welke uitlaat op GSX-R600 2004..........

mauriceR6

Die hard MF'er
9 dec 2002
671
0
Hoevelaken
ik ben aan het kiezen tussen 2 uitlaten..
keuze 1:
full
 
en ja heb eigenlijk nog een keuze maar die is wel heel erg prijzig..en 2 maanden levertijd
keuze 3:
full



wat vinden jullie??
 
als ik jou was ging ik voor 3 ,2 is zeker niet mis maar ik zou een derder optie open houden : de bos gp1 is ook zo'n raar gevormde en geeft een mooie sound

die shotgun heb ik altijd het lelijkste gevonden wat der was(heb der ook een van arrow maar die's heel anders en past juist mooi bij me rsv)
 
Zegt het merk MIVV je iets? Een maat van me heeft een MIVV eronder zitten. Mijn god wat een geluid komt daar uit. Helemaal goed. :)
 
Ik kan je garanderen dat de Yoshi super :9~ klinkt op een GSX-R K4!
Hoe is het eigenlijk met jouw Gixxer? Bevalt goed? Stuurt goed?

Lijkt me wel wat als circuitmotor, zo'n nieuwe. :9

Voor wat betreft die demper, heeft niemand een highmount? Laser had bij het vorige type de Extreme Highmount, die was echt :9~ .
 
Ik stem voor keuze 2!

Keuze 1 is niet om aan te zien, beetje wat die SCOOTAH's ook allemaal hebbe ;)
en Keuze 3 vind ik ook niet zo mooi, liever gewoon 1 dikke demper, met 1 groot gat waar veel herrie uit komt :D
 
Hoe is het eigenlijk met jouw Gixxer? Bevalt goed? Stuurt goed?

Lijkt me wel wat als circuitmotor, zo'n nieuwe. :9

Voor wat betreft die demper, heeft niemand een highmount? Laser had bij het vorige type de Extreme Highmount, die was echt :9~ .
Hier heb je highmount versie op de 1000, deze is ook leverbaar voor de 600 alleen is hij dan niet full titatium, maar wel mooi.

Ik zou voor optie 2 gaan; 3 kan ook maar optie 1 '(
 
nou zo te horen moet het toch optie 2moet gaan worden..1 was eigenlijk al een beetje afgevallen want daarbij moet ik gaan zagen in deze uitlaat,en dat vond ik zelf niet te lekker idee.....

moet je bij een yosi ook meteen laten afstellen?
 
Op een Suzuki hoort een Yoshi :9

Ik zou voor een Yoshimura Tri-oval gaan. Wel met een enkele uitgang en naar mijn mening niet in carbon. Een hoogglans alu of een titanium.

ps ik heb hem ook (even klikken op m'n onderschrift)
 
Zegt het merk MIVV je iets? Een maat van me heeft een MIVV eronder zitten. Mijn god wat een geluid komt daar uit. Helemaal goed. :)

ik heb ook een MIVV onder m'n K3 zitten, en dat klinkt ook erg lekker, zwaar en hard :) .
En ze zijn niet zo duur, maar ik weet niet of ze voor de K4 leverbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan