welke tank (groter) past op een virago 535

hoe oud is jouw motor?
De 535's van voor '92 hebben idd een kleinere inhoud dan de latere types (de tank is eigenlijk een dummy)
De latere types hebben dus zowel een gewone tank alswel een sub tank onder het zadel.
misschien is er bij de sloop wat te vinden en te combineren?
 
hoi ik zag je bericht en dacht moet me snel aanmelden en beantwoorden.

ik heb zelf ook een virago 535 gehad uit 90 en vond ook dat ie een mooiere tank verdiende voor de uiterlijk en voor de kleine inhoud van 8 liter.
maar ik had beter niet aan kunnen beginnen! ik begon eerst met de dummy deze heb ik door midden gezaagd en een stukje tussen gelast, toen heb ik een tank van xv 250 gekocht maar deze was weer te lang en smal van onderkant, dus heb ik ook gezaagd en gelast maar ik kon hem niet lekdicht krijgen.
dus op zoek naar een ander, toen heb ik er een van xv 535 na 93 gekocht(deze hebben een ietwat ander frame).ja hoor ook deze paste niet.
dus de nodige aanpassingen weer ik heb de bevestiging punten op de frame dichtgelassen en 5 cm verder opnieuw ingetapt. En ook moest ik ong 5 cm van mijn zadel inkorten.
maar ja uiteindelijk had ik voor elkaar. maar vond hem nog steeds lelijk en heb ik hem weg gedaan.
dus weet waar je aan begint? :N

nu rij ik op een gsxr 1100 da's pas een belevenis :Y
 
hoi ik zag je bericht en dacht moet me snel aanmelden en beantwoorden.

ik heb zelf ook een virago 535 gehad uit 90 en vond ook dat ie een mooiere tank verdiende voor de uiterlijk en voor de kleine inhoud van 8 liter.
maar ik had beter niet aan kunnen beginnen! ik begon eerst met de dummy deze heb ik door midden gezaagd en een stukje tussen gelast, toen heb ik een tank van xv 250 gekocht maar deze was weer te lang en smal van onderkant, dus heb ik ook gezaagd en gelast maar ik kon hem niet lekdicht krijgen.
dus op zoek naar een ander, toen heb ik er een van xv 535 na 93 gekocht(deze hebben een ietwat ander frame).ja hoor ook deze paste niet.
dus de nodige aanpassingen weer ik heb de bevestiging punten op de frame dichtgelassen en 5 cm verder opnieuw ingetapt. En ook moest ik ong 5 cm van mijn zadel inkorten.
maar ja uiteindelijk had ik voor elkaar. maar vond hem nog steeds lelijk en heb ik hem weg gedaan.
dus weet waar je aan begint? :N

nu rij ik op een gsxr 1100 da's pas een belevenis :Y

_O- _O- _O- _O- _O-

mooi verhaal.
 
hehe... nou een stuk ertussen lassen was ik niet van plan..

gewoon van een ander type motor ofzo..

maar ja. misschien kom ik ooit nog een leuke tank tegen.. Denk dat ik dan al in bezit ben van een yamaha dragstar :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan