Welke uitlaat (sound) bij een gsxr 1000 k3?

Bonafide50

Rookie
15 jan 2017
8
0
Odijk
Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste motor gekocht, een suzuki gsxr-1000 k3.

Hele mooie motor, het enigste minpunt zit hem in de uitlaat.
Er zit nu nog een originele demper op, de sound valt dus ook vies tegen en daarnaast is de demper erg lang, je krijgt een soort van 'bazooka look'.

Hier moet dus een andere op komen, de dealer had nog een aantal dempers liggen, deze laten mij deze week weten wat ze hebben liggen.

Graag zou ik van jullie willen horen welke demper er qua sound het beste bij een gsxr-1000 k3 past? Ik wil de look een beetje aanhouden van een leovince SBK demper (qua lengte en looks).

Ik zie jullie mening graag tegemoet! :t
 
Laatst bewerkt:
Tsja, zoveel keuze. Alles klinkt beter dan origineel. Akrapovic klinkt sowieso goed en ziet er netjes uit. Maar dat geldt voor Leovince, Arrow, Yoshimura, Two Brothers etc. ook...

Ikzelf maak de demperkeuze altijd naar aanleiding van looks, waarbij ik aluminium links laat liggen. Da's de minste kwaliteit en verweert redelijk snel. Dus, carbon of titanium altijd hier. Pas op voor de "GP" dempers, die hele korte, die maken een kabaal, niet normaal...
 
Meestal kan je op youtube ook wel een redelijke indruk krijgen van uitlaten. Tenzij er een aardappel als camera gebruikt wordt.
 
Kijk ook of je wilt matchen met de kleur van je motor, iemand met een zwarte motor neemt vaak een carbon, of in ieder geval een zwarte uitlaat.

Vraag je ook af of je e-keur wilt hebben. Yoshi heeft dat heel vaak niet.
 
De k3 die ik heb gekocht is zilver/grijs, dus ik zou er een carbon pijp op willen of iig donker.
 
Racefit Growler..

Goede looks, waarschijnlijk wel erg luid.

full
 
Kijk ook of je wilt matchen met de kleur van je motor, iemand met een zwarte motor neemt vaak een carbon, of in ieder geval een zwarte uitlaat.

Vraag je ook af of je e-keur wilt hebben. Yoshi heeft dat heel vaak niet.
Die 'oude' lange Yoshi's hebben vaak i.c.m. een dB-killer een E-keur :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan