Welke Stuurdemper?

R6ke

Rookie
25 sep 2003
1
0
Antwerpen
Hey mensen,

Ik heb een R6 van 99. Soms (vooral tegen hoge snelheden) voel ik een beetje trilling op mijn stuur. Men heeft mij aangeraden van een stuurdemper te steken. Nu is het probleem enkel nog:
Welk merk?
regelbaar of niet?
Hoeveel kost het?

Als jullie me uit dit dilemma kunnen uithelpen zou ik heel content zijn.

Mercikes
Jurgen
 
Hey mensen,

Ik heb een R6 van 99. Soms (vooral tegen hoge snelheden) voel ik een beetje trilling op mijn stuur. Men heeft mij aangeraden van een stuurdemper te steken. Nu is het probleem enkel nog:
Welk merk?
regelbaar of niet?
Hoeveel kost het?

Als jullie me uit dit dilemma kunnen uithelpen zou ik heel content zijn.

Mercikes
Jurgen

Stuurdemper is aan te raden wanneer de motor gevoelig is voor tankslappers. Bij alleen problemen met de rechtuitstabileit zou ik er geen kopen.
 
ik heb net een wp op mijn 2003 gezet ik kan je zeggen het helpt het is een groot verschil je gaat gewoon veel strakker door de bocht :] kostenzijn 440 eurotjes incl montage maar ohlins komt er nog effe 150 bij
 
als je alleen bij hoge snelheden trillingen in het stuur voelt zoe je eens je velgen kunnen laten balanceren
een stuurdemper brengt geen oplossing

als je toch een stuurdemper koopt zou ik gaan voor de 'progressieve'van Hyperpro
deze werkt pas als je snel uit wil slaan als je rustig stuurt heb je nergens last van.
 
als je toch een stuurdemper koopt zou ik gaan voor de 'progressieve'van Hyperpro
deze werkt pas als je snel uit wil slaan als je rustig stuurt heb je nergens last van.

je hoort van geen enkele stuurdemper last te hebben als je rustig stuurt, want als dat wel het geval is is er meer aan de hand (niet goed ingesteld of verkeerde stuurdemper)
 
als je toch een stuurdemper koopt zou ik gaan voor de 'progressieve'van Hyperpro
deze werkt pas als je snel uit wil slaan als je rustig stuurt heb je nergens last van.

Mooie reclamepraat, wat jij beschrijft doet elke stuurdemper...

Vanwege de verkoop van mijn motor (de nieuwe R1 heeft er al eentje) heb ik nog een nieuwe Öhlins in de verkoop, het kost wat maar dan hèb je ook wat!
 
ik heb een wp! dat is echt top als je het mij vraagt beter dan olhins en
stukken goedkooper ook. geen hyperpro kopen die lekken nogal eens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan