Welke uitlaatje voor cbr 600f uit 2002??

6 jul 2006
1.334
0
Amstenrade
hay motorrijders,

ik ben trotse eigenaar van een 600f uit 2002 helemaal repsol gespoten, vette fiets. alleen een probleem een standaard pijp dus klote geluid.

ben op zoek naar een pijp waarbij de motor een lekker zwaar vol geluid maakt??

I had via deze topic graag wat ervaringen van jullie gehoord want ik weeet bij god niet welk uitlaat je ik dan moet pakken.

groetjes kay
 
Gewoon de standaard uitlaat laten zitten. Hoef je je over een aantal jaren ook niet af te vragen waarom er geen motoren meer gedoogd worden op bijvoorbeeld dijkweggetjes. Wanneer je eens naar het Sauerland rijdt waar veel mooie wegen en omgeving is kun je zien wat ik bedoel. We maken het met alkaar zelf kapot.
 
Gewoon de standaard uitlaat laten zitten. Hoef je je over een aantal jaren ook niet af te vragen waarom er geen motoren meer gedoogd worden op bijvoorbeeld dijkweggetjes. Wanneer je eens naar het Sauerland rijdt waar veel mooie wegen en omgeving is kun je zien wat ik bedoel. We maken het met alkaar zelf kapot.


Er zijn een hoop e-keur uitlaten die wel een ander geluid geven maar waar je dus totaal niet mee in de problemen komt in Sauerland o.i.d

En die azijnpissers op de dijken storen zich aan elke motor. Ook al loopt ie op electriciteit -O-

Dus deze reply vind ik wel heel kort door de bocht :Y
 
Ik kan alleen maar een ervaring delen.

Mijn vriendin rijd een 2001 cbr600f met een micron demper. Hier zit de DB killer nog wel in en de uitlaat heeft een E-keurmerk. Als je deze motor goed de sporen geeft begint ie te krijsen, ik vermoed dat zonder de db-killer het pas echt een feest wordt...

S5000763.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan