb je een type nr voor mij.
zodat ik ze hier in de buurt kan bestellen.
ziet er zeer goed uit :} :} :}
 
Ik heb ze allebei gehad... ik moet zeggen dat het spiegeltje dat ik nu heb het beste bevalt. Het is een bar-end met een groothoekspiegeltje erin, je ziet alles dus erg klein, maar je hoeft niet je arm aan de kant te doen om uberhaupt iets te kunnen zien.

Zie hier:
(Afbeelding)

waar heb je deze spiegel vandaan,welk merk en heb je een type nr voor mij.
zodat ik ze hier in de buurt kan bestellen.
ziet er zeer goed uit :} :} :}
 
aaah spiegels, het grote fabrikanten mysterie. Waarom de neuk doen ze er van die achterlijke bakken op? Niet 1! brommer komt met normale op de markt! Verbaas me ook over dat te suffe plastic spatbord op de monster, wat IS dat?

Heb nu dezelfde als racer, erg ok op de S4.
BTW spiegels? Boeien, je bent er toch al voorbij :)
 
aaah spiegels, het grote fabrikanten mysterie. Waarom de neuk doen ze er van die achterlijke bakken op? Niet 1! brommer komt met normale op de markt! Verbaas me ook over dat te suffe plastic spatbord op de monster, wat IS dat?

Heb nu dezelfde als racer, erg ok op de S4.
BTW spiegels? Boeien, je bent er toch al voorbij :)

:? :? :?
 
aaah spiegels, het grote fabrikanten mysterie. Waarom de neuk doen ze er van die achterlijke bakken op? Niet 1! brommer komt met normale op de markt! Verbaas me ook over dat te suffe plastic spatbord op de monster, wat IS dat?

Heb nu dezelfde als racer, erg ok op de S4.
BTW spiegels? Boeien, je bent er toch al voorbij :)
Biertje :X
 
aaah spiegels, het grote fabrikanten mysterie. Waarom de neuk doen ze er van die achterlijke bakken op? Niet 1! brommer komt met normale op de markt! Verbaas me ook over dat te suffe plastic spatbord op de monster, wat IS dat?

Heb nu dezelfde als racer, erg ok op de S4.
BTW spiegels? Boeien, je bent er toch al voorbij :)

230... ech wel... :+

waar heb je deze spiegel vandaan,welk merk en heb je een type nr voor mij.
zodat ik ze hier in de buurt kan bestellen.
ziet er zeer goed uit :} :} :}

Deze worden op door MTE in Echt gemaakt en voor zover ik weet niet in andere winkels verkocht...
Maar ik hoorde dat een mede MF-er, S4-er, mede bandlid en gewaardeerde collega je al had gemailed hierover. :)


@ Edin: ziet er goed uit zo met die bar-ends!!! Erg apart...
 
Terug
Bovenaan Onderaan