welke stuurdemper op ZX-6R (636) 2003

Frank Boo-yaa

Die hard MF'er
3 jun 2003
252
0
Ridderkerk
Geregeld slaat t stuur van de Kawa richting de tank!!
Is een kwestie van goed vasthouden ja,maar meerdere adviseren toch een dempertje.

Zijn er mensen die er al 1 op hebben zitten?
Welk merk/kosten/type?

En een kuipruitje?
Zijn daar ook nog voorbeelden van?

Verder zoek ik ook nog Frame-protectors voor de Kawa
En dan het type waar je niet de kuip hoeft aan de passen.

iemand een suggestie/plaatje/foto?

BVD
 
Gewoon WP demper. Geen klagen van gehad ;)
Die frameprotectors ? Hangt er een beetje vanaf. Weet niet hoe die gemonteerd kunnen worden. Maar als ze aan een ophangpunt van het blok/frame kunnen bevestigd worden zit het wel snor. Als je met beugels moet beginnen klooien laat die maar vlug liggen. Doen geen kl*** af en breken direct af. Meestal richten die nog meer schade aan dan dat ze vermijden |( . Op R6 gehad en mijne hele fiets daar mee verkloot.
Heb er nu op de CBR600rr. Daar heb je ze in twee varianten. Diegene die aan ophangpunt zitten maar kuip moet aangepast worden ! Deze steken ook niet zover uit wat de kans op blijven haken sterk verminderd.
Deze werken echt ! Heb ze vorige week zelf getest :} Enkel schade aan zijpaneel en onderkuip. Voor de rest alles mooi zonder schade.
Die brol die net achter de radiator zit WIL ik nooit meer. Steken ook nog eens ver uit. En in een beetje crash raakt je kuip sowieso beschadigd. Maar komt het er op aan om radiator en andere onderdelen te beschermen.
Kies er die deftig kunnen bevestigd worden al vereist dat je kuip beetje aanpassen. Bespaart je het gevloek nadien. Had ik maar ...
 
stuurdemper enzo geen ervaring mee ( behalve op de Soezen destijds ). Heerlijk om weer zonder te rijden :9 .

Ruitje...................MRA zie pic..........al is het maar voor het optische :+

full
 
vanuit een ander hoekje.....

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/111465/6f224aeb477140e79911a8e8570327da (valtermoto salvador-lemstra 002.jpg)​
 
die goudkleurige probolts bij je tankdop zijn ook wel cool,en de
snelspanners op je voorpoten
en stuuruiteindjes.... ff kijen op www.motal.nl .......jaja en nee ik heb geen aandelen !! heeft ook kuipruitjes in dubble bubble 80 euries meen ik ....
leuke gadgets fleurt m net ff op ??????

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/111843/5032a5daef305d214f5fbdd0ffb7d7a6 (valtermoto salvador-lemstra 002.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan