Welke supersport zit je vrij rechtop?

-paul-

MF'er
27 feb 2006
187
0
Tijdje geleden heb ik een proefrit gemaakt met de r6 2008. Bij het remmen vond ik de druk die op me polsen/handen stond niet echt chill want kreeg er kramp van.. Nu is dus mijn vraag welke supersport motoren minder op de neus staan alsware?

Gr.
 
SS willen rijden, maar wel rechtop zitten :?


Die polsen wennen er wel aan :Y
 
Btw... als je er alleen bij remmen last van hebt moet je fatsoenlijk leren remmen. Dwz... knietjes tegen de tank, hatsa, weinig extra druk op de polsen meer. :W
 
TLR

de nieuwe blade 1000 rr hupsedinges, kun je sowieso vergeten, zat zelf bijna met mn handen op mn knieen als ik er normaal opzat, met mn hoofd boven het kuipruitje.... en ik ben 1.77 B|
 
Er zijn ook verhoogde clip ons te koop, die het stuur als het ware hoger doen komen.
Daar kun je vlgs mij alle ss motoren mee uitrusten.
 
Een kenis verteld me dat je op die suzuki een heel stuk rechterop al zat..
 
Ik ben zelf 1.94 en wil een suzuki GSX-r 600 k4 kopen, heb er al op gereden en ja ik zit toch vrij rechtop. Maar als je in de spiegel kijkt lijkt het net alsof ik op een scooter zit. gewoon kopen wat je lekker vind rijden, maar vergeet niet dat je aan de zitpositie en kracht die op je lichaam komt moet wennen.

Succes bij je keuze
 
Er zijn ook verhoogde clip ons te koop, die het stuur als het ware hoger doen komen.
Daar kun je vlgs mij alle ss motoren mee uitrusten.
Dan kun je ook een CBR 600F kopen ipv een CBR 600RR...
en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te bedenken.
 
ik heb zelf een Tuono, ideal al zeg ik het zelf ,je zit rechtop en je hebt
sportief rijwiel gedeelte en genoeg pony's in de wei, heb 2 vakantie's mee gereden,
1tje van ongeveer 5500km en 1tje van 4000km in 2enhalve week geen centje pijn
 
:^

maar kijk anders ff naar de CBR929RR... das de Fireblade van 2000/2001...
die zit super relaxed...

maar de nieuwere supersports... zitten allemaal voorover... :]

:^

CBR929RR,

OF de Fireblade ervoor, de CBR919RR, SC33.
Ooit eens vanonder Grenoble naar Twente gereden in 1 dag.
Ongeveer 1100 KM, tussen 9 uur s'ochtends en 9 s'avonds.

Volgende dag had ik nergens last van.
ben 1.80m.

Dus zithouding zit daar wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan