Welke Uitlaat GS800

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
40.360
4.774
hahahaha oke oke oke oke, ik zal inderdaad wat duidelijker zijn.

BMW F800GS ;)

goedzo,

klant belt
ik wil een afspraak maken voor mijn Gee eS
Meestal weet ik dan door de toon van de klant dat het om das motorrad gaat, maar ik laat ze altijd even zweten door te vragen "wat is de cilinderinhoud en bouwjaar van uw suzuki"

Het antwoord is elke keer weer, neeeeeee, ik heb een Bee eM Wey! met hete aardappel uitgesproken.

RR.

MF veteraan
21 feb 2007
24.451
10.946
Den Haag
goedzo,

klant beltMeestal weet ik dan door de toon van de klant dat het om das motorrad gaat, maar ik laat ze altijd even zweten door te vragen "wat is de cilinderinhoud en bouwjaar van uw suzuki"

Het antwoord is elke keer weer, neeeeeee, ik heb een Bee eM Wey! met hete aardappel uitgesproken.
Stop die aardappel dan maar in de uitlaat, dat deed ik in mijn jeugd bij alle auto's in de straat. 8-)

Polite

MF'er
29 nov 2006
248
0
Heb zelf onder mijn Beemer (f800gs) een Mivv demper. Met DB killer een heeeeel beschaafd geluid. Stiller dan ori demper. Echter zonder DB killer, komt er een bak geluid uit!! Mij dan iets te luidruchtig!!

Laatst bewerkt:

Polite

MF'er
29 nov 2006
248
0
Heb zelf onder mijn Beemer (f800gs) een Mivv demper. Met DB killer een heeeeel beschaafd geluid. Stiller dan ori demper. Echter zonder DB killer, komt er een bak geluid uit!! Mij dan iets te luidruchtig!!
full

stefan1990

MF veteraan
17 mrt 2012
25.421
9.767
goedzo,

klant beltMeestal weet ik dan door de toon van de klant dat het om das motorrad gaat, maar ik laat ze altijd even zweten door te vragen "wat is de cilinderinhoud en bouwjaar van uw suzuki"

_O- _O- _O-

Bovenaan Onderaan