welke uitlaat zx9r??

wolf75

MF veteraan
31 mei 2003
4.855
0
Boxmeer
Een vriend van mij heeft dezelfde zx9r van 98 gekocht als ik. Alleen die van hem klinkt zwaarder en er staat geen titanium op de zijkant van de uitlaat. Volgens hem is die van mij van model 99. Ik weet niet beter dat het een originele uitlaat is van een 98-er. Wat hoort er nu origineel op?? :? :?
 
De 1998 versie heeft naar mijn weten standaard de titaniumuitlaat eronder. Daar staat met vette letters titanium op.
De 1999 versie wordt geleverd met een rvs(?) pijp, waar niks op staat.

Zoals je weet rijd ik opdezelfde als de jouwe, maar met 1999 kappen die ik van mijn vaders zx9r heb gerolen. Dus hij rijdt rond met de kappen van 1998.

Snap je hem nog? ;)


Onder de zijne zat die rvs pijp die jij bedoelt (waar niks opstaat). Onder de mijne zat die titanium. En ik weet niet anders dat dit de standaard pijp was.

Scheelt trouwens erg veel in gewicht tussen die 2. Die van titanium weegt ruim 2 kilo minder.
 
Hebben ze bij hem denk ik een andere pijp gemonteerd. Klinkt die van jou vader ook origineel veel zwaarder(lees mooier) dan die van jou???
 
Natuurlijk ben ik partijdig......, maar ook als ik het niet was, was mijn antwoord hetzelfde, koop een muzzy!
 
We kunnen wel een keer gaan vergelijken, ding heb ik er zo onder geschroefd.
Dan kunnen we eventueel gelijk even je bougiekabels inspuiten met beschermspul. Kun je gelijk kijken of het probleem toch ligt aan je kabels.
 
Dat van het vergelijken van die uitlaat lijkt me wel een strak plan, maar dat inspuiten mogen ze lekker bij de dealer doen. Hij staat daar nu en hoop hem van de week meteen weer terug te krijgen. Je snapt wel wat ik als eerste ga doen. WASSEN!!! Loopt ie weer op 3 cilinders, dan krijgen ze hem voor de 4e keer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan