welke uitlaat voor een honda gl 1100 intertate????

weirdo1

MF'er
18 jul 2002
95
0
delft
mijn fiets doet al 20 jaar dienst en de laatste 2 jaar in de regen buiten staan heeft de uitlaat geen goed gedaan een nieuwe pijp kopen dus..
Nu ben ik er achter dat BSM en Laser pijpen leveren voor mijn fiets, maar er zijn grote prijsverschillen. Heeft iemand ervaring met een BSM op een GL 1100? en zijn er nog alternatieven? (naast orgineel Honda$$$$$$$$$)
 
Mijn pa had Jama pijpen op z'n 1100, hij heeft die GL1100 ingeruild. Zou even moeten vragen of hij hem met of zonder de RVS uitlaat heeft ingeruild. Indien zonder dan zijn ze vast voor een zacht prijsje te koop.
 
das interessant; als hij ze niet meer heeft, vraag dan of de jama pijpen bevielen? Dan weet ik in ieder geval wat meer..
 
Een grappig voorbeeld, ik liep een keer met iemand die een oude goldwing heeft over een beurs. Staat er een stand met een groot spandoek "(merknaam) 'anything's possible". Dus wij denken "haa die lui hebben alles want alles is mogelijk.
Dus hij uitleggen dat ie een uitlaat voor zn oude goldwing zocht. Het simpe;e antwoord dat ie kreeg:" Nee meneer, die kunnen wij niet leveren".
Wat nou "anything's possible" Verzin dan een andere slogan!!!! :r :z :)
 
Een grappig voorbeeld, ik liep een keer met iemand die een oude goldwing heeft over een beurs. Staat er een stand met een groot spandoek "(merknaam) 'anything's possible". Dus wij denken "haa die lui hebben alles want alles is mogelijk.
Dus hij uitleggen dat ie een uitlaat voor zn oude goldwing zocht. Het simpe;e antwoord dat ie kreeg:" Nee meneer, die kunnen wij niet leveren".
Wat nou "anything's possible" Verzin dan een andere slogan!!!! :r :z :)

Anything is possible dus ook nee verkopen... })
 
in driestrijd
1*of de verroeste pijpen hergebruiken en de doorgerotte balanspijp creatief repareren met wat laswerk of
2*BSM uitlaat kopen voor €500,= (chroom) alleen de demper is zeer afwijkend van orgineel, of
3*Jama RVS pijp kopen voor €750 (met korting plaatstelijke hondaboer) deze pijp is een replica dus lijkt op het orgineel.
De laatste optie is natuurlijk het mooist, maar ook erg prijzig.... :?
 
in driestrijd
1*of de verroeste pijpen hergebruiken en de doorgerotte balanspijp creatief repareren met wat laswerk of
2*BSM uitlaat kopen voor €500,= (chroom) alleen de demper is zeer afwijkend van orgineel, of
3*Jama RVS pijp kopen voor €750 (met korting plaatstelijke hondaboer) deze pijp is een replica dus lijkt op het orgineel.
De laatste optie is natuurlijk het mooist, maar ook erg prijzig.... :?

Helaas m'n pa heeft de rvs-dempers mee ingeruild. Hij was iig wel tevreden met die Jama's. Zeker ook omdat het replica's van het origineel zijn. Zie het als een investering.
 
ik heb een jama rvs pijp besteld. wel veel 750 pleuro, maar dat ben ik na een paar maanden ook wel weer vergeten.
 
wat een klote pijp is die jama zeg...Echt niets past! Ik krijg de bochten met geen mogelijkheid in de demper.
Volgens de dealer is dit niet goed en jama stuurt een andere. Ik ben benieuwd....
 
hehe, ze zitten erop. de boringen in de cylinderklemmen pasten ook niet; deze heb ik bij moeten veilen. Gelukkig zijn deze van aluminium...
 
Terug
Bovenaan Onderaan