welke uitlaat

Een Shark DSX-7 is ook een leuk model uitlaat..

of een Leovince, zijn ook mooie uitlaten.

Tip; soms heeft louis van die 50 euro coupons en die kan je gebruiken in combinatie met uitlaten die al in de aanbieding zijn.
Dan wordt een nieuwe uitlaat heel goedkoop ineens..
 
Ik heb geen dure Akra’s, goedkope Arrows btw....met dB-killers..... ;)

Dan de plan van aanpak, YouTube: oortelefoontjes van sennheiser en luisteren met volume op max....kom je een heel eind mee.

Geluid is persoonlijk voordat het herrie wordt.
 
Akra vind ik persoonlijk vaak als een koffiemolen klinken... zijn in 90% van de gevallen net zo "stil" als de standaard uitlaat als de DB killer erin zit..
De bouwkwaliteit is echt niet beter dan andere merken, en je betaald gewoon dik voor het "merk".. nee bedankt.
 
Smaak is keuze en inderdaad er zijn zoveel merken in zoveel diverse prijzen. Maar indien je graag al eens Duitsland wil verkennen (o.a. Eifel...) neem je best een model met E-keur want controle is er niet van de poes. Motor naar politiebureau en dan gekeurde uitlaat plaatsen of motor ophalen met aanhanger, uiteraard na betaling van de nodige euro's... De mobiele cotroles zijn veelal voor de herriemakers maar de gericht statische controles worden niet uitgevoerd naar aanleiding van te veel decibels maar wel naar goedgekeurde uitlaten voor je motor. Toch maar in je achterhoofd houden ;)
 
Ik heb een paar jaar geleden een SC Project gekocht toen ik een nieuwe GSA aanschafte. De akra :$ die BMW in het optiepakket had, vond ik niet mooi om te zien en bovendien kocht ik voor dat geld gewoon een motor erbij.

De SC Project is redelijk afgewerkt, geen topspul maar zeker goed genoeg. Het geluid vond ik wel vre-se-lijk mooi!! En omdat er ook nog eens een nette e-keur met heus plastieken e-keurpasje voor in de Heimat bij zat, denk ik dat je die optie best es zou kunnen bekijkenluisteren.
 
Ik heb geen dure Akra’s, goedkope Arrows btw....met dB-killers..... ;)

Dan de plan van aanpak, YouTube: oortelefoontjes van sennheiser en luisteren met volume op max....kom je een heel eind mee.

Geluid is persoonlijk voordat het herrie wordt.

Deze vlieger gaat helaas niet op. Legio YouTube filmpjes waarbij gebruik is gemaakt van een vreselijk slechte microfoon. Dan komt zelfs de mooiste klinkende uitlaat totaal niet to z'n recht. Of van die grappenmakers die de microfoon zo ongeveer in de uitlaat stoppen :')
 
Ik vond deze Tracer 700 met Black Widow uitlaat uitstekend klinken. Luister maar eens als ie weg rijdt in dat filmpje:


Verder zag ik deze link waarop je verschillende uitlaten op de Tracer 700 kunt beluisteren, zoals sommigen die hier genoemd zijn.

 
Ik vond deze Tracer 700 met Black Widow uitlaat uitstekend klinken. Luister maar eens als ie weg rijdt in dat filmpje:


Verder zag ik deze link waarop je verschillende uitlaten op de Tracer 700 kunt beluisteren, zoals sommigen die hier genoemd zijn.


Wel even uitkijken .. de Black Widow heeft geen e-keur.. (net als bijv. een Dominator). Dus in Duitsland kan je er problemen mee krijgen.
 
Is pajic racing geen optie? Op maat gemaakt en je kunt daar een aantal uitlaten op je motor luisteren en uiteindelijk kiezen wat je wilt. Van te voren je budget aangeven en kiezen maar.
 
Ik vond deze Tracer 700 met Black Widow uitlaat uitstekend klinken. Luister maar eens als ie weg rijdt in dat filmpje:


Verder zag ik deze link waarop je verschillende uitlaten op de Tracer 700 kunt beluisteren, zoals sommigen die hier genoemd zijn.

Als ik het zo hoor kun je beter geen andere uitlaat op een Tracer 700 zetten. Wat een rotgeluid.
 
Is pajic racing geen optie? Op maat gemaakt en je kunt daar een aantal uitlaten op je motor luisteren en uiteindelijk kiezen wat je wilt. Van te voren je budget aangeven en kiezen maar.
Dat is zelfs een hele goeie tip! Vakman pur sang, rustige persoonlijkheid, betrouwbaar. Hij heeft mijn uitlaat er ook onder gebouwd.... :t
 
ik heb de nodige uitlaten vervangen van Janton en Marshall ( waar zijn ze gebleven) tot aan Mivv en Akra, en er is mij EEN uitlaat bijgebleven qua kwaliteit en pasvorm, Barracuda....
Wordt in Dld gemaakt, is Dld kwaliteit, en ik kreeg rillingen van het geluid, dat heeft geen enkele ander merk ooit gedaan..misschien is dat een optie
 
ik heb de nodige uitlaten vervangen van Janton en Marshall ( waar zijn ze gebleven) tot aan Mivv en Akra, en er is mij EEN uitlaat bijgebleven qua kwaliteit en pasvorm, Barracuda....
Wordt in Dld gemaakt, is Dld kwaliteit, en ik kreeg rillingen van het geluid, dat heeft geen enkele ander merk ooit gedaan..misschien is dat een optie
Als ik de uitlaten (voor mijn motor bekijk) op hun website, doet mij dat vermoeden dat Cobra uitlaten dezelfde zijn? De site daarvan is op dezelfde manier opgebouwd en de uitlaten zien er veel hetzelfde uit. Kan dat kloppen?
Het jammere is dat er amper foto’s en filmpjes zijn van motoren met die uitlaten, dus het is moeilijk inschatten of inbeelden hoe het eruit zou komen zien.
 
Als ik de uitlaten (voor mijn motor bekijk) op hun website, doet mij dat vermoeden dat Cobra uitlaten dezelfde zijn? De site daarvan is op dezelfde manier opgebouwd en de uitlaten zien er veel hetzelfde uit. Kan dat kloppen?
Het jammere is dat er amper foto’s en filmpjes zijn van motoren met die uitlaten, dus het is moeilijk inschatten of inbeelden hoe het eruit zou komen zien.
Ik ben ooit een uitlaat op wezen halen, ze zitten bij enschede over de grens bij osnabruck , zonder me aan te melden oid, en waren toen heel vriendelijk, en heb de fabriek van binnen mogen zien, en maken alles zelf, stonden toen ook enkele DTM wagens binnen waar ze uitlaten voor aan het maken waren, dus het is in ieder geval geen Cobra, of ze zouden daar Cobra moeten maken..
In gaanderen werden ook meer merken gemaakt, dus zou zo maar kunnen
 
Bos geeft meestal een zwaar geluid en blijft toch binnen de normen
En is een van de weinige dempers die ook echt vermogen winst geeft
 
Heb je al gekozen? Ben wel benieuwd.
Zo niet, Delkevic is wel iets wat aan je eisen kan voldoen. Klinkt naar mijn mening erg diep, maar niet zoals akrapovic. Delkevic hoor je zeg maar door de grond heen. En hoor je in de lage toeren niet zo.

Daarnaast, ik heb een akrapovic einddemper, ik vind dat niet zozeer ‘diep’ klinken.. Niet zoals Delkevic.

Edit: dat ‘nasale’ wat jij bedoeld (denk ik) hangt meestal meer af van het materiaal waar die van gemaakt is. En hoe kort of hoe lang die is. Niet zozeer altijd van het merk
 
Heb je al gekozen? Ben wel benieuwd.
Zo niet, Delkevic is wel iets wat aan je eisen kan voldoen. Klinkt naar mijn mening erg diep, maar niet zoals akrapovic. Delkevic hoor je zeg maar door de grond heen. En hoor je in de lage toeren niet zo.
Net als de Dominator uitlaten heeft deze ook geen E-keur. Volgens mij was dat wel een eis van TS.
 
Mijn broertje had een sc project onder zijn mt-7. Klonk echt lekker, zwaar maar niet overdreven ofel en bij normaal rijden klonk hij gewoon beschaafd, top uitlaat en zag er zeer netjes uit. Prijs daarvan zou ik niet weten is eek kwestie van Google 👍
 
Heb je al gekozen? Ben wel benieuwd.
Zo niet, Delkevic is wel iets wat aan je eisen kan voldoen. Klinkt naar mijn mening erg diep, maar niet zoals akrapovic. Delkevic hoor je zeg maar door de grond heen. En hoor je in de lage toeren niet zo.

Daarnaast, ik heb een akrapovic einddemper, ik vind dat niet zozeer ‘diep’ klinken.. Niet zoals Delkevic.

Edit: dat ‘nasale’ wat jij bedoeld (denk ik) hangt meestal meer af van het materiaal waar die van gemaakt is. En hoe kort of hoe lang die is. Niet zozeer altijd van het merk
Off topic

Is dat kanon van jou nou al ingekort???
 
Heb je al gekozen? Ben wel benieuwd.
Zo niet, Delkevic is wel iets wat aan je eisen kan voldoen. Klinkt naar mijn mening erg diep, maar niet zoals akrapovic. Delkevic hoor je zeg maar door de grond heen. En hoor je in de lage toeren niet zo.

Daarnaast, ik heb een akrapovic einddemper, ik vind dat niet zozeer ‘diep’ klinken.. Niet zoals Delkevic.

Edit: dat ‘nasale’ wat jij bedoeld (denk ik) hangt meestal meer af van het materiaal waar die van gemaakt is. En hoe kort of hoe lang die is. Niet zozeer altijd van het merk
Delkevic heeft geen e-keur. Wel mooi; mijn man heeft hem onder de FJR 1300 (wel heel wat anders natuurlijk).
Ik heb inmiddels een keuze gemaakt; het is een MIVV geworden. Mooi geluid, stuk steviger maar nog steeds beschaafd (zolang de dbkiller erin zit8-)).
 
Terug
Bovenaan Onderaan