Welke uitlaatdemper?

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Wat is nu een lekker uitlaatdempertje voor een ZX-6R uit '98?
Hij moet voldoen aan de volgende eisen:
[*] Bolt on, dus geen gezaag.
[*] Minimaal hetzelfde vermogen als origineel (veel E-keur vervangingspijpen bieden minder)
[*] Mag wel wat geluid maken, maar moet makkelijk stil genoeg te krijgen zijn voor een dagje op het circuit. Moet ook dan niet slechter lopen, natuurlijk.
[*] Een beetje normale prijs. Dus geen 800 euro ofzo voor een dempertje (wil lekker rijden, niet een lening afsluiten voor een stoere uitlaat ;) )
 
Ik weet nog een adresje van een ovale laser carbon demper.
Zal hem ff mailen naar je.
Voor 200 euro kon ik hem krijgen.
Maar heb nu een ander gekocht.

You have meel :)
 
Lijkt me duidelijk. Is alleen niet de goedkoopste.

R1__Akrapovic.JPG



Akrapovic_R1_011.jpg


Een van deze 2. :+
 
Scorpion oval Carbon tbv. ZX6R van € 505.00 NU met 35% korting voor € 328.25
scorpioncarbonovaal.gif


is een erg mooi en netjes afgewerkt uitlaatje (vergelijkbaar met laser maar exclusiever) bolt on speciaal voor jou motor.

Had hem bijna zelf op mijn motor gelegd ( de universele ) maar toen kwam ik mijn lazertje gebruikt tegen en dat was nog goedkoper :P
 
Deze is bolt-on, meer vermogen, alleen niet stil te krijgen :) . Moet je voor een circuit dag even de originele demper er weer op zetten. Dit is titanium, ik heb er 350 euro voor betaald. Zie de site van leoVinci voor meer details.

Kawa_4.JPG
 
Laatst bewerkt:
Yoshimura!!

Ik heb een bolt-on op mijn gixxertje zitten maar ze zijn wel aan de prijzige kant.

Wat ook errug stoer klinkt op een kawa is een ovale Micron Race demper.

echt een supergeluid erin :}
 
Ik heb mijn titanium Laser Hotcam er onder zitten.
Wat een lekker geil geluidje :9~
Onderin lekker zwaar en bovenin janken.
Met gas terug lekker ploffen :9~

Ook een aanrader, Alexander

PS foto's komen binnenkort
 
Bij mij op het werk :)
die liggen er al een tijdje ooit ingekocht maar ik ben aan het opruimen dus daarom nu met 35% kroting en deze is helaas alleen in carbon.
als je meer info wilt ( want er zijn zo'n 10 uitlaatdempers van oa scorpion, remus, laser en leovince die weg mogen met 35% korting ) mail me maar op shop@joppen.nl ff ofzo ik wil niet gebanned worden wegens teveel reclame maar grote muis vroeg ernaar en dan vind ik het wel kunnen.
 
Bij mij op het werk :)
die liggen er al een tijdje ooit ingekocht maar ik ben aan het opruimen dus daarom nu met 35% kroting en deze is helaas alleen in carbon.
als je meer info wilt ( want er zijn zo'n 10 uitlaatdempers van oa scorpion, remus, laser en leovince die weg mogen met 35% korting ) mail me maar op shop@joppen.nl ff ofzo ik wil niet gebanned worden wegens teveel reclame maar grote muis vroeg ernaar en dan vind ik het wel kunnen.

weet je welke je hebt liggen voor de zx6r '98-'99 alleen die scorpion of ook andere?
 
Akra :9~ :} maar als je goedkoop wilt zal ik die Scorpion van Harley nemen, heb die in het echt gezien en klinkt lekker en ziet er erg netjes en goed afgewerkt uit.
 
Op zaterdag 26 oktober 2002 10:57 schreef Harley het volgende:
Scorpion oval Carbon tbv. ZX6R van € 505.00 NU met 35% korting voor € 328.25
http://www.joppen.nl/Images/Upload/scorpioncarbonovaal.gif ((Afbeelding))

is een erg mooi en netjes afgewerkt uitlaatje (vergelijkbaar met laser maar exclusiever) bolt on speciaal voor jou motor.

Had hem bijna zelf op mijn motor gelegd ( de universele ) maar toen kwam ik mijn lazertje gebruikt tegen en dat was nog goedkoper :P
Past dat ook op een ZXR 400? :)
 
Past dat ook op een ZXR 400? :)
niet met een origineel verbindingspijpje van scorpion maar mischien dat jij iemand ken die daarvoor een verbindingsbochtje kan maken ? hij heeft gewoon een uitlopend stukkie pijp waarover de originele verbindingsbuis geklemd komt. ( ps er is bijvoorbeeld wel een High Mount verbindingsbocht voor de yamaha R1 verkrijgbaar voor die universele )

Nog ff over die ZX6R uitlaat die is een stukje (5á6 cm)langer als de universele wat hem een iets dieper geluidje geeft als de meeste.

en dan toch maar ff de link naar de pagina met alle aanbeidingsuitlaatjes om nog veel meer vragen en topicvervuiling te voorkomen mochten er nog vragen zijn mail dan ff ipv Grote Muis zijn topic te vervuilen aub.
http://www.joppen.nl/info.asp?ID=91 (www.joppen.nl/info.asp?ID=91)
 
Scorpion oval Carbon tbv. ZX6R van € 505.00 NU met 35% korting voor € 328.25
http://www.joppen.nl/Images/Upload/scorpioncarbonovaal.gif ((Afbeelding))

is een erg mooi en netjes afgewerkt uitlaatje (vergelijkbaar met laser maar exclusiever) bolt on speciaal voor jou motor.

Had hem bijna zelf op mijn motor gelegd ( de universele ) maar toen kwam ik mijn lazertje gebruikt tegen en dat was nog goedkoper :P
Leuke, maar m'n motorbudget laat zo'n pijpje pas volgende maand toe... Zit nu nog tegen een kuipreparatie van een paar 100 eurootjes aan te hikken... Ik denk niet dat je eind volgende maand deze nog hebt, anders: graag...
 
Ligt een beetje ver weg dat bedrijf.... ;(
Versturen doen jullie zeker niet aan. Dan wacht ik wel tot beurs in Utrecht... Sparen... :P
 
Leuke, maar m'n motorbudget laat zo'n pijpje pas volgende maand toe... Zit nu nog tegen een kuipreparatie van een paar 100 eurootjes aan te hikken... Ik denk niet dat je eind volgende maand deze nog hebt, anders: graag...

Als je wil hou ik hem gewoon voor je vast vind ik geen enkel probleem.

Op zaterdag 26 oktober 2002 23:16 schreef superfrog het volgende:
Ligt een beetje ver weg dat bedrijf.... ;(
Versturen doen jullie zeker niet aan. Dan wacht ik wel tot beurs in Utrecht... Sparen... :P
bedoel je mijn werk ?
we versturen ook als je wil hoor gewoon onder rembours maar dat maakt het duurder (rembourskosten zijn nl. voor eigen rekening)

Maar grotemuis heeft First Choice natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan