Welke tribune is een aanrader tijdens MotoGP Catalunya 2011

Talentino

Rookie
30 sep 2010
7
0
Staphorst
We gaan in juni naar de MotoGP van Catalunya, maar voor welke tribune kunnen we het beste kaarten bestellen?? Hoofdtribune lijkt ons niet alles i.v.m. alleen maar recht stuk!

Zeer waarschijnlijk zijn er onder jullie die er al eens geweest zijn en misschien ff een foto kunnen plaatsen waar goed het uitzicht te zien is?! (+ tribune-letter)

full
 
Nee, ik ben er nog nooit geweest. Wat ik wel kan aanraden is de zg. stadion-sectie, tribunes B C G en H. Die zitten tijdens de races altijd bomvol, dus lijkt me dat daar een reden voor is. ;)

Verder is hier op MF een topic met (buitenlandse) GP's door MF-ers bezocht, met daarin allerlei tips en belangrijke wetenswaardigheden. Even zoeken dus! :)
 
Tribune V was een mooie plek in 2009. :P

En voor powerslides moet je op L of M zitten of daar op het talud staan. Alleen heb je met de traction control van tegenwoordig wel wat minder spektakel op dat vlak dan enkele jaren geleden.
 
Laatst bewerkt:
Heb op tribune N gezeten tijdens de F1 lang geleden...toen het nog een beetje leuk was :+ maargoed, je ziet daar niet super veel maar je zit wel in een super snelle bocht! Verder is het circuit heuvelachtig, wel erg erg gaaf! Dus als je er bent, loop een rondje heb ik toen ook gedaan. succes
 
ik heb op hoofd tribune gezetten in 2006, je ziet de eerste bocht, laatste bocht uitkomen en de achterkant van eht circuit, wegens hoogte verschil. Ik vond het een goede plek, omdat er 2 keer goed gecrasht werd en melandri met de heli weg moiest in bocht 1.
maar neem zeker earplugs mee. de spanjarden zijn gek van die luchttoeters....
 
Vorig jaar zijn we er geweest. We hebben toen alleen toegangskaarten gekocht, maar bewust niet voor een tribune. We zijn rond het circuit gelopen en op meerdere plekken even gekeken.

Vooral tussen de hoofdtribune en de eerste bocht was de start goed te volgen en vooral de eerste paar doorkomsten van de Moto 2 waren geweldig. Ook stond daar een groot beeldscherm waar de race elders goed te zien was.

Ik vond het geen gemis om niet op een tribune te zitten. Het was nog knap heet ook, en nu stonden we lekker dicht bij wat douches die hier en daar op het circuit stonden. Echt lekker om af en toe even af te koelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan