Welke uitlaat voor GSXR????

kneedown-rob

Rookie
5 sep 2004
1
0
Hallo,

ik ben er over aan het denken om een SRAD van 1998 aan te gaan schaffen, nou had ik op mijn vorige motoren cbr600 en fireblade een BOS-uitlaat, dit klonk best wel lekker (deze zaten erop en heb ik dus niet zelf hoeven aan te schaffen).

Nou vroeg ik me af of zo'n BOS-dempertje op een GSXR ook lekker klinkt, of dat ik beter voor een LASER-demper of andere merk kan gaan. Wij kan mij hierbij helpen!

ik wil een bruut geluid, maar ook weer niet te hard zodat de buren gaan klagen. Ik houd ervan dat als je je motor doortrekt dat je dan een BRUUT-LAWAAI krijgt.

Bedankt
 
Heb op mijn vorige motor SRAD een sebring gehad en op mijn K2 heb ik een Laser demper zitten. Ik ben over beiden erg tevreden, misschien dat ik de Sebring nog wel iets mooier vond, maar als jij goede ervaringen hebt met de Bos, waarom niet. Het zal niet heel erg anders klinken denk ik.
 
een maat van me heeft en joshi carbon op zijn gsxr 750 srad, en geloof me die klinkt echt bruut als je op het gas gaat.neutraal klinkt ie nog niet eens gek zwaar maar zodra hij begint te gassen dan weet je niet wat je hoort ;) ik zou niet eens twijfelen. zelf ben ik geen fan van bos,heb zelf nooit bos gehad maar ken zat mensen die bos hebben.
 
Ik heb zelf een srad met een open laser demper erop en klinkt super. Ik heb ook jongens met een joshie meegemaakt, en dat klinkt echt bruut. Je moet er wel van houden, want dat gillen vind ik op den duur een beetje te.

igg suc6 met je keuze
 
ik heb zelf een bos onder mijn gsx-r 600 uit `99.
hij zat er al onder toen ik hem kocht.
ik ben er best tevreden mee en ga hem niet vervangen
denk alleen dat ik zelf een ander had gekocht waar wat meer lawaai in inzit
je moet dit soort dingen eigenlijk kunnen vergelijken gewoon 4 naast elkaar en laat maar horen
dus nu op zoek naar en paar gixxers bij jou in de buurt en een vergelijkings test houden ;)
moeten vast nog wel paar m-fers in de buurt wonen met een gixxer
 
Arrow natuurlijk, al was dit een compleet systeem
full
 
Ik had een IXIL demper onder mijn gsx-r 600 '98.
Niks te klagen, mooi donker geluid en bij gas open super geluid, niet te overdreven maar wel hoorbaar ;)
 
zoveel mensen, zoveel smaken.. maar onder elke suzuki hoort eigenlijk wel een Yoshimura

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/118320/a981cf0d6577daaf059d9cde65f00eb6 (yoshi.jpg)​
 
Ik heb nog een demper van mijn 97 er SRAD met drie bouten liggen. Maakt meer herrie dan de boss pijp.

full
 
Laatst bewerkt:
Hoi en welkom,
Ik heb ook een Arrow op gelijke motor.

SChreeuwt niet maar wel bruut. Heb wel een .wmv ervan
 
Ik heb een Akra onder de mijne hangen... Moet zeggen dat dat wel super mooi klinkt!!!
Donker geluid als hij staionair loopt, maar als je het gas open draait dan lopen de rillingen over je rug. Heel erg bruut geluid. Met knallen en al. Geweldig!!! :9~
Van het weekend voor een circuit trainig het origineel er weer op gehad, maar dat was net alsof alsof je op een fluister motor reed. Hoorde niks meer...
Dus ik zeg AKRAPOVIC!!!

full



PS. Hij is te koop... :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan