Welke uitlaat voor m'n R6...? :s

Velox

MF veteraan
3 apr 2005
1.404
0
Welke uitlaat bevalt jullie goed qua looks en sound?? Ik ben niet erg thuis op het gebied van uitlaten dus wie helpt me...? Het is voor een blauwe R6 '02!! Moet ook nog een beetje voor een schappelijke prijs zijn! :X

Mocht je een reply plaatsen, graag met link oid! :Y

:W
 
beetje smaak gebonden hé,
maar eh superpole heeft mooi spul voor een mooie prijs. (blijft veel geld hoor)

Zelf vind ik een bijv zwart carbon demper bijv alleen mooi als het zwart crbon ergens terug komt,

of een blank alu/rvs demper is weer mooi op een fiets met een alu kleur frame.



Carbon of RVS vind ik wel mooi klinken meestal :} alu vaak net wat minder.
 
heb zelf een Akrapovic ovaal carbon,mooi afgewerkt en mooi geluid :)
2de hands via dit forum *O*
Laser hotcam is ook mooi,en bewezen goed. Dam is mooi en goedkoop,belgisch handwerk ongeveer 300euro nieuw compleet.
Al die onbekende kleine merken zoals superpole enz kan je pk's mee verliezen.
Beter iets meer uitgeven en een goede kopen,of een mooie 2de hands scoren.
 
Ik heb sinds kort een Two Brothers,super geluid komt daar uit!! })

Koste mij 339 euro,had ik er zeker voor over want het resultaat is niet verkeerd.
 
Al die onbekende kleine merken zoals superpole enz kan je pk's mee verliezen.
Beter iets meer uitgeven en een goede kopen,of een mooie 2de hands scoren.


Met elke andere demper kun je vermogen verliezen als je de boel er niet op af stelt.
SUPERPOLE dempers zijn goede kwaliteit qua afwerking en geluid en prijs.
Je zult er echt geen vermogen aan toe geven, kijk maar eens naar uitdraaien van fietsen met superpole dempers.



Zelf heb ik trouwens een CARBON MICRON :} ook een super geluid, geen ongeloofelijke ongedempte herrie want dat is niet mooi maar gewoon een super mooie gedempte donkere sound.
 
Op de onderstaande link is een IXIL High Level te horen (quicktime)
http://media.putfile.com/Yamaha-R6-IXIL-High-Level

en dat ziet er zo uit

full
 
Er is maar 1 en het mooiste systeem voor die R6, en dat zijn de dubbele dempers van devil (heeft HackwarR6 ook, supergeluid, erg mooi!!)

FF ploatje zoeken voor je
 
bas78yw.jpg

bas35hv.jpg

bas41aw.jpg

bas59kd.jpg


Bij deze een paar piccies van mijn Devil SB2 op de R6, het dempertje is van titanium, vrij smal, maar heeft een gigantisch ovaal gat achteraan.

Als ik samen met kameraden ga rijden (ook met open dempers) hoor ik enkel mijn bike :) , het geluid is lekker bruut in lage toeren, en janken krijgt een extra dimensie @ 16.000 opm :9~

Nadeel: na een uurtje rijden lijkt je omgeving veel stiller als voorheen en moet je mensen vragen te herhalen wat ze net zegden ;)
 
full


Nog een klein nadeel, binnen een straal van 5km bij je thuis kan je niet vol op de gas, of je ma weet dat je niet 'als een engeltje op die gevaarlijke machine rijdt' ;)
 
eaglehaert: wat een fucking vette unit!! :9~ :9~ (mag ik inruilen en paar euries erbij doen :+ )

heb zelf een carbon leo
full
 
Ik vind die Devil SB2 wel errug vet!! :9~ Mooi man zo´n hoge demper! :Y
 
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Bij deze een paar piccies van mijn Devil SB2 op de R6, het dempertje is van titanium, vrij smal, maar heeft een gigantisch ovaal gat achteraan.

Als ik samen met kameraden ga rijden (ook met open dempers) hoor ik enkel mijn bike :) , het geluid is lekker bruut in lage toeren, en janken krijgt een extra dimensie @ 16.000 opm :9~

Nadeel: na een uurtje rijden lijkt je omgeving veel stiller als voorheen en moet je mensen vragen te herhalen wat ze net zegden ;)


heeee da's bij mij thuis
:+


mooi geluid komt er uit die pijp bas... maar ik kom er toch nog lekker bovenuit :d
 
Nou iig bedankt voor de reacties, ik ga es kijken wat mn spaarrekening toe gaat laten lol O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan