Welke uitlaat kiezen voor Zx7r?

Hoi,

Heb nog een nette tweedehands Laser Hotcam in titanium liggen. Heb zelf een compleet Akrapovic systeem gemonteerd, vandaar.

Geluid is mooi, niet overdreven aso maar toch aanwezig. er zit ook een Db killer bij maar daarmee wordt hij nog niet straat legaal. (Er staat "for racing only" op)

Grtn, Kawa ZX7R
 
leovince sbk carbon full- system.
van 102pk naar 118pk gegaan ..dat zegt genoeg. :P
op mijn verlang lijstje staat een power commander... op naar de 120 pk +
full

 
Laatst bewerkt:
ik heb rvs of titanium bochten voor hoge montage nodig...
eventueel ook wel een heel systeem, maar moet dan wel een open demper zijn :P
als je mij kan helpen GRAAG, mail maar naar me
 
Zelf heb ik er een Laser Pro D'Or bolt-on eronder.. dus niet full race system. Zit lekker zwaar geluid in, als ik bij 6000 toeren het gas dichtknijp komen er knallen uit de uitlaat wat opzich best geinig is ;)

Vriend van me heeft op zijn ZX-7R een 'Over' carbon einddemper + titanium 4-2-1 set uitlaat (merk onbekend), is een Japans product iig dat 'Over'. Denk dat hij de enige is in NL met dat ding.. maar er komt iig een heeeeeeeeel wijs geluid uit.. heel fel en agressief *D
 
ik heb een bos carbon bolt on

ook wel geinige sound

img.php


ik wil heel graag een compleet systeem, maar mijn bos demper behouden (ik heb wel eens gezien muzzy bochten, en dan een bos demper)
kan iemand mij vertellen of dit verstandig is>? en hoe ik eraan kan komen (wat ik nodig heb

Muzzy race-systeem met Bos eindemper en ZRG-tussenstuk
zie pic:

0437MGHN3V7P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een bsm vampire bolt on, met uitneembare decibelkiller die er nog erg nieuw uitziet... :P maar kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat bv een muzzy zoveel meer en mooier geluid zou maken...?

(ben ok op zoek naar systeempje)
 
leovince sbk carbon full- system.
van 102pk naar 118pk gegaan ..dat zegt genoeg. :P
op mijn verlang lijstje staat een power commander... op naar de 120 pk +
(Afbeelding)

Een powercommander voor een Carburatiemotor? is dat nieuw ofzo... volgens mij is een powercommander een kastje dat het originele motormanagement aanvult. En met het woord motormanagement bedoel ik dan het injectie systeem. Tenzij je natuurlijk injectie op je ZX7R gemaakt hebt. (dit kan, is erg duur maar kan wel)

Ow ja hier dan nog ff een piccie van mijn Vance&Hines hellpijp })

9.jpg

10.jpg

32.jpg

Hier met Highmount tussen pijp uit de keuken van ZRG exhausts

Mr Wheels @ Ruud Frederiks
 
Terug
Bovenaan Onderaan