Welke uitlaat kiezen voor Zx7r?

Blikkie

Rookie
16 aug 2004
17
0
APeldoorn
Hallo,

Ik weet dat het al een vaak voorkomende topic is, maar wat voor uitlaten klinken er nu echt bruut onder een zx7r. Ik zit zelf te twijfelen tussen een D&D of Laser. Wat hebben jullie eronder zitten?? Alle reakties welkom.
 
Ik heb zelf een Leo en die klinkt erg goed...heb nog geen Laser gezien/gehoord die beter klonk dat de Leo.

Maar schijnt dat een Muzzy op een zx7r nog beter klinkt...
 
Ja ik heb sommige horen vertellen dat het aso was om zo'n uitlaat eronder te leggen, maar wel errug bruut. Het is toch best moeilijk, je hebt wel sites waar je ze allemaal kunt beluisteren, ik zou liever in het echt een aantal naast elkaar willen zien staan en kunnen beluisteren. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een D&D gehoord.
 
Ik wil de mijne wel ff laten horen.
Ben je op de Mega Meeting zondag?
Er zit een Wileyco op en die klinkt VET })

..... en ik heb nog een ouwe Micron liggen, maar die maakt echt een schreeuwerig geluid waar je helemaal gek van wordt als berijder.
 
Nop ga er niet naar toe. Ik kende het merk eigenlijk niet, ik heb effies op de site zitten kijken, kun je em ook horen.
 
Je haalt met de ZXR ook veel rendement (kwa geluid) als je kelken op je carbs monteert (effe zoeken op Marktplaats, want daar staan er een paar te koop voor weinig).

Daarnaast loopt de ZXR het best zonder luchtfilter. Nylon kousje om die kelken en je bent klaar.

Moet JIJ eens kijken wat ie dan met het geluid doet. Dan veranderd de rochel in een bulderend gehuil :}

IK kan het weten O-)

Ow, dan moet je dus GEEN RAM air hebben he :z
 
he mark tt
heb je toevallig een link voor die kelken. benm er namelijk naar opzoek.
heb al ff gekeken maar kon ze niet vinden.
hoop van je te horen
 
een Akrapovic of een Arrow bijvoorbeeld geven t beste vermogenwinst ong 8pk en ca 5kg lichter in gewicht (full race systemen) maar de standaard bochten van kawa zijn wel op zich erg goed alleen zwaar .....dus met een goeie einddemper kom je ook heel ver ..

persoonlijk vindt ik een beetje demping mooier maar ja smaken.... :X

greets FF
 
full


de mijne ....
 
heb er een shark track systeem onder hangen, klinkt super en ziet er super uit.
full

wel moet ik toegeven dat een muzzy best bruut klinkt onder een kawa.
terminogni(ofzo) klinkt ook wel aardig.
 
ik heb er ook een leo vinci titanium onder zitten. Moet zeggen klinkt erg goed, zwaar, maar begint bij 7.000 toeren echt te schreeuwen :} . Maar de Muzzy full system staat op het verlanglijstje. *D
full
 
Hallo,

Ik weet dat het al een vaak voorkomende topic is, maar wat voor uitlaten klinken er nu echt bruut onder een zx7r. Ik zit zelf te twijfelen tussen een D&D of Laser. Wat hebben jullie eronder zitten?? Alle reakties welkom.

Als je intresse heb in een yoshimura race demper RS3 Oval van Carbon voor je zx7 mail dan even. yohammer@xs4all.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan