Welke uitlaten

subduc

MF veteraan
9 apr 2002
2.962
0
Veenendaal
ik weet niet of dit onderwerp al is geweest maar anders moet er maar effe een slotje op.ik vroeg me af met welke uitlaten jullie rijden en hoeveel van jullie een illegale demper hebben.ik heb zelf een carbon prof race laser uitlaat .
 
Ik heb overal de orginele van. Op de Mille zit een Titanium RSV. Klinkt erg lekker. Staat op 'for race use only'. Ach...
 
Maar hoe zit het nu met een "illegale" raceuitlaat voorzien van een dB-eater :?

Ga je dan lekker vrijuit, of kan de pliessie dan alsnog moeilijk doen...

Wvw zegt hier niets over voor zover ik kan terugvinden.

P.s. voor diegene die vroeg om een geluidsmeter. Misschien dat ik iemand gevonden heb op de basis die zo'n ding heeft :}
 
Maar hoe zit het nu met een "illegale" raceuitlaat voorzien van een dB-eater :?

Ga je dan lekker vrijuit, of kan de pliessie dan alsnog moeilijk doen...

Wvw zegt hier niets over voor zover ik kan terugvinden.

P.s. voor diegene die vroeg om een geluidsmeter. Misschien dat ik iemand gevonden heb op de basis die zo'n ding heeft :}

Dah was ik...

Lijkt me wel handig, db-dinges in je broekzak, en alles is direct goed als ze je aanhouden. Nou moet ik er een sok in douwen of zo...
 
Maar hoe zit het nu met een "illegale" raceuitlaat voorzien van een dB-eater :?

Ga je dan lekker vrijuit, of kan de pliessie dan alsnog moeilijk doen...

Wvw zegt hier niets over voor zover ik kan terugvinden.

P.s. voor diegene die vroeg om een geluidsmeter. Misschien dat ik iemand gevonden heb op de basis die zo'n ding heeft :}
wat ik weet over die db eaters is dat asl et geluid nog te hard is dat et nog steeds een probleem is dus ja ....je kan er problemen mee krijgen.
 
wat ik weet over die db eaters is dat asl et geluid nog te hard is dat et nog steeds een probleem is dus ja ....je kan er problemen mee krijgen.

Maar als je nou MET die db-dinges kan voorkomen dat ze je kenteken innemen ben ik al lang blij...
 
Maar als je nou MET die db-dinges kan voorkomen dat ze je kenteken innemen ben ik al lang blij...
ja dat is wel zo maar ik had laser gebeld en die zei dat et niks uitmaakte als je gepakt werd was je de lul en dat je et kon gebruiken als je uitlaat iets te hard klinkt.maar kunnen ze ech je rijbewijs innemen??tering dat wist ik niet ik dacht dat de demper eraf werd gehaald.
 
ja dat is wel zo maar ik had laser gebeld en die zei dat et niks uitmaakte als je gepakt werd was je de lul en dat je et kon gebruiken als je uitlaat iets te hard klinkt.maar kunnen ze ech je rijbewijs innemen??tering dat wist ik niet ik dacht dat de demper eraf werd gehaald.

Het zou dit moeten zijn op het moment:

- 0 tot 5 db te veel doen ze niets
- 5 tot 10 db te veel was 180 gulden boete dacht ik
- meer dan 10 db te veel kunnen ze je kenteken innemen (dus niet je rijbewijs). En wellicht boete?

Ik weet niet hoe het zit met je demper. Als het alleen het kenteken is, dan zal je hem opnieuw moeten laten keuren of zo? Dus als je de orginele demper hebt is het niet veel. Maar laat toch echt niet m'n demper eraf slopen, daar is ie te duur voor.
 
Reken maar van yes dat de mijne illegaal is. Niets voor niets een race-demper })
 
illegaal?????????? mijne maakt wel een enorm pleurislawaai voor een 400 tje ........


3534

3535
 
Ja, voortaan ff helm opzetten. Voor de rest is alles toch in orde lijkt me.... :?
 
Door subduc op 27-06-2002 22:26
ja dat is wel zo maar ik had laser gebeld en die zei dat et niks uitmaakte als je gepakt werd was je de lul en dat je et kon gebruiken als je uitlaat iets te hard klinkt.maar kunnen ze ech je rijbewijs innemen??tering dat wist ik niet ik dacht dat de demper eraf werd gehaald.

[melig modus] dan maakt ie toch nog meer kabaal
[/melig modus] ;)
 
Ja maar het is wel veiliger als een helm. Gooi een helm maar van de 50ste verdieping naar beneden. Wedden dat hij kapot is....... Een pet is dat niet!!!! :+ :)
 
Racing projects staat er bij mij op... Zal dus wel een race pijp zijn...
Merk: Over, Japan
 
Maar als je nou MET die db-dinges kan voorkomen dat ze je kenteken innemen ben ik al lang blij...

Dat kan best zijn, maar dat moeten je pijpen wel Street Legal zijn. De soort hotcam van BOS is bijv. met een DB. killer wel street legal. De HOTCAM van Lazer die mijn vriendin heeft is ook met een DB killer nog niet street legal.

Hou dat dus even in de gaten.

Mijn mooie TL heeft een setje open Bos dempers maar voor de reis naar Assen wordt ze voorzien van de orginele standaard dempers.
 
Ik heb m'n Fazer een mooie BOS titanium oval cadeau gegeven. Je moet ze tenslotte af en toe
eens lekker verwennen he! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan