Welke Uitlaat GS800

hahahaha oke oke oke oke, ik zal inderdaad wat duidelijker zijn.

BMW F800GS ;)

goedzo,

klant belt
ik wil een afspraak maken voor mijn Gee eS
Meestal weet ik dan door de toon van de klant dat het om das motorrad gaat, maar ik laat ze altijd even zweten door te vragen "wat is de cilinderinhoud en bouwjaar van uw suzuki"

Het antwoord is elke keer weer, neeeeeee, ik heb een Bee eM Wey! met hete aardappel uitgesproken.
 
goedzo,

klant beltMeestal weet ik dan door de toon van de klant dat het om das motorrad gaat, maar ik laat ze altijd even zweten door te vragen "wat is de cilinderinhoud en bouwjaar van uw suzuki"

Het antwoord is elke keer weer, neeeeeee, ik heb een Bee eM Wey! met hete aardappel uitgesproken.
Stop die aardappel dan maar in de uitlaat, dat deed ik in mijn jeugd bij alle auto's in de straat. 8-)
 
Heb zelf onder mijn Beemer (f800gs) een Mivv demper. Met DB killer een heeeeel beschaafd geluid. Stiller dan ori demper. Echter zonder DB killer, komt er een bak geluid uit!! Mij dan iets te luidruchtig!!
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf onder mijn Beemer (f800gs) een Mivv demper. Met DB killer een heeeeel beschaafd geluid. Stiller dan ori demper. Echter zonder DB killer, komt er een bak geluid uit!! Mij dan iets te luidruchtig!!
full
 
goedzo,

klant beltMeestal weet ik dan door de toon van de klant dat het om das motorrad gaat, maar ik laat ze altijd even zweten door te vragen "wat is de cilinderinhoud en bouwjaar van uw suzuki"

Het antwoord is elke keer weer, neeeeeee, ik heb een Bee eM Wey! met hete aardappel uitgesproken.
_O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan