Geert
MF veteraan
- 11 mei 2004
- 18.443
- 1
uhm,...
Yammie 1000 zal redelijk hoge ogen gooien t komende jaar.
de 1198(s) zal t voor ducati goed doen, wel een trendgevoelige fiets (zal een hoop 1098(s) in de occassion markt komen.
de suus 1000 wordt intressant gedaan met 1mm hier en een 1mm daar,...maar is niet echt vernieuwend...in mijn optiek. (op zich niet slecht want ze hebben een zeer goede package)
de blades hebben een gok genomen door een serieuze redesign die in 2008 behoorlijk mislukt is....rijwiel gedeelte en blok geweldig alleen die looks is een behoorlijke teleurstelling.
RC8 ultra geile machine maar een niche markt en te duur.
@honda, abs is leuk maar op een supersport fiets kansloos verhaal (even los van verkeersveiligheid (en eerste schrikreactie) is het op circuit een kansloze optie en het kost je 5kg toename van allerlei pompjes, computers en regelaars. je kan beter in een rijvaardigheidstraining bij Freebike investeren, is 1 leuker, 2: goedkoper dan optie abs op je brommert bestellen.
600tjes,...
pff R6 en 600rr...zal spannend worden, 2009 komt een nieuwe 600rr...maar wat dat gaat worden weet nog bijna niemand. zx6r, nieuw model, zal ook niet slecht zijn, toch het is geen winnaar. (zie zx10r op circuit voor de leuk een prima apparaat maar op de limiet niet de fiets om een wedstrijd mee te winnen en wordt kawa (sorry guys) in mijn optiek niet een winnaar). Gixxer 600, zeer goeie allround package fijne stuurfiets en zal de R6 en de RR strak volgen, 1 foutje van de andere en de gixxer zal genadeloos toe slaan (met barry achter de clipons )
mijn voorkeur; R6
ik sta zelf aan de vooravond om weer is zelf wat aan te schaffen en ik ben aan het twijfelen of een R6 2008 of een R1 2009 of een ktm 990SMR '09(witte).
en ik kan gewoon niet kiezen,.... *
het is het allemaal net niet Mis nog een stukje over de V4 Appie.
Mochten ze bij Honda in 2010 de lijn weer wat agressiever en hier en daar nog wat verbeteren dan is mijn keuze bekend iig.