welke uitlaat klinkt het hardst?

Als je voor het ultieme racegeluid gaat dan is het toch wel mijn full systeem yoshi op mijn gixxer 750 k4. [ en het leverde ook nog eens 8pk winst op]
 


heey tegek!! zoiets zocht ik ook! (zal wel weer met visa besteld moeten worden omdat dit niet te koop is in nederland )

hier een foto van mijn idee van vette uitlaat´

image.php
 
Als je echt herrie wilt hebben, neem een korte laser sportdemper. Mijn kleine
soes maakt een mega geluid :9~

full
 
Je noemt jezelf MV Augusta F4 en je vraagt welke pijp de meeste herrie maakt?

IK heb net een EVB (Erik van Beek ) uitlaat laten maken onder MV;

4 open pijpen, met geperforeerde binnenpijp en RVS wol demping, 1 cm rondom).

Statische meting; 115 DB O-) Dat is 30 x meer geluid dan toegestaan.

Wanneer ik de MV nu vol open trek dan haalt ie probleemloos 130 DB. Dat is evenveel als een F16 straaljager op 30 meter hoogte met naverbranders aan :P

http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=4966&singlepost=338359 O-)

King herrie maken dus })
Gisteren even geluisterd... :} En dat was nog maar 5000 rpm! }) Zondag even wat beter luisteren.

Mijn subwoofer komt er met 136 Db gelukkig nog wel bovenuit O-)
 
dus jullie zijn die kaffers die met veel te luid 4 pitter gejank ervoor zorgen dat leuke dijkjes enzo afgesloten worden voor mensen die wel normaal kunnen doen met een motor......

bedankt homo´s...... :r
 
dus jullie zijn die kaffers die met veel te luid 4 pitter gejank ervoor zorgen dat leuke dijkjes enzo afgesloten worden voor mensen die wel normaal kunnen doen met een motor......

bedankt homo´s...... :r

ga jij lekker op het fietspad suffen ofzo!
 
ga jij lekker op het fietspad suffen ofzo!
oh, jij ook, door dit soort kaffergedrag mag ik bijna nergens meer rijden waar het leuk is......

omdat een stel gouwen kettinkies op kuipen-orgels hun hormonen niet onder controle hebben..........zielige figuren.....
 
dus jullie zijn die kaffers die met veel te luid 4 pitter gejank ervoor zorgen dat leuke dijkjes enzo afgesloten worden voor mensen die wel normaal kunnen doen met een motor......

bedankt homo´s...... :r

... en welke homo uit Meppel had dan gvd een gixxer waarop een uitlaat zat die eindigde (!!) onder het carter. En welke homo uit Meppel had een Guzzi met open pijpen?? Als er 1 liever geen pijpen onder z'n motoren schroeft bent u het wel Dr. Bral .

Groeten van die vieze Rotterdammer!! :9~
 
... o ja, wie reed ook al weer z'n off-the-road z'n favoriete kroeg in om met het voorwiel tegen de pleedeur een burn-out te maken?? Zat een open Supertrapp onder toch?? Hahahaha!! Brallie, opzouten, anders kom ik je kale kop poetsen, grappenmaker. Mzzl, Jas!
 
... o ja, wie reed ook al weer z'n off-the-road z'n favoriete kroeg in om met het voorwiel tegen de pleedeur een burn-out te maken?? Zat een open Supertrapp onder toch?? Hahahaha!! Brallie, opzouten, anders kom ik je kale kop poetsen, grappenmaker. Mzzl, Jas!
he plofkop, niet alles verklappen he ;)

had ik bijna wat van die pastic-tuffers op de kast, gooi jij roet in het eten :)

maar hoe is het daar in die volgekankerde Rijnmond, loop je al de hele dag met een flessie zuurstof voor je smoel of valt het mee ?
 
Een kameraad van mij heeft onder zijn GPZ900R (jawel) twee enorme SuperPole dempers geschroefd.

Ongelofelijk, wat een geluid :9~

Bij stationair een enorme brom/roffel, bij 10.000 tpm een akelige schreeuw!

SuperPole
 
mensen ik heb een vraag,

ik zou graag willen weten welk type of merk uitlaat het luidst klinkt?

ik wil nog net niet zonder uitlaat gaan rijden ;)

of gewoon een mooie aanschaffen en met dempingsmateriaal gaan experimenteren??

bvd,


greatzz marcel




DE MIJNE KLINKT HET HARDST EEN TL1000R IN COMBINATIE MET FULL AKRA

full
 
Ik denk die van mij })


Diegene die met me gereden hebben weten wel waarom O-)


Klereherrie }) !! De fazer1000 van kaaszsje maakte zonder demper hetzelfde geluid als me lazer. 8-)



(Afbeelding)
:^ Het is waar, de gixxer van Redline maakt echt een pl....s herrie. Hardste wat ik ooit heb gehoord. Zelfs luidruchtiger dan toen mijn uitlaatspruitstuk pakking lekte..... dat was hard, maar die Gixxer ... :o letterlijk verdovend.
 
eeey wie kan mij helpen ik heb een R6 en ik zit te twijfelen tussen een leovince of en lazer kan iemand mij het geluid laten horen op internet of zo en wat klinkt beter volgens jullie????
 
Terug
Bovenaan Onderaan