Welke uitlaat kawasaki zx6r 636 2004?

Edwinzx6r

Rookie
22 feb 2023
11
1
Hoi,

Ik ga binnenkort een zx6r uit 2004 ophalen. Hier zit nog een originele demper op. Graag zou ik daar wat anders voor hebben, nu is slip on ideaal maar een complete uitlaat is ook prima. Ik vind een laser extreme gp wel vet, maar kost ook 1000 euro nieuw😅 ik zag ook een slip on van level one racing op een filmpje(zie foto), maar hun bestaan al een aantal jaar niet meer. Ik wil graag het liefst zon zwarte carbonachtige kleur, een stuk kleiner dan de originele demper en wat vlammen en knallen bij gas los is zeeeeer zeker een pre😜 wat raden jullie mij aan???? Overigens is de motor op het filmpje precies welke ik ga ophalen, minus de demper dan natuurlijk.
Edit: een mivv gp slip on lijkt ook wel heel gaaf, maaaar dan moet de db killer er wel gemakkelijk in en uit kunnen, weet iemand of dit zo is?


Groet,

Edwin
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230222_192725_YouTube.jpg
    Screenshot_20230222_192725_YouTube.jpg
    227,4 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Edit: een mivv gp slip on lijkt ook wel heel gaaf, maaaar dan moet de db killer er wel gemakkelijk in en uit kunnen, weet iemand of dit zo is?
neen, die moet er niet gemakkelijk uit kunnen. liefst kan hij er helemaal niet uit. overdreven luid is nergens voor nodig. wil je het toch luid, zet een koptelefoon op en luister wat naar youtube.
 
Hoi,

Ik ga binnenkort een zx6r uit 2004 ophalen. Hier zit nog een originele demper op. Graag zou ik daar wat anders voor hebben, nu is slip on ideaal maar een complete uitlaat is ook prima. Ik vind een laser extreme gp wel vet, maar kost ook 1000 euro nieuw😅 ik zag ook een slip on van level one racing op een filmpje(zie foto), maar hun bestaan al een aantal jaar niet meer. Ik wil graag het liefst zon zwarte carbonachtige kleur, een stuk kleiner dan de originele demper en wat vlammen en knallen bij gas los is zeeeeer zeker een pre😜 wat raden jullie mij aan???? Overigens is de motor op het filmpje precies welke ik ga ophalen, minus de demper dan natuurlijk.
Edit: een mivv gp slip on lijkt ook wel heel gaaf, maaaar dan moet de db killer er wel gemakkelijk in en uit kunnen, weet iemand of dit zo is?


Groet,

Edwin
Mooie motor! Mbt de demper raad ik je aan om te kijken voor eentje met E-keur. Dan heb je toch dat beetje extra geluid maar niet overdreven en laat die Db-killer inderdaad lekker zitten op de openbare weg. Mocht je toch zonder willen rijden, boek dan een circuitdag zonder geluidsrestricties.

En je zegt vlammen en knallen te willen bij gas los... Klinkt allemaal leuk en stoer enzo maar als je motor op die manier staat afgesteld geeft dat uiteindelijk meer schade aan je motor dan je lief is.
 
Eens met hierboven hoor, alles leuk en aardig, maar dit is wel de reden waarom de mensen in o.a. Amerongen zo zeuren… knallen, vlammen, zonder db killers… daarmee verpest je het wel voor de rest..
 
Bedankt voor de reacties, het is ook niet de bedoeling dat het hij constant aan het knallen en doen is, maar af en toe vind ik niet erg. Maar mivv gp met db killer is een prima keuze dus? Als het goed is moet hij na het plaatsen van een andere demper opnieuw afgesteld worden?
 
Ik heb trouwens een zx6-r te koop staan met laser extreme gp uitlaat, check mn advertentie maar. Motor van mn neef. En die uitlaat is wel echt heel luid hoor, en als je de db killers eruit haalt is het helemaal bizar. Mooi voor op t circuit, maar zoals hierboven geschreven, te veel van t goede voor de openbare weg.
 
Ik heb trouwens een zx6-r te koop staan met laser extreme gp uitlaat, check mn advertentie maar. Motor van mn neef. En die uitlaat is wel echt heel luid hoor, en als je de db killers eruit haalt is het helemaal bizar. Mooi voor op t circuit, maar zoals hierboven geschreven, te veel van t goede voor de openbare weg.
Nee, daar ben je dan ook niet welkom!

Veel/hard geluid is helemaal nergens voor nodig. Het levert alleen maar weerstand en problemen voor alle motorrijders op.... het is gewoonweg asociaal! Daarom verkoop ik ook alleen nog maar goedgekeurde uitlaatsystemen met vaste dB killers.
 
Heb je ook een antwoord op de vragen die ik gesteld heb? Over wat een fijne demper is? Of dat ie afgesteld moet worden na een andere demper? Daarvoor heb ik dit geplaatst namelijk. Begrijp dat het beter is voor de lieve vrede als de db killer er in blijft, maar een antwoord op de vragen is ook fijn
 
nee, wat jij misschien een fijne demper vind vind ik misschien spuuglelijk.
jij moet het mooi vinden en betalen, ik/wij niet.
afstellen is mogelijk nodig, mogelijk niet. geen 1 motor is dezelfde ook al vergelijk je 2 "dezelfde"
 
Heb je ook een antwoord op de vragen die ik gesteld heb? Over wat een fijne demper is? Of dat ie afgesteld moet worden na een andere demper? Daarvoor heb ik dit geplaatst namelijk. Begrijp dat het beter is voor de lieve vrede als de db killer er in blijft, maar een antwoord op de vragen is ook fijn
Wist niet dat je kwaad werd :/.
 
Gewoon een goedgekeurde demper kopen voor op de openbare weg. (met e-keur), Die qua db's gelijk is aan het origineel.
Als je uitlaat gaat knallen en er komen vlammen uit dan loopt de motor dus niet lekker.. en maak hij herrie zonder reden.

Je hebt zoiets als luid en geluid.. Geluid kan mooi zijn; en te luid is dat nooit.
Waneer hij klinkt net als elke andere tokkie 4 cilinder met een te korte uitlaat ben je te luid bezig.
Als je een mooi geluid wilt dan pak je een wat grotere/langere demper en krijg je een zwaarder/warmer geluid. Dat schrille gejank schijnen mensen echter "mooi" te vinden.
 
Nogmaals niemand kan jouw advies geven over welke demper erop moet.
Wat de 1 mooi vind.
Vind de ander lelijk.
Ook met geluid en vlammen etc.
Je maakt anti motor rijders groepen tegen motorgeluid alleen maar duidelijk ermee dat ze gelijk hebben in hun anti motorgeluid acties.
Als jij langs komt met knallen en vlammen uit de demper.
Over die vlammen mischien wel handig om bbq aan te steken😂😂😂
 
Gewoon een goedgekeurde demper kopen voor op de openbare weg. (met e-keur), Die qua db's gelijk is aan het origineel.
Als je uitlaat gaat knallen en er komen vlammen uit dan loopt de motor dus niet lekker.. en maak hij herrie zonder reden.

Je hebt zoiets als luid en geluid.. Geluid kan mooi zijn; en te luid is dat nooit.
Waneer hij klinkt net als elke andere tokkie 4 cilinder met een te korte uitlaat ben je te luid bezig.
Als je een mooi geluid wilt dan pak je een wat grotere/langere demper en krijg je een zwaarder/warmer geluid. Dat schrille gejank schijnen mensen echter "mooi" te vinden.
Ja een e-keur moet sowieso, maar ik vind de lange originele demper die er nu op zit niet mooi, doet heel erg af aan het mooie gestroomlijnde van de motor vind ik. Hij hoeft ook echt niet luid te zijn en kabaalerig heb ook buren, maar een mooi geluid hou ik wel van, en een kortere kleine demper staat mooier vind ik. Bedankt voor je reactie!
 
Nogmaals niemand kan jouw advies geven over welke demper erop moet.
Wat de 1 mooi vind.
Vind de ander lelijk.
Ook met geluid en vlammen etc.
Je maakt anti motor rijders groepen tegen motorgeluid alleen maar duidelijk ermee dat ze gelijk hebben in hun anti motorgeluid acties.
Als jij langs komt met knallen en vlammen uit de demper.
Over die vlammen mischien wel handig om bbq aan te steken😂😂😂
Jaa dat is zeker waar, ik vind een mivv gp erg mooi staan en die heeft een e-keur. Ja vlammen zie je natuurlijk zelf als je rijd ook geen reet van. Zou wel een mooie voor dumpert zijn de bbq aan steken met je fiets😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan