welke uitlaatdempers op je ducati ?

Injectie aanpassen? Hm... lijkt mij sterk, alleen de luchtfilter en de uitlaten...

Mijn dealer heeft me ooit eens gezegd dat de motorblokken van Ducati van de fabriek uit nogal arm afgesteld zijn. Het kan dus geen kwaad om de motor van een rijker mengsel te voorzien als je andere uitlaten en een andere luchtfilter steekt.
 
Mijn dealer heeft me ooit eens gezegd dat de motorblokken van Ducati van de fabriek uit nogal arm afgesteld zijn. Het kan dus geen kwaad om de motor van een rijker mengsel te voorzien als je andere uitlaten en een andere luchtfilter steekt.

Is alleen bij bepaalde typen...
 
Iceman, jij hebt voor je duc toch ook veel bij Biggelaar vandaan? Waar heb je die SIL uitlaten gehaald, want Biggelaar verkoopt die niet?

En voor de rest: Ik zag op de monsterdag een set ronde hoge SIL titanium uitlaten, dat zag er wel goed uit. Maar die set van Ducati Performance heeft gelijk een nieuwe injectie control unit of zoiets erbij, lijkt me ook wel aardig. Maar die kun je weer niet rond hoog bestellen :?
 
Iceman, jij hebt voor je duc toch ook veel bij Biggelaar vandaan? Waar heb je die SIL uitlaten gehaald, want Biggelaar verkoopt die niet?

Heb ik waarschijndelijk mazzel gehad bij Biggelaar.

www.silmotor.com/ heb je hier wat aan????

FLEUREN MOTORTECHNIEK AFFETTO DUCATI Ewijkseweg 3 AG OVERASSELT - 6611 OLANDA 0031.246222397 Is de dealer van Sil Motor uitlaten in nederland.
 
VIPER's

full
 
Ik zal ze ook even in G&G zetten, maar heb nog een paar hoge carbon uitlaten te koop voor de liefhebber. Passen onder M600/750 en 900.
Gegadigden kunnen meer pics en prijs off list krijgen
Hier een piccie
full
 
Heb er nog niet mee lopen leuren. Sterker nog, ze zitten er nog onder (!)
Ik ben nog bezig het nieuwe uitlaatsysteem te polijsten, maar da's bijna klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan