Welke uitlaat??

P@ul!

MF veteraan
27 okt 2007
2.699
0
Den Haag
Zit eraan te denken een nieuwe uitlaat onder mn buikschuiver te plaatsen... :P Welke moet ik aanschaffen voor een harde en zware brom?? :)

Laser
Bos
Mivv
Akropovic
 
Ooit bij een kennis een TwoBrothers gemonteerd op een CBR 600, dat was een flinke brom die daar uit kwam, en niet snerpend (vind ik persoonlijk helemaal niks).
Oh ja, er zijn nog veel meer merken hoor. Akrapovic wordt meestal krijsender, houd ik zelf ook niet echt van.
 
Maar wat is nou een uitlaat waar je echt een brul uitkrijgt? Ik snap dat iedereen een persoonlijke voorkeur heeft, maar toch...

Bijvoorbeeld:
Laser Hot Cam vs. Laser Duo Tech
Bos vs. Remus
Akropovic vs. Mivv

Etc.....

Hou gewoon van een flink zwaar geluid een een grote hoeveelheid db's!!!

Suggesties??
 
kijk eens naar een arrow uitlaat. die geeft ook erg veel herrie schijnt het.

heb hem ooit eens gehoord onder een 600RR. wel wat hoger geluid maar ik vond hem zelf wel mooi.

maar goed tis allemaal wel persoonlijk. de 1 wil hem zo zwaar hebben de ander weer erg krijsend.

ik zou zeggen beluister eens wat van kennissen oid :?
 
K5.jpg



:9~
 
Ja de Bos superbike had ik ook ff naar gekeken...

Ben nu nog aan het oriënteren....

Wel moeilijk, want elke uitlaat klinkt weer anders onder een andere motor. Hoorde dat de Hotcam ook wel een lekker geluidje heeft, maar wat is het verschil dan met de Duo Tech?
 
Wat ook een probleem kan zijn, is dat de Bos Superbike en de Racefit Growler niet bedoelt zijn voor de openbare weg... Wat is dan de kans dat mn uitlaatje in beslag genomen gaat worden?!!! ;)

De Growler past volgens mij ook niet op mn motor!! :(

En dat moet ik natuurlijk ook niet hebben he!?

Vind het geluid van de Growler wel lekker klinken hoor...
 
Wat ook een probleem kan zijn, is dat de Bos Superbike en de Racefit Growler niet bedoelt zijn voor de openbare weg... Wat is dan de kans dat mn uitlaatje in beslag genomen gaat worden?!!! ;)

De Growler past volgens mij ook niet op mn motor!! :(

En dat moet ik natuurlijk ook niet hebben he!?

Vind het geluid van de Growler wel lekker klinken hoor...

Ik rij met een niet goed gekeurde akra rond.. en ben er nog nooit op aangesproken :N
 
MIVV leverd tegenwoordig alleen nog maar CE gekeurde uitlaaten. Zit standaard een DB-killer in die vast zit met een popnageltje effies doorboren en knallen en als je een keer naar duitsland gaat DB-killer er weer even in schroeven en je bent weer legaal super toch??
 
Heb ze inderdaad gehoord en ook op youtube gekeken, maar het is zo moeilijk te beoordelen.

Ik heb zelf een Laser Hotcam in gedachte, maar wat opvalt is dat Arrow en Devil ook een behoorlijk zwaar geluid hebben...

Of is dit een beetje vergelijkbaar?
 
heb zelf een yoshi onder mijn CBR maar heb meerdere cbr's gehoord met een leo vinci en vind die toch bijzonder mooi klinken, mooie ietwat ingehouden diepe toon en toch behoorlijk luid bij hoge toeren. maar blijft toch persoonlijk........
 
Ja, de Bos superbike klinkt opzich ook wel lekker...

Ik vind de Laser ook wel goed klinken hoor!!! Maar wat is het verschil tussen de Duo Tech en de Hotcam?

Staat wel beschreven op de site van Laser, maar heeft iemand er ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan