Welke uitlaat het dikste geluid op GSX-R 750 uit 2000

bartdejager

Rookie
31 jul 2010
9
0
asten
hoi heb nog een originele uitlaat op mijn GSX-R 750 /2000 ben op zoek naar een zo 'zwaar' mogelijk geluid; dus met veel lage tonen, wie heeft er ervaring?
op mijn vorige 600 uit 97 had ik een bos uitlaat dat klonk best al wel gaaf (zonder de DB killer dan ;-)
 
Heb zelf een 1000 uit 2001 hier zat een Bos GP-1 onder zonder Dbkiller maar leek wel een fluisterpijp, heb vorige zomer een yoshi tri-oval gekocht en moet zeggen dat is echt 300% verbetering.

Klinkt wat doffer dan de Bos deze gilde het echt alleen uit bij +/- 140 km/h terugschakelen tot 3e 4e versnelling.

De yoshi klinkt alleen bij stationair al 10x beter(maar ook weer niet asociaal, je kunt gewoon om half 6 smorgens weg zonder boze buren)

En tenslotte hoort onder een soes een Yoshi !!!
 
En tenslotte hoort onder een soes een Yoshi !!!

:Y

Helemaal mee eens.

Heb zelf een Yoshi RS-3

Bij stationair een zwaar stampend geluid, en bij lekker ver doortrekken (tot rood) een erg agressief en hard racegeluid :9~

full


:Y
:Y
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu via marktplaats een Yoshi RS3 gekocht, maar deze past niet netjes aan de voetsteunen achter, heeft iemand dit probleem ook gehad met deze uitlaat ?, moet ik een andere voetsteun set hebben ofzo ?
 
2 Brothers all the way.
Als je wilt dat iedereen omkijkt van de harde knallen moet je die hebben. })
Vind m beter klinken dan de Yoshimura. :Y


Het geluid wat je op youtube tegenkomt van elke uitlaat kun je absoluut niet vergelijken met het geluid in het echt.
Geeft je enig een idee wat je ongeveer verwachten kunt en vind je het geluid mooi dan is die in het echt nog beter. :P
1001784024_5_PS6V.jpeg
 
Laatst bewerkt:
bij deze nog even een foto van hoe de uitlaat nu onder de motor zit, ziet er dus niet uit ... (maar geluid is wel super !!)

nog iemand tips ??
full
 
hij zit ook wel vast, maar jammer dat die tweede bout in de voetsteun er niet in kan ... ziet er een beetje pruts uit...
 
Inderdaad zoals EvoX zegt waarschijnlijk heeft vorige eigenaar er een met een andere uitlaatsteun gehad.

Is ook wel te zien aan de sporen van de houder om de uitlaat. Bij jou zit hij iets naar links....
 
ik vindt het ook prima om alleen een beugel te monteren zonder passagier steun, waar zou ik zoiets kunnen halen ?
 
volges mij heb je aan dat geroep van uitlaatmerken niet zo veel, wij van wc eend adviseren...je kent het wel :)

iig waar je vanuit kunt gaan is hoe kleiner de demper hoe scheller en hoe groter hoe zwaarder de toon...en onder zon gillende 4pitter hoort imho zon mini dempertje waar zon rauw hoog geblér uitkomt ;)
 
Uhm, ik kan het verkeerd hebben hoor.. Maar als je de klem op de uitlaat weer naar voren schuift (waar hij eerst heeft gezeten zo te zien), dan draait het stepje iets en kun je wellicht de tweede bout er ook in schroeven?
 
Laatst bewerkt:
ik heb er bij mij een afgezaagde bos carbon onder zitten, klinkt lekker.

kijk ook eens naar een Jardine gp pijp... als je het over luid hebt, ruzie met de buren gegarandeerd....
 
heb een srad 750 (injectie) heb er een korte termignoni op zitten... Kan je verzekeren dat je genoeg aandacht krijgt in dorpjes en op de snelweg... alleen 's avonds kijken mensen je boos aan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan