welke V-twin 1000cc ?

welke is de beste keuze?

  • Suzuki SV 1000 s

    Stemmen: 14 20,3%
  • Suzuki TL 1000 s

    Stemmen: 7 10,1%
  • Honda VTR Firestorm 1000

    Stemmen: 17 24,6%
  • geen van bovenstaande. ... is namelijk beter

    Stemmen: 20 29,0%
  • rot op met je poll !

    Stemmen: 11 15,9%

  • Totaal aantal stemmers
    69
iedereen heeft een sv,tl,vtr,of een 916

dit is mooi en uniek ;)
full
 
Hoe jij zou proefrijden is een dure zaak als ik het zo begrijp, elke motor kopen waar je op gereden hebt :+

neee ok :9 maar stel dat je interesse hebt in een motor, je rijdt er op, komt terug met "dit is het niet voor mij"

en dan later wil je hem toch wel, en kom je weer aan, mag ik een rondje karre

dan heeft die dealer ook iets van, jaa dagggg (zou ik teminste wel hebbe met de verkoop van een motor)
 
Nog ff wachten....... :

(zie attachment)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/403900/e1b5402e94a935047b8c44fc6f734423 (vtr1200.JPG)​
 
ik zeg:


DSCN2871.jpg

uitlaat.jpg



de grootste verslaving die je kan hebben, stuurt heerlijk, veel vermogen, heftig geluid, wat wil je nog meer?
( maar ja iedereen vind zijn eigen motor het fijnst/mooist natuurlijk, ga ff proefrijden...)
 
Eerst een lichtere V-twin tussendoor is niet nodig als je veel vertrouwen hebt in jezelf en je rechter hand.

Ik kom van een vol vermogen ZX6R naar een TL1000S en dat was wel even wennen. In het begin natuurlijk rustig aan doen maar als je een beetje begint met doorrijden moet je uitkijken. Waar ik bij de ZX6R een flinke dot gas gaf om vooruit te komen moet je met een TLS maar een klein beetje gas geven voor hetzelfde effect.
De TLS heeft mij in het begin vaak laten schrikken omdat ik te snel op het gas ging. Dan ga je zomaar wheelies trekken in bochten :X
 
Dat zeker *O*

Wat ik zo mooi vind aan een TLS is dat het een lastige fiets is om te besturen. Ik hoef geen motor te hebben waar een demente oma nog op weg zou kunnen rijden. Ik moet werken om dat ding goed over de weg te loodsen en daardoor ga ik misschien wel 10x zo traag als zo'n wannabe Rossi maar ik vermaakt mij wel 20x zoveel per kilometer :}
 
Tja, hoewel ik een VTR1000 rij zou ik toch voor deze gaan :9~

full
 
Dat zeker *O*

Wat ik zo mooi vind aan een TLS is dat het een lastige fiets is om te besturen. Ik hoef geen motor te hebben waar een demente oma nog op weg zou kunnen rijden. Ik moet werken om dat ding goed over de weg te loodsen en daardoor ga ik misschien wel 10x zo traag als zo'n wannabe Rossi maar ik vermaakt mij wel 20x zoveel per kilometer :}

helemaal mee eens!!
en als je dan weer te fanatiek gaat doen, en je verslikt je in het vermogen waardoor je in een fase komt met vrij hoge paniek factor :P , dan stop je gewoon ff om weereens een pakje shag ter hand te nemen

[me]TL tinuz is wereldkampioen dom lullen, maar vond dit een rare zin ;) [/me]
 
poeh hé wat een reactie's!! thanx allemaal! 8-)

@ Ralphie (pag. 1): thanks, dit bevestigd wat ik al eerder had gehoord namelijk dat de TL 1000 een nogal eigen karakter hebben :)
@AvH: mooi ding die SP1 maar wil een motor zonder al die plastic kappen. vandaar dus de redelijk naakte TL, SV en VTR.
@Katoh: zie zinnetje hierboven...
@Fuzz10: hmm die TRX-850 is ook zeker een mooie optie
@Pretpiloot: thanx, nuttige info!
@Nijlpaard: ik heb al een Ducati Monster (als schaalmodel in de kast haha :+ ), ze zijn helaas boven budget en als woon-werk motor ook vrij prijzig in onderhoud...

een Duc, Mille, Voxan, Moto Morini e.d. is allemaal wel erg gaaf maar dat ligt iets boven budget, en is ook in onderhoud nogal duur.
de reden dat ik liever een 1000cc dan een (SV)650cc (die ik overigens wel in overweging hou) is dat een 1000cc rustiger loopt want dat hoge gegil in de toeren is wel mooi maar na een tijdje ben ik dat wel zat.

maar bedankt allemaal!
 
Uit jou rijtje met keuze's zou ik de honda nemen want de rest is LELIJK :9

Maar ik rij zelf op een mille dus mijn echte favoriet moge duidelijk zijn :]
 
poeh h� wat een reactie's!! thanx allemaal! 8-)

@ Ralphie (pag. 1): thanks, dit bevestigd wat ik al eerder had gehoord namelijk dat de TL 1000 een nogal eigen karakter hebben :)
@AvH: mooi ding die SP1 maar wil een motor zonder al die plastic kappen. vandaar dus de redelijk naakte TL, SV en VTR.
@Katoh: zie zinnetje hierboven...
@Fuzz10: hmm die TRX-850 is ook zeker een mooie optie
@Pretpiloot: thanx, nuttige info!
@Nijlpaard: ik heb al een Ducati Monster (als schaalmodel in de kast haha :+ ), ze zijn helaas boven budget en als woon-werk motor ook vrij prijzig in onderhoud...

een Duc, Mille, Voxan, Moto Morini e.d. is allemaal wel erg gaaf maar dat ligt iets boven budget, en is ook in onderhoud nogal duur.
de reden dat ik liever een 1000cc dan een (SV)650cc (die ik overigens wel in overweging hou) is dat een 1000cc rustiger loopt want dat hoge gegil in de toeren is wel mooi maar na een tijdje ben ik dat wel zat.

maar bedankt allemaal!

Hoge gegil van een SV650?? .. luide brul bedoel je?.. 4 pitjes gillen, 2 brullen/ donderen/ klappen.. etc.. :)
 
Koop jij mijn VTR, kan ik doorsparen voor de Duc :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan