welke uitlaat klinkt het hardst?

Erik maakt uitlaten naar wens. Materiaal; RVS, glanzend, mat, dikwandig, dunwandig etc. Wat je wilt. In elke prijssegment. Zoals JIJ het wilt, en 110 in een dozijn demper zoals je hem bij de dealert koopt ;)

Erik zit in Vught, 06-51833429. Betaalbaar!

Binnenkort waarschijnlijk ook titaanverwerking :P
 
HENKO
EXHAUST PRODUCTS NETHERLANDS
full

www.henko-exhaust.nl
 
Dat niet... We zien 8 Mei wel ;)

Lachen, daar een beetje op de parkeerplaats de motoren op toeren jagen })
Zal men blij mee zijn O-)

Maar goed, ben sinds kort poser he, dus dan MOET je wat :P

Maar als oom agent staat te posten daar, dan hou ik mijn machine UIT 8-) Want dat is de goden verzoeken :z
 
Ik heb een Vance & Hines megafoon uitlaat, model Pro Comp. Deze is bedoeld voor de dragrace en heeft geen demping behalve lucht. 8-) Een open megafoon uitlaat is zonder twijfel de meest luide uitlaat. Star racing maakt ook van deze open megafoon uitlaten. Het hardste uitlaatgeluid wat ik ken (van een motorfiets althans) is dat van een Top Fuel dragracer.
Als je voor jouw geen motor geen luide uitlaat kunt kopen, kun je die altijd nog laten maken. Dus gewoon een pijp zonder binnenwerk. Of een pijp met demontabel binnenwerk, zoals veel Vance & Hines modellen. Een Akra is fluisterstil t.o.v. een V&H.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Vance & Hines megafoon uitlaat, model Pro Comp. Deze is bedoeld voor de dragrace en heeft geen demping behalve lucht. 8-) Een open megafoon uitlaat is zonder twijfel de meest luide uitlaat. Star racing maakt ook van deze open megafoon uitlaten. Het hardste uitlaatgeluid wat ik ken (van een motorfiets althans) is dat van een Top Fuel dragracer.
Als je voor jouw geen motor geen luide uitlaat kunt kopen, kun je die altijd nog laten maken. Dus gewoon een pijp zonder binnenwerk. Of een pijp met demontabel binnenwerk, zoals veel Vance & Hines modellen. Een Akra is fluisterstil t.o.v. een V&H.

JIJ wint ;)
 
Deze heb ik zelf mogen aanhoren...kmoe zeggen deze klinkt best hard en moooooooi :+
MV-Agusta%20Francorchamps05.jpg
 
ik heb nog een systeempje liggen van een fabriekskit, klinkt best lekker, maar er wilde niet zoveel mensen meer achter me rijden.
 
Je noemt jezelf MV Augusta F4 en je vraagt welke pijp de meeste herrie maakt?

IK heb net een EVB (Erik van Beek ) uitlaat laten maken onder MV;

4 open pijpen, met geperforeerde binnenpijp en RVS wol demping, 1 cm rondom).

Statische meting; 115 DB O-) Dat is 30 x meer geluid dan toegestaan.

Wanneer ik de MV nu vol open trek dan haalt ie probleemloos 130 DB. Dat is evenveel als een F16 straaljager op 30 meter hoogte met naverbranders aan :P

http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=4966&singlepost=338359 O-)

King herrie maken dus })


GE-WEL-DIG !!! echt mooi die uitlaat van je mv! welk bouwjaar is die?? (verkopen??)

haha komt er nu trouwens een Decibel meeting door deze vraag???

ps, kawa zx6-rr 2004 gaat niet door , is niet meer leverbaar bij kawasaki :X

greatzz marcel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan