Welke uitlaat kawasaki zx6r 636 2004?

Ik vind een wat grotere demper eigenlijk helemaal niet misstaan op een motor. Als je er een klein ding op zet dan lijkt de hele "massa" aan de achterkant uit balans met de voorkant.

(Beetje dezelfde fout die mensen maken bij Cafe racers als ze het zitje te ver omhoog zetten of een tail tidy erop zetten waardoor de achterkant ineens heel "klein" is)
 
Mivv GP heerlijke uitlaat.
Met DB-killer goed gekeurd, zonder db-killer erg luid.

DB-killer zit vast met boutje en moertje, meen 8.
 
Ik vind een wat grotere demper eigenlijk helemaal niet misstaan op een motor. Als je er een klein ding op zet dan lijkt de hele "massa" aan de achterkant uit balans met de voorkant.

(Beetje dezelfde fout die mensen maken bij Cafe racers als ze het zitje te ver omhoog zetten of een tail tidy erop zetten waardoor de achterkant ineens heel "klein" is)
Jaa miss heb je gelijk maar ik vind het origineel zo lomp, een bos supersprint waar ik in dit topic al op werd gewezen staat klinkt als het goed is ook mooi en is slank maar ik wil liever een zwarte/carbon dan een zilver/metallic denk ik
 
Mivv GP heerlijke uitlaat.
Met DB-killer goed gekeurd, zonder db-killer erg luid.

DB-killer zit vast met boutje en moertje, meen 8.
Ik vind het ook een mooie uitlaat, twijfel tussen deze en de bos superbike
Jaa miss heb je gelijk maar ik vind het origineel zo lomp, een bos supersprint waar ik in dit topic al op werd gewezen staat klinkt als het goed is ook mooi en is slank maar ik wil liever een zwarte/carbon dan een zilver/metallic denk ik
 
Jaa miss heb je gelijk maar ik vind het origineel zo lomp, een bos supersprint waar ik in dit topic al op werd gewezen staat klinkt als het goed is ook mooi en is slank maar ik wil liever een zwarte/carbon dan een zilver/metallic denk ik
Superbike*
 
Terug
Bovenaan Onderaan